مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

مقالات

مشاوره حقوقی فوری ساوا اپ با کامل ترین خدمات مشاوره تلفنی . آنلاین و حضوری در کنار شماست؛ برای اطلاعات بیشتر تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
بهترین وکیل تهران کیفری کیست؟ آیا به دنبال یک وکیل کیفری با تجربه و ماهر در تهران هستید؟ ساوا اپ با تیمی از وکلای کیفری متخصص و با سابقه آماده است تا به شما در موارد حقوقی مربوط به جرم و جنایت کمک کند.
بهترین وکیل طلاق در تهران کیست؟ آیا به دنبال بهترین وکیل طلاق تهران هستید؟ آیا نیاز به کمک حرفه ای و قانونی برای حل مسائل خانوادگی خود دارید؟ ساوا اپ با تیمی از وکلای متخصص و با تجربه در زمینه حقوق خانواده، آماده به کمک شما در امور طلاق و امور خانوادگی مختلف است. از مراحل اولیه مشاوره تا نهایت رسیدگی به پرونده شما، وکلای ما با دقت و حرفه ای ترین روش ها، بهترین نتیجه را برای شما خواهند برد.
بهترین وکیل زن تهران کیست؟ چگونه وکیل زن خوب در تهران پیدا کنیم؟ آیا به بهترین وکیل حقوقی زن تهران نیاز دارید؟ ایا بهترین وکیل کیفری زن تهران نیاز شماست؟ ساوا اپ با بهترین و کارآمدترین وکلای زن تهران همراه شماست. از تجربه و تخصص این وکلا برای حل مشکلات حقوقی - کیفری خود بهره ببرید.
بهترین وکیل پایه يک دادگستری تهران کیست؟ وکیل پایه يک دادگستری وکیلی است كه پس از قبولی در آزمون کارآموزی کانون وکلا دادگستری، در پایان دوره کارآموزی در آزمون اختبار کانون وکلا هم قبول شده و پروانه وکالت پایه يک دادگستری را از کانون وکلا دریافت می كند. ارائه يک نسخه از وکالت نامه به موکل، فراهم کردن امکان مشاوره با وکیل، حضور در جلسات دادگاه، دفاع از حقوق موکل در حدود متعارف و اطلاع دادن وصول ابلاغیه ها به موکل به ویژه در ارتباط با آرای صادر شده از مهم ترین وظایف وکیل پایه يک دادگستری است.
شکایت از پدر برای نفقه به چه صورت است؟ نفقه دختر مجرد از پدر چقدر است؟ حتی اگر زن و مرد برای ادامه زندگی مشترک دچار مشکل شوند و طلاق بگیرند، باز هم پرداخت نفقه فرزند و هزینه های جاری زندگی او با پدرش خواهد بود. مگر اینکه پدر در قید حیات نباشد و این وظیفه به جد پدری، مادر یا جد مادری واگذار شود.
مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار چیست؟ رابطه با زن شوهردار چه عواقبی دارد؟ هرگاه زن و مردی که میانشان علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه گردند، به شلاق تا 99 ضربه محکوم می شوند و در صورتی که عمل با عنف و اکراه باشد، فقط اکراه کننده تعزیر می شود.
آیا به وکیل برای شکایت از بیمارستان نیاز دارید؟ با ما همراه شوید! به علت مراجعات زیاد مردم به مراکز درمانی و بیمارستان ها طبیعیست که انتقاد و شکایاتی هم پیش وجود داشته باشد. مشکلاتی مانند نارضایتی از پرسنل و کادر درمان، شکایت از پزشک، نارضایتی از روند درمان بیمار و…. در صورت بروز این مسائل احتمال شکایت و پیگیری از مراجع قانونی توسط شخص وجود دارد.
ایا متهم می تواند از شاکی شکایت کند؟ در مواقعی ممکن است شاکی، اتهامات جعلی و نادرستی را به متهم وارد کرده و از وی شکایت کند. پس به منظور اینکه حقوقی از متهم زایل نشود، بر اساس قانون مجازاتی برای شاکی در نظر گرفته شده است.
مدارک لازم برای شکایت از مستاجر چیست؟ چگونه از مستاجر شکایت کنیم؟ قرارداد اجاره نوعی از قرارداد هاست که این روز ها بسیار با ان سر و کار دارند. اجاره عقد و توافقی است که به واسطه آن مستاجر می تواند از منافع یک ملک تا زمان پایان قرارداد مثل مالک استفاده کند و در برای این استفاده از ملک اجاره به صاحب آن پرداخت کند.