مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران کیست؟ آیا به دنبال بهترین وکیل طلاق تهران هستید؟ آیا نیاز به کمک حرفه ای و قانونی برای حل مسائل خانوادگی خود دارید؟ ساوا اپ با تیمی از وکلای متخصص و با تجربه در زمینه حقوق خانواده، آماده به کمک شما در امور طلاق و امور خانوادگی مختلف است. از مراحل اولیه مشاوره تا نهایت رسیدگی به پرونده شما، وکلای ما با دقت و حرفه ای ترین روش ها، بهترین نتیجه را برای شما خواهند برد.

image

بهترین وکیل طلاق در تهران کیست؟ آیا به دنبال بهترین وکیل طلاق تهران هستید؟ آیا نیاز به کمک حرفه ای و قانونی برای حل مسائل خانوادگی خود دارید؟ ساوا اپ با تیمی از وکلای متخصص و با تجربه در زمینه حقوق خانواده، آماده به کمک شما در امور طلاق و امور خانوادگی مختلف است. از مراحل اولیه مشاوره تا نهایت رسیدگی به پرونده شما، وکلای ما با دقت و حرفه ای ترین روش ها، بهترین نتیجه را برای شما خواهند برد.

با اعتماد به وکلای حرفه ای ساوا اپ، می توانید از استرس و نگرانی های مربوط به امور حقوقی خود رهایی یابید و به راحتی و با اطمینان از حقوق و مزایای خود دفاع کنید. اگر نیاز به وکیل طلاق در تهران دارید، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات حقوقی را از ما بخواهید. ساوا اپ، همیشه در کنار شماست تا به شما کمک کند و مشکلات حقوقی شما را حل کند.

بخوانید: عده در طلاق چیست؟

بهترین وکیل طلاق در تهران

وکیل طلاق، يک وکیل مجرب و متخصص در احکام خانوادگی می باشد. در كنار این يک وکیل متخصص طلاق، با قوانین کیفری هم به خوبی آشنایی داشته و تجربه خوبی در زمینه پرونده های طلاق دارد. وکیل طلاق خوب، پرونده های موفقی در زمینه انواع طلاق دارد. وکیل طلاق، وکیل مجرب پایه يک دادگستری می باشد.

يک وکیل خوب خانواده باید به درستی درک كند كه موکلی كه به وی مراجعه کرده است دقیقا چه میخواهد. آیا موکل عزم جدی برای طلاق دارد یا خیر. همینطور بعضا بعضی از افراد فقط طلاق را مطرح می كنند تا به خواسته شان برسند و یا همسر را مجبور به رفتن به مشاوره بکنند.

عزیزان باید توجه كنید كه پیش از تصمیم قطعی برای طلاق، باید با يک مشاور خانواده مشورت كنند. از قاضی و یا وکیل نباید انتظار داشت تا بین زوج ها مصالحه كند و آن ها را به زندگی باز گرداند.

بخوانید: آیا طلاق رجعی در شناسنامه ثبت می شود؟

روش های گرفتن طلاق

همانطور كه همه میدانید و بالا توضیح دادیم یکی از از روش های طلاق، طلاق توافقی یا دو جانبه می باشد. در ادامه شیوه های دیگر برای طلاق را توضیح میدهیم.

طلاق به درخواست مرد

طبق قانون ایران و بر اساس ماده 1133 قانون مدنی، مرد میتواند درخواست طلاق از همسر خود را به دادگاه ارائه دهدو بعد از تعیین تکلیف حق و حقوق زن، دادگاه گواهی عدم سازش داده و تا سه ماه این گواهی اعتبار دارد میتواند طلاق را رسمی كند.

طلاق به درخواست زن

شرایط درخواست طلاق از سمت زن متفاوت می باشد. زن در صورتی كه از طرف مرد وکالت طلاق داشته باشد و این وکالت در سند ازدواج آورده شده باشد میتواند درخواست طلاق بدهد.

در غیر این صورت باید با ادله محکم درخواست طلاق دهد. دلایلی كه برای دادگاه خانواده قابل قبول است عبارتند از :

وکیل طلاق میتواند به زن کمک كند تا مدارک لازم برای قانع کردن قاضی را جمع آوری كنند. حضور يک وکیل طلاق در روند درخواست طلاق از طرف زوجه ( زن ) کمک زیادی به وی می كند زیرا قانون شرایط نسبتا سختی برای طلاق زن قرار داده است، در شرایطی كه زوج (مرد) با وی همکاری نمی كند و موافق طلاق نیست.

بخوانید: چه موقع قاضی بدون رضایت شوهر رای به طلاق می دهد؟

قوانین جدید وکیل طلاق

در خصوص حق طلاق معمولا بانوان بسیار نگران می باشند و وجود وکیل باعث می شود كه حق طلاق به بانوان داده شود. وکالت در این زمینه به صورت کلی موقیعت اجرایی خاصی دارد. دقت كنید كه اجرای وکالتنامه بدون حضور وکیل دادگستری قابل قبول نخواهد بود و همه چیز باید طبق قانون پیش برود.مثلا بعضی افراد قصد دارند كه طلاق توافقی در خارج از کشور داشته باشند. یعنی در صورتی كه زوجین هردو خارج از کشور حضور داشته باشند قادر هستند وکالتنامه ای با وکیل انلاین طلاق تنظیم كنند به این ترتیب پروسه طلاق توافقی به درستی صورت می گیرد و همه چیز به چیز جریان خواهد افتاد.

بخوانید: مشاوره حقوقی طلاق توافقی

وکیل حقوقی طلاق کیست وچه خدماتی دارد؟

وکیل حقوقی طلاق به شما کمک می كند تا بتوانید از حق و حقوق خود دفاع كنید. وکیل همه تلاش خود را می كند تا بتواند موقعیت پرونده طلاق را به سوی مطلوب ترین سمت خود هدایت كند.

وکیل طلاق برای حقوق زن

زن در قانون مدنی حق طلاق ندارد مگر اینکه در پرونده قید شده باشد. به صورت کلی فرایند زندگی زوجه با شوهر بررسی می شود و حق طلاق هم اعتبار سنجی خواهد شد. از سوی دیگر دقت كنید كه يک زن زمانی كه حق طلاق داشته باشد می تواند همه حق و حقوق خود را دریافت كند.

هزینه بهترین وکیل طلاق در تهران

در خصوص هزینه وکیل طلاق سوالات زیادی پرسیده شده كه جا دارد مورد ارزیابی قرار گیرد. دقت كنید كه وکیل طلاق به صورت کلی هزینه ها را بر اساس موقعیت پرونده می سنجد.البته يک سری هزینه ها به صورت توافقی ارزیابی می شود و به صورت کلی هزینه دادرسی در دو بخش مالی و غیر مالی دسته بندی خواهد شد.

بخوانید: بهترین وکیل خانواده

صدور حکم طلاق از طرف دادگاه

دادگاه در این مرحله به جمع بندی در مورد پرونده می رسد ونسبت به صدور حکم طلاق توافقی اقدام می كند و در بازه زمانی يک هفته الی ده روز رای طلاق به زوجین و یا وکیل طلاق ابلاغ می شود. در نبود اعتراض به رای صادر شده توسط زوج و زوجه از طرف دادگاه مراحل طلاق توافقی انجام میگیرد و حکم صادر شده به زوجین از سوی دادگاه خانواده قطعی میگردد.

یکی از زمینه های تخصصی وکلا دعاوی خانوادگی و مخصوصا پرونده های طلاق می باشد. با توجه به حساسیت پرونده های طلاق نیاز است تا يک متخصص در كنار شما حضور داشته باشد. وکیل طلاق، وکیل پایه يک دادگستری است كه متخصص دعاوی خانوادگی و کیفری است، همینطور رزومه موفقی در پرونده های طلاق دارد. وکیل روشن میلان، یکی از وکلای متخصص طلاق است كه چند پرونده موفق در این زمینه داشته می باشد. در این محتوا در مورد طلاق توافقی میخوانید همینطور هزینه وکیل طلاق، مشاوره با وکیل طلاق و همینطور مراحلی برای طلاق باید طی کرد را خواهید فهمید. وکیل روشن میلان، وکیل خانواده متخصص با رزومه عالی و پرونده های موفق بسیار می باشد.

بخوانید: مراحل درخواست طلاق خارج از کشور

وکیل طلاق توافقی

با اینکه با توافق زوجین، مراحل دادگاه به سرعت طی می شود، اما همچنان يک وکیل میتواند کارهای طلاق را پیگیری كند و مراحل قضایی را طی كند. حضور وکیل در مراحل طلاق توافقی يک مزیت بشمار می آید. زیرا وکیل طلاق پیش از جلسات دادگاه به صورت کامل شما را توجیه می كند كه د مورد چه حق و حقوقی باید توافق كنید و چه مراحلی را باید طی كنید. وکیل طلاق توافقی میتواند مراحل زیادی از کارهای قضایی را برای شما طی كند.

برای طلاق توافقی شما باید در سامانه تصمیم ثبت نام كنید. پس از طی جسات مشاوره گواهی عدم انصراف را دریافت كنید و بعد به دادگاه خانواده مراجعه كنید (از طریق سامانه ثنا) تا قاضی حکم به عدم سازش دهد. سپس به دفترخانه مراجعه می كنید تا طلاق ثبت شود.

بخوانید: حضانت فرزند بعد از طلاق

مدارک لازم طلاق توافقی

هزینه بهترین وکیل طلاق در تهران

هزینه های مربوط به طلاق و وکیل طلاق وابسته به روند طلاق می باشد. نکته ای كه باید مورد توجه قرار بگیرد این است كه در پرونده های طلاق، وکیل در هر صورت هزینه را به صورت کامل دریافت می كند. پرونده های طلاق بر مبنای نتیجه نیست و وکیل طلاق باتوجه به روند و کارهایی باید انجام شود هزینه را دریافت می كند.

بهترین وکیل طلاق

به وکیلی میتوان گفت بهترین وکیل طلاق كه تعداد قابل توجهی پرونده موفق در زمینه طلاق داشته باشد. آقای روشن میلان از بهترین وکلای طلاق است كه میتوانید برای دعاوی خانوادگی و طلاق به وی مراجعه كنید. وکیل طلاق خوب، در كنار دانش بالای حقوقی، در بر قراری صلح بین زوج ها هم توانایی دارد تا آسیب کمتری به دو طرف وارد شود. بهترین وکیل طلاق وقت کافی برای موکلین خود میگذارد تا همه روش های ممکن برای طلاق را توضیح دهد و بهترین راه را برای موکلین انتخات می كند. پس در انتخاب وکیل طلاق خوب دقت کافی را داشته باشید و برای انتخاب وکیل خود وقت بگذارید.

بخوانید: مراحل طلاق توافقی

تحت چه شرایطی می شود طلاق گرفت؟

طلاق به صورت کلی به معنای جدایی زن و شوهر از هم گفته می شود. به این صورت كه زن و شوهر كه طی عقد ازدواج قادر به زندگی مشترک شده بودند، با طلاق دیگر محرم يک دیگر نبوده و برای هم حرام هستند. بر حسب قانون مدنی طلاق به انوع متفاوتی تقسیم می شود.

اولین مورد طلاق دائمی است، به این صورت كه زن و شوهر بعد از طلاق دیگر هیچ ارتباطی با هم نداشته و در ضمن شوهر حق رجوع به زوجه را ندارد. علاوه براین موارد با طلاق زوجه وی بعد از اهمه عده كه معمولا سه ماه و يک روز است وی می تواند دوباره ازدواج كند. در این مورد شوهر هم می تواند با عقد دوباره زن زندگی مشترک را با وی مجددا شروع كند. مورد دیگر طلاق رجعی است كه شوهر می تواند بعد از طلاق در مدت عده به زن رجوع نموده و بدون عقد مجدد با هم زندگی مشترک را دوباره آغاز كنند.

بخوانید: مشاوره خانواده و طلاق

طلاق توافقی

بحث اصلی ما در این باره طلاق توافقی است، منظور از طلاق توافقی به صورت کلی این است كه در صورتی كه شرایط طلاق به درخواست زوجه مهیا نباشد و از طرفی مرد هم قادر به پرادخت همه یا قسمتی از مهریه نباشد در این صورت زن و شوهر قادر هستند در این باره درباره همه موارد زندگی مشترک باهم به توافق رسیده و طی يک طلاق توافقی از هم جدا شوند.

در وکیل تضمینی طلاق در امور مختلفی باید توافق و مذاکره انجام شود. به صورت کلی در هر صورتی كه زن و شوهر هر دو راضی به طلاق باشند قادر هستند در موارد زندگی مشترک به توافق رسیده و زوجین خود و یا توسط وکلا در دادگاه اقدام به طرح طلاق توافقی كنند.

طلاق توافقی به صورت کلی یکی از سریعترین راههای طلاق برای زوجین است كه فاقد همه مشکلات و موارد طلاق عادی و یا طلاق به درخواست زوج و زوجه است. در این رابطه زن و شوهر قادر هستند در امور مشترک به توافق رسیده و به صورت کلی در این باره به نتیجه مشترک برسند. همینطور قادر هستند از وکلای طلاق توافقی هم در این رابطه استفاده كنند.

بهترین وکیل طلاق در تهران در ساوا اپ

ساوا اپ بهترین ویژگی های یک وکیل خوب را به این صورت تعریف می کند:

  1. تجربه و تخصص: اطمینان حاصل کنید که وکیلی که انتخاب می کنید دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه مورد نظر شما است.
  2. رفتار و اخلاق: مطمئن شوید که وکیلی که انتخاب می کنید اخلاقیات حرفه ای را رعایت می کند و با شما به صورت صادقانه و شفاف برخورد می کند.
  3. هزینه ها: قبل از شروع هرگونه همکاری با وکیل، هزینه ها و شرایط مالی را به دقت بررسی کنید تا از هر گونه سوءتفاهم در آینده جلوگیری شود.
  4. تعهد و تعامل: مهم است که وکیلی که انتخاب می کنید به شما تعهد کند که به بهترین نحو ممکن از حقوق شما دفاع خواهد کرد و با شما به صورت فعال و موثر در تمام مراحل پرونده همکاری خواهد کرد.
  5. مشورت و راهنمایی: از وکیل خود بخواهید که به شما نکات و مشورت های لازم را درباره موضوع خود بدهد تا بهترین تصمیم را بگیرید.

برای ثبت درخواست وکالت و مشاوره می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

منتشر شده در 09 اسفند 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
مراحل شکایت از شوهر برای کتک زدن
قانون جدید حضانت فرزند دختر
چگونگی اثبات ضرب و جرح بدون شاهد
مهریه زن پس از فوت شوهر بر عهده کیست؟
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: