مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل پایه يک دادگستری تهران

بهترین وکیل پایه يک دادگستری تهران کیست؟ وکیل پایه يک دادگستری وکیلی است كه پس از قبولی در آزمون کارآموزی کانون وکلا دادگستری، در پایان دوره کارآموزی در آزمون اختبار کانون وکلا هم قبول شده و پروانه وکالت پایه يک دادگستری را از کانون وکلا دریافت می كند. ارائه يک نسخه از وکالت نامه به موکل، فراهم کردن امکان مشاوره با وکیل، حضور در جلسات دادگاه، دفاع از حقوق موکل در حدود متعارف و اطلاع دادن وصول ابلاغیه ها به موکل به ویژه در ارتباط با آرای صادر شده از مهم ترین وظایف وکیل پایه يک دادگستری است.

image

بهترین وکیل پایه يک دادگستری تهران کیست؟ وکیل پایه يک دادگستری وکیلی است كه پس از قبولی در آزمون کارآموزی کانون وکلا دادگستری، در پایان دوره کارآموزی در آزمون اختبار کانون وکلا هم قبول شده و پروانه وکالت پایه يک دادگستری را از کانون وکلا دریافت می كند. ارائه يک نسخه از وکالت نامه به موکل، فراهم کردن امکان مشاوره با وکیل، حضور در جلسات دادگاه، دفاع از حقوق موکل در حدود متعارف و اطلاع دادن وصول ابلاغیه ها به موکل به ویژه در ارتباط با آرای صادر شده از مهم ترین وظایف وکیل پایه يک دادگستری است.

برای درخواست وکیل آنلاین با ما در ساوا اپ همراه شوید.

وظایف وکیل پایه يک دادگستری

وکیل پایه يک دادگستری با حسن نیت و دارای پشتکار و جدیت همواره سعی در عدالت خواهی به نفع موکلش دارد. وکیل حرفه ای و متخصص فردی است كه قبل از قرارداد عقد وکالت، اقدام به مشاوره حقوقی و شفاف سازی برای موکلش می كند.

به عبارت دیگر وکیل پایه يک دادگستری به باعث دانش و آگاهی نسبت به علم حقوق و قوانین مصوب، وظیفه دارد راهکارهای حقوقی و اقدامات لازم برای پرونده را بازگو و شفاف كند. همینطور مواردی كه باید در عقد وکالت به صورت واضح و دقیق در حق موکل تعیین شود مثل حق الوکاله و نوع عقد و حدود اختیارات را توضیح و مشخص كند.

وکیل پایه يک دادگستری - بهترین وکیل پایه يک دادگستری تهران

وکیل پایه يک دادگستری در تهران همواره برای پیشبرد پرونده های حقوقی موکلین خود می کوشند. طبق گفته های وکیل پایه يک دادگستری تهران، وجدان کاری باعث گسترده و مستمر شدن عدالت و همینطور کاهش بزهکاری در جامعه می شود.

باید گفت هرکسی می تواند بدون حضور وکیل پایه يک دادگستری اقدام به شکایت و دفاع در مراجع قضایی كند. اما واضح است كه میزان موفقیت وی بدون حضور وکیل کمتر و احتمال شکست در پرونده بسیار بیشتر است. با حضور وکیل پایه يک دادگستری بهترین و موثرترین راه را برای موفقیت پرونده اتخاذ می كند. به این صورت كه وکیل می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه از طریق جلوگیری از هزینه های اضافی یا خسارات احتمالی مسیر پرونده را به سوی موفقیت آن تغییر دهد.

دفتر حقوقی فرهنگ تفاهم در تهران كه سابقه موفقی در حوزه حقوقی دارد، با در اختیار داشتن بهترین وکلای پایه يک دادگستری تهران، متعهد است كه پرونده های شما را پیگیری و در مقابل بی عدالتی از شما دفاع كند.

وظایف وکیل پایه يک دادگستری به صورت کلی به شرح زیر است:

اصلی ترین وظیفه وکلای دادگستری ارائه بهترین و موثرترین راه حل حقوقی و دفاع همه جانبه برای منافع موکل در فرایند قانونی است.

وکلای دادگستری باید نسبت به احقاق حقوق موکل جدی و با وجدان کاری و شرافت، همه مهارت های خود را به کار ببرند و در همه شرایط پیگیر پرونده موکلین خود باشند. همان طور كه می دانید عقد وکالت آن است كه یکی از طرفین به سبب قرارداد، طرف دیگر را به نیابت از خودش برای انجام کاری مامور می كند. پس وکیل باید در حق موکل صداقت و حسن نیت داشته باشد.

مطابق ماده 666 قانون مدنی” هر گاه از تقصیر وکیل خسارتی به موکل متوجه شود كه عرفاً وکیل مباعث آن محسوب می شود مسئول خواهد بود.” به این منظور در صورتی كه وکیل مصلحت موکل را رعایت نکند اقدام وی غیر نافذ می باشد. این تقصیر كه باعث خسارت به موکل می شود، به عهده وکیل می باشد. وکلای دادگستری در مراسم تحلیف، سوگند یاد می كند كه به همه وظایف خود عمل كنند.

وکیل دادگستری برای جرایم فضای مجازی

هم اکنون با توجه به گستردگی فضای مجازی، جرائم مختلفی در این حوزه به وقوع می پیوندد و از این حیث بسیاری از وکلا در این حوزه به صورت تخصصی مشغول به فعالیت می باشند. کلاهبرداری، توهین به اشخاص، افترا، نشر اکاذیب از جمله جرایمی است كه می تواند در فضای مجازی رخ دهد و رسیدگی به این جرائم توسط وکلای متخصص برای جرایم فضای مجازی صورت می گیرد.

پس در هرصورت در صورتی كه در ارتباط با موضوعی خاص نیاز به مشاوره حقوقی دارید و یا برای طرح شکایت می خواهید از وکیل کمک بگیرید، بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات و امکانات ساوا اپ است كه می توانید از اطلاعات حقوقی به میزان کافی کمک بگیرید.

وکیل در واقع همان كننده قراردادی موکل است كه امور حقوقی وی را برعهده دارد. وکیل به كنندگی از موکل، تکالیف و اموری كه برعهده وی قرار داده شده است را انجام می دهد. امکان دارد فردی به صورت رسمی و قانونی وکیل نباشد و به نوعی پروانه وکالت نداشته باشد اما کارهایی را به كنندگی از طرفین انجام می دهد.

در هرصورت وکیل به عنوان شخص حقیقی شناخته می شود كه وظایفی مثل دفاع از حق و حقوق موکل، انجام فرآیند قانونی اقامه دعاوی حقوقی و غیره را برعهده دارد. اگر علیه شخصی شکایت شده باشد یا فردی قصد اقامه دعوا علیه اشخاصی را داشته باشد، امکان دارد طرفین به وکیل نیاز داشته باشند. به صورت معمول زمانی بحث وکیل مطرح می شود كه اصحاب دعوا با مشکل حقوقی مواجه شده باشند و اینجاست كه وکیل مجرب و با سابقه می تواند به حل و فصل دعاوی مطروحه بپردازد.

مشخصه اصلی كه برای وکیل تعریف می شود، انجام بهترین دفاعیات از موکل می باشد. در واقع وکیل باید بتواند در محضر دادگاه و قاضی و در مقابل اصحاب دعوا به بهترین شکل ممکن از موکل خود دفاع كند. حال دفاع وکیل از موکل می تواند به صورت شفاهی باشد یا به شکل کتبی و در قالب لایحه باشد.

هم اکنون حوزه وکالت بسیار تخصصی شده و وکلا صرفا در یکسری از دعاوی خاص فعالیت می كنند. با توجه به گستردگی علم حقوق، طبیعتا نمی توان در همه این زمینه ها به مهارت و تسلط کافی دست پیدا کرد. تخصصی شدن حوزه وکالت باعث شده است تا در صورتی كه موکلین با يک دعوا حقوقی خاص مواجه شوند، به وکیل متخصص در همان زمینه مراجعه كنند.

احتمالا با اصطلاحات وکیل ملکی، وکیل کیفری وکیل خانواده، وکیل کار، وکیل مالیاتی و غیره برخورد کرده باشید. وکیلی كه در دعاوی خانواده فعالیت کرده و پرونده هایی این چنینی را قبول می كند، به وکیل خانواده شهرت پیدا کرده و در مورد دیگر وکلا هم به همین ترتیب می باشد. در هر صورت موکلین از وکلا جدای از بحث نتیجه دعوا و صدور حکم، این انتظار را دارند تا وکیل وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهد و در دادگاه بتواند از آن ها دفاعیات قابل قبولی داشته باشد.

وکیل پایه يک دادگستری برای دعاوی کار

دعاوی کار به روابط بین کارگر و کارفرما اشاره داشته و با توجه به تخصصی بودن حوزه حقوق کار مستلزم وجود وکیل پایه يک دادگستری در این حوزه می باشد. اختلافات بین کارگر و کارفرما يک امر بدیهی است و در روابط کاری امکان دارد كه به دلایل مختلف با یکدیگر با مشکل مواجه شوند.

در بیشتر مواقع دعاوی کار از طرف کارگران اقامه می شود و به خاطر عدم اجرای وظایف قانونی از طرف کارفرما علیه آن ها شکایت طرح می شود. سوء استفاده کارفرما از کارگر منجر به اقامه دعاوی کار می شود. در این صورت طرفین قادر هستند در این زمینه از وکیل پایه يک دادگستری استفاده كنند.

وکیل دادگستری دعاوی کار فردی است كه به قوانین حوزه کار تسلط کافی داشته و می تواند اختلافات کارگری و کارفرمایی را حل و فصل كند. همینطور وکیل کار این توانایی را دارد تا قرارداد کاری بین کارفرما و کارگر را با رعایت اصول قرارداد نویسی و مسائل حقوقی تنظیم كند.

وکیل پایه يک دادگستری برای پرونده های مالیاتی

اشخاص حقوقی نظیر شرکت ها و موسسات به احتمال فراوان با مسائل مالیاتی مواجه شده اند و باید كه رسیدگی به این موضوعات باید با وکیل دادگستری قرارداد امضاء كنند. دعاوی مالیاتی شرایط خاص خود را داشته و به طرفین پیشنهاد می شود كه در صورتی كه در این زمینه با سازمان امور مالیاتی دچار اختلاف شدند، از وکیل متخصص مالیاتی نهایت بهره را ببرند.

گاهی اوقات شرکت های تجاری از ارائه اظهارنامه مالیاتی خودداری می كنند و با توجه به این كه از عواقب این کار اطلاعی ندارند، دچار مشکلات فراوانی می شوند. از این جهت باید در وهله اول با وکیل دادگستری یا مشاور حقوقی برای ارائه راهکار مناسب مشورت كنند.

همینطور بسیاری از شرکت ها و ارگان ها از پرداخت مالیات صرف نظر می كنند یا از طریق راه های مختلفی هم به نوعی از پرداخت مالیات فرار می كنند. فرار مالیاتی در قانون ایران جرم محسوب شده و شرکت هایی كه بنا به هر علتی در موعد تعیین شده اقدام به پرداخت مالیات نمی كنند، مجرم شناخته می شوند. وکیل مالیاتی با قوانین و مقررات حوزه مالیات به خوبی آشنا است و می تواند نظرات و پیشنهادات مناسبی برای حل اختلافات مالیاتی ارائه دهد.

وکیل دعاوی خانواده

وکیل دعاوی خانواده هم به جهت مهارت و تخصص بالا در حل و فصل دعاوی مرتبط با امور خانواده به این نام شهرت پیدا کرده. وکیل خانواده پرونده هایی نظیر طلاق، مهریه، حضانت فرزندان، نفقه و غیره را قبول می كند و این توانایی را دارد تا راهکارها و پیشنهادات مناسبی را برای حل و فصل اختلافات زوجین ارائه دهد.

به صورت معمول وکلای دعاوی خانواده در كنار امر وکالت باید در نقش مشاور هم به زوجین راه حل های مناسبی را ارائه دهند. در واقع وکیل خانواده در دو نقش وکیل و مشاور ایفای وظیفه می كند. اگر موکل برای ارائه درخواست طلاق به وکیل مراجعه كند، وکیل دعاوی خانواده وظیفه دارد تا همه مراحل ثبت طلاق از ارائه دادخواست تا حضور در جلسه دادگاه را شخصا انجام دهد.

حتی در صورتی كه موکل بنا به دلایل مختلف شرایط حضور در جلسات دادرسی را نداشته باشد، وکیل باید به جای او در همه جلسات دادگاه حضور پیدا کرده و مستندات و مدارک لازم را برای درخواست طلاق ارائه دهد. البته در صورتی كه طلاق از طرف مرد باشد، نیازی به ارائه علت برای دادگاه نیست و به همین جهت معمولا وکیل از طرف زوج گرفته نمی شود. اگر زوجه تمایل به طلاق داشته و شرایط قانونی طلاق هم فراهم باشد، وکیل باید به كنندگی از زوجه درخواست طلاق را به دادگاه ارائه كند.

بهترین وکیل پایه يک دادگستری کیفری

در قانون آیین دادرسی کیفری صآسانا این موضوع اعلام شده كه متهم می تواند در ساعات اولیه دستگیری هم از وکیل برخوردار باشد. در واقع یکی از حقوق قانونی متهم، امکان دسترسی به وکیل می باشد. شرایط دعاوی کیفری در مقایسه با دعاوی حقوقی کاملا متفاوت است و به جهت اهمیت این دعاوی باید كه علاوه بر متهم، شاکی هم از تجارب و توانمندی های وکیل نهایت استفاده را داشته باشد. وکیل دعاوی کیفری به فردی گفته می شود كه علم و دانش بالایی در زمینه مسائل کیفری داشته و تسلط بالای او در قوانین جزایی باعث شده تا به وکیل دعاوی کیفری شهرت داشته باشد.

وکیل کیفری باید حقوق قانونی موکل خود چه شاکی و متهم را مورد پیگیری قرار دهد و در صورتی كه به ناحق از متهم شکایت شده و در واقع وی هیچ گونه جرمی را مرتکب نشده باشد، وکیل باید اقداماتی را انجام دهد تا در آخر حکم برائت وی صادر گردد.

 

وکیل و مشاوره حقوقی برای دعاوی حقوقی و کیفری

اقامه و نحوه طرح دعاوی حقوقی و کیفری باهم متفاوت است و باید در این زمینه از وکیل یا کارشناس حقوقی مجرب استفاده نمود. چنانچه در ارتباط با موضوعی خاص نیاز به مشاوره حقوقی دارید و یا برای طرح شکایت می خواهید از وکیل کمک بگیرید، بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات و امکانات ساوا اپ است كه می توانید از اطلاعات حقوقی به میزان کافی کمک بگیرید

 

بهترین وکیل پایه يک دادگستری تهران را از ساوا اپ بخواهید!

 از آنجا که مسائل حقوقی ممکن است پیچیده و دشوار باشند، انتخاب وکیل و مشاور حقوقی مناسب بسیار اهمیت دارد و باید به دقت و با دقت انجام شود. اگر شما نیاز به وکیل یا مشاور حقوقی در ساوا اپ دارید، بهترین راه برای انتخاب وکیل مناسب مشاوره با دوستان، آشنایان و افرادی است که تجربه همکاری با وکیل مورد نظر را داشته اند.

همچنین، می‌توانید از منابع آنلاین مختلفی مانند وبسایت های معتبر و ارائه دهندگان خدمات حقوقی آنلاین برای پیدا کردن بهترین وکیل و مشاور حقوقی استفاده کنید.  بهترین وکیل و مشاور حقوقی کسی است که دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه مورد نظر شما باشد. در جامعه امروزه، افراد ممکن است با مسائل حقوقی مختلفی روبرو شوند که نیاز به راهنمایی یک وکیل یا مشاور حقوقی دارند.

در این مواقع، انتخاب بهترین وکیل و مشاور حقوقی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر نتیجه پرونده شما داشته باشد. در ساوا اپ، سایت و اپلیکیشن ارائه خدمات حقوقی و وکالت در دسترس است.  بهترین وکیل و مشاور حقوقی در ساوا اپ، باید دارای مهارت های لازم برای حل مسائل حقوقی باشد و قادر به ارائه راهکارهای مناسب برای مشکلات شما باشد. همچنین، او باید دارای تعهد و صداقت در ارائه خدمات حقوقی به مشتریان خود باشد. با انتخاب بهترین وکیل و مشاور حقوقی در ساوا اپ، می‌توانید بهترین نتیجه را در پرونده خود بدست آورید و از خدمات حقوقی کیفی و حرفه ای بهره مند شوید.

 

منتشر شده در 08 اسفند 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
وکیل متخصص اداره کار
وکیل برای ملک ورثه ای
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: