مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

وکیل متخصص اداره کار

در صورتی که سما شخصی هستید کارگر که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شما ضایع شده و به دنبال بهترین وکیل اداره کار تهران هستید، بدون شک گروه وکلای ساوا اپ می تواند بهترین انتخاب شما باشد، چون دارای صدهها نمونه رای موفق در حوزه بیمه، حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات می باشند و همیشه به صورت یک تیم کار می کنند تا اشتباه نزدیک به صفر شود.  شما با کمک وکلای ساوا اپ می توانید حق خود را بگیرید که آن ها قادر هستند: عیدی، بیمه، سنوات، حق اولاد و مسکن باشد که کار را برای شما عزیزان راحت می کنند.

image

وکیل متخصص اداره کار کیست؟ در صورتی که سما شخصی هستید کارگر که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شما ضایع شده و به دنبال بهترین وکیل اداره کار تهران هستید، بدون شک گروه وکلای ساوا اپ می تواند بهترین انتخاب شما باشد، چون دارای صدهها نمونه رای موفق در حوزه بیمه، حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات می باشند و همیشه به صورت یک تیم کار می کنند تا اشتباه نزدیک به صفر شود.  شما با کمک وکلای ساوا اپ می توانید حق خود را بگیرید که آن ها قادر هستند: عیدی، بیمه، سنوات، حق اولاد و مسکن باشد که کار را برای شما عزیزان راحت می کنند.

وکیل متخصص اداره کار

حال بلعکس موضوعی که در بالا مطرح کردیم، در صورتی که شما کارفرما هستید و کارگر شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل متخصص اداره کار هستید که همه نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام بدهد. بعضی ها فکر می کنند دعاوی اداره کار، کاری بسیار راحت بوده و هرکسی می تواند این کار را انجام بدهد که این دسته از افراد در اشتباه بزرگ می باشند و زمانی که رای صادر شده است یادشان می افتد ای کاش وکیل اداره کار صحبت می کردیم.

وکیل متخصص اداره کار

قرارداد کار چیست؟ وکیل متخصص اداره کار

قرارداد می تواند یک برگه کتبی یا شفاهی باشد که همه نکات در آن درج شده و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام دهد.

شعب مربوط به اداره کار

1- تشخیص: اولین مرحله مربوط به شکایت از کارگر و کارفرما شعب تشخیص نام دارد. در شعب تشخیص باید دادخواست خود را ثبت کند. بعد از ارائه دادخواست شعبه یک وقت رسیدگی معین می کند که هم برای کارفرما و هم کارگر ارسال می شود و در آن زمان مشخص هر دو برای رسیدگی به اختلافات به شعب مراجعه می کنند.

2- حل اختلاف: بعد از صدور رای توسط شعب تشخیص کارگر یا کارفرما 15 روز وقت دارد که رای صادر شده اعتراض کند که این کار نیازمند این بوده که به نحوه کار شعب اشراف داشته باشید و در صورتی که اولین بارتان هست بهتر است از یک وکیل اداره کار کمک بگیرید. وکیل متخصص اداره کار

بهترین وکیل اداره کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که در بالا گفتیم یک وکیل اداره کار باید بتواند براحتی از موکل خود دفاع کند و در جلسات هیچگونه تپقی نزد و بتواند براحتی هر دادخواستی را بنویسد. یک وکیل اداره کار سابقه طولانی در تنظیم قراردادها را دارد و این امکان فراهم می کند که در قراردادها هیچ جای شبه ای نباشد و در آینده مشکلی برای آن پیش نیاید. وکیل متخصص اداره کار

در صورتی که به دنبال وکیل وزارت کار در کرج و تهران هستید سایت خوبی را انتخاب کرده اید، گروه وکلای ساوا اپ به عنوان یک موسسه حقوقی مجاز فعالیت وکالت را در استان های البرز و تهران را انجام می دهد. در صورتی که به عنوان کارگر و یا کارفرما در شهر کرج یا تهران به دنبال وکیل خوب و باتجربه هستید ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین وکیل های متخصص وزارت کار را پیدا کنید.

چرا باید با یک وکیل اداره کار صحبت کنیم؟

  1. می توانید سوالات خود را به صورت رایگان از وکیل بپرسید. وکیل متخصص اداره کار
  2. وکیل اداره کار دارای تجربه چند ساله بوده که می تواند همه سوالات شما را پاسخ بدهند.
  3. با توجه به تعداد پرونده هایی که داشته دیگر فن بیان فوق العاده برای دفاع از شما دارد.
  4. می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.
  5. تنظیم قرارداد برای شرکت ها وکیل متخصص اداره کار
  6. و....

چرا وکیل اداره کار گروه وکلای ساوا اپ

وکیل متخصص اداره کار

آیا می شود حق بیمه را به صورت نقدی داد؟

به تازگی در بعضی شرکتها و ارگان ها باب شده که با دریافت رضایت نامه یا رسید به صورت نقدی پول را به کارگر می دهند و او را دیگر بیمه نمی کنند و این کار کاملا خلاف قوانین اداره کار بوده که کارگر با رفتن به سازمان تامین اجتماعی و شکایت کردن کارفرما جریمه می شود. پس بهتر است قرارداد خود را محکم ببندید تا در آینده مشکل پیش نیاید.

سنوات چیست؟

مطابق به ماده قانون کار، کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را دهد و فرق نمی کند که یکسال کار کرده یا چند ماه. کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار دهد. سنوات به این صورت محاسبه می شود که شما تعداد روزهای کار خود را ضربدر 365 روز و تقسیم حقوق پایه می کنید. اینگونه سنوات محاسبه می شود.

وکیل اداره کار و امور اجتماعی تهران

امور تامین اجتماعی هم یکی از بخش های زیر مجموعه وکیل اداره کار بوده که در بعضی از موارد مربوط به وکیل ساوا اپ اداری می شود که در صورتی که میخواهید از خود سازمان شکایت کنید باید به ساوا اپ اداری مراجعه کنید و یا در صورتی که میخواهید بیمه بیکاری بگیرید یا از کافرما شکایت کنید اداره کار برای شما انجام می دهد.

وکیل متخصص اداره کار

آیا سابقه وکیل در انجام پرونده ها تاثیر دارد؟

در صورتی که شما برای انجام کارهای اداری مثل بیمه، سنوات، حقوق و یا کارهای دیگر یک وکیل اداره کار بگیرید بهتر است با وکیلی مشورت کنید که سابقه بالا در انجام این کارها را دارند. به این دلیل که باید همه قانون ها را بلد باشند و تسلط کافی به فن بیان که یک وکیل با سابقه می تواند برای شما این کار را انجام دهد.

وکیل متخصص اداره کار

وکیل وزارت کار برای کارفرما

در صورتی که شما کارفرما هستید و در شهر کرج مشغول فعالیت است، بهتر است قبل از نوشتن قرارداد های استخدام با وکلای ما مشورت کنید تا از بوجود آمدن مسائل و مشکلات بعدی پیشگیری کنید.

در صورتی که به عنوان کارفرما بدون علم به قانون وزارت کار قرارداد ببندید امکان دارد در ادامه با کارگرتان به مشکل بخورید و با توجه به قراردادی که نوشتید نتوانید کاری انجام دهید.

سعی کنید وکیل اداره کار باتجربه و سابقه کار در پرونده های اداره کار استخدام کنید تا مشکلات این حیطه از پرونده ها را بشناسد و قرارداد استخدامی که می نویسد بر علیه شما نباشد و در هر زمان که صلاح دانستید بتوانید بهترین راه را اتخاب کنید.

همینطور در صورتی که در ابتدا کار قرارداد محکمی نبستید و احساس می کنید در دادگاه امکان دارد بر علیه شما استفاده شود حتما از وکلای گروه ساوا اپ استفاده کنید تا حد ضرر شما را مشخص کند و در صورتی که می تواند موجب کاهش خسارات وارده به شما شود.

وکیل متخصص اداره کار

پرونده های دعوی وزارت کار

این دعوا بین کارگر و کارفرما به وجود می آید که مشکلات متنوعی را شامل می شود و در صورتی که قراردادی که بین کارگر و صاحبکار بسته می شود قوانین وزارت کار نادیده گرفته شود، کارگر می تواند نسبت به ان شکایتی تنظیم کرده و به وسیله دادخواستی که توسط وکیلش نوشته می شود جهت احقاق حقوق به دادگاه مراجعه کند.

گروه وکلای ساوا اپ در تمام مراحل دادرسی همراه کارفرما و یا کارگر خواهد بود و پیشنهاد های ویژه وکالتی خود را در روند پرونده اعمال می کند.

وکیل متخصص اداره کار

شکایات پیمانکار از کارفرما

وکیل متخصص اداره کار

وکیل وزارت کار برای کارگر

در صورتی که به عنوان کارگر استخدام شده اید و حقوق شما پایمال شده است، باید دا تنظیم دادخواست محکم و قوی به دادگاه از کارفرما شکایت کنید تا به حق و حقوق خود برسید.

برای اینکار بهترین راه گرفتن وکیل حرفه ای و باتجربه است، چون کارفرما ها معمولا وکیل های حرفه ای استخدام می کنند که در این مواقع به مشکل نخورند.

آیا وکیل اداره کار در حوزه بیمه فعالیت می کند؟

در صورتی که شما می خواهید در حوزه بیمه نکردن کارفرما از او شکایت کنید، وکیل اداره کار می تواند اینکار را برای شما انجام بدهد، و در صورتی که میخواهید بیمه بیکاری بگیرید، می توانید وقت با مشاوره این کار را خودتان انجام دهید.

وکیل متخصص اداره کار

هزینه وکیل اداره کار چقدر است؟

در صورتی که شما میخواید برای کار خود و گرفتن حق و حقوق وکیل بگیرید و میخواهید بدانید که هزینه وکیل اداره کار چقدر است می توانید با وکیل اداره کار ما تماس بگیرید. چون هزینه وکیل اداره کار بستگی به نوع کار و مدت زمانی بوده که قرار است برای پرونده شما فقط گذاشت. بهترین کار برای گرفتن قیمت تماس با گروه وکلای ساوا اپ می باشد.

جهت مشاوره حقوقی اداره کار با بهترین وکلای اداره کار در تهران و ایران می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و موضوع خود را بیان کنید تا وکلای مجرب پاسخگو شما عزیزان باشند. همینطور می توانید جهت مشاوره از وکیل آنلاین یا از قابلیت وکیل آنلاین چت رایگان استفاده کنید.

هزینه وکیل اداره کار

دستمزد وکیل کارگر و کارفرمایی، با توجه به موضوع، دلایل و میزانی که نیاز هست، پرونده پیگیری شود، متفاوت است. تعرفه دعاوی اترس در سایت تشریح شده است. در مورد پرونده روابط کارگر و کارفرمایی با توجه به وضعیت خاص پرونده ها و خصوصا توان مالی طرفین تخفیف مناسب داده می شود. اگر نهایتا تشخص داده شد که بدون حضور وکیل پرونده خود را پیش ببرید، پیشنهاد داریم، با وکیل تخصصی مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.

وکیل متخصص اداره کار

آیا با شکایت از کارفرما سنوات را می شود گرفت؟

شما با ارائه یک دادخواست خوب می توانید سنوات خود را مطالبه کنید.

برای شکایت از کارفرما جهت مطالبه بدهی های خود چیکار باید کنیم؟

شما باید به شعب تشخیص در شهرستان خود مراجعه کرده و دادخواست خود را ثبت کنید.

آیا با وکیل اداره کار می شود بیمه را گرفت؟

بله. هر کارفرمایی باید کارگر خود را بیمه کند و این جزو قوانین اداره کار بوده و در صورتی که نشود شما می توانید شکایت کنید.

وکیل متخصص اداره کار

وکیل وزارت کار در تهران

پیدا کردن وکیل وزارت کار برای حل کردن پرونده های اداره کار کار سختی است چون افراد و وکلای باتجره کمی وجود دارند و آن ها هم معمولا وقتشان پر می باشد. برای همین پیدا کردن وکیل وزارت کار با تجربه در تهران کار آسوده ای نخواهد بود.

از این رو سایت های معتبر حقوقی که هر کدام متشکل از بهترین وکلای کشور هستند. طوری برنامه ریزی می کنند که بتوانند پرونده های زیادی را در دست بگیرند و با مشاوره های حقوقی وکلای با تجربه پرونده های وزارت کار را به خوبی حل می کنند.

در صورتی که وکیل با تجربه پیدا نکردید می توانید با شماره های ما را در قسمت تماس با ما پیدا کرده و با شماره گیری و تماس بهترین مشاوره را از وکلای با تجربه ما دریافت کنید و در صورت نیاز یکی از بهترین وکلا را برای حل پرونده اداره کار شما پیشنهاد کرده و مسئول حل آن خواهیم کرد.

وکیل وزارت کار در کرج

در صورتی که به دنبال وکیل اداره کار هستید می توانید از وکلای ساوا اپ استفاده کنید. وکلای ما در انواع تخصص های موجود تجربه و سابقه دارند و پرونده های زیادی را برای کارگر و کارفرما ها حل کرده اند و تضمین خوبی برای پیگیری و تلاش برای پیروزی شما در دادگاه خواهد داشت.

وکیل های زیادی در استان البرز با تخصص وزارت کار داریم که در هر منطقه از استان نیاز داشته باشید می توانید با آن ها قرارداد وکالت تنظیم کنید. وکلای ما دعوی میان کارگر و کارفرما را به خوبی می شناسند و حقوق هر کدام را نسبت به قرارداد وزارت کار می شناسند و قادر هستند به راحتی در حل کردن اینگونه پرونده ها کمک کننده باشند.

وکیل متخصص اداره کار

نحوه انتخاب بهترین وکیل اداره کار

در جامعه امروزی، بسیاری از افراد به خاطر مشکلات مختلفی که در حوزه قوانین کار با آن ها مواجه شده اند، نیاز به وکیلی دارند که بتواند آن ها را در رسیدگی به این مشکلات بهترین راه حل را پیشنهاد بدهد. اما انتخاب وکیل مناسب برای اداره کار، یکی از مسائل پر اهمیت و حیاتی در جامعه ماست. چون وکیل متخصص اداره کار، می تواند تاثیر زیادی روی پرونده شما داشته باشد.

تجربه وکیل

تجربه وکیل در رسیدگی به پرونده های اداره کار، یکی از عوامل مهم در انتخاب وکلا اداره کار خوب می باشد. وکیل با تجربه، قادر است به بهترین شکل ممکن در مراجع قانونی از حقوق شما دفاع کند و بهترین راه حل های قانونی را پیشنهاد بدهد. لذا تجربه وکیل در حوزه حقوق کاری بسیار مهم می باشد.

شناخت مبانی قانون کار

وکلا تخصصی اداره کار می بایست علاوه بر تسلط بر قانون کار بر شناخت مبانی قانون کار هم مسلط باشد. دایره آزادی توافقات بین کارگر و کارفرما بسیار محدودتر از دیگر حوزه هاست. به عنوان مثال بعضی از شرط ها که در قرارداد کار توافق شود باطل است.

همینطور نیاز است وکیل متخصص قانون کار، به دیگر قوانین مربوطه مثل قوانین تامین اجتماعی، آیین دادرسی کار و آیین نامه ها و مصوبات مراجع قانونی مربوط به اداره کار از جمله آرا وحدت رویه آشنایی داشته باشد.

قدرت اقناع سازی

قدرت اقناع سازی وکیل یکی دیگر از عوامل مهم می باشد. وکیل با قدرت اقناع سازی خوب، می تواند، دلایل را به صورتی کنار هم بچیند و مباحث را به شکلی طرح بکند که شانس اثبات حق شما بالاتر رود. مراجع قانونی نهایتا می بایست رای را به نفع شخصی بدهند که قانع شوند، حق با اوست. در نتیجه توان اقناع سازی اهمیت پیدا می کند.

آشنایی با مهارت ها و فنون دفاع دادگاهی

در مراحل مختلف دعاوی کار چه در هیات حل اختلاف و هیات تشخیص و چه در ساوا اپ اداری، شرایط ترافعی و مناظره ای دادگاهی حاکم است. یعنی طرفین دفاعیات خود را در پاسخ به یکدیگر مطرح میکنند و نهایتا مرجع قانونی رای صادر می کند. با توجه به این شرایط لازم بوده که وکلا متخصص اداره کار، با قانون دفاع دادگاهی هم آشنا باشد و در ادامه توضیح میدهیم که چه قدر مهم بوده که از وکلا دادگستری در این دعاوی استفاده کنید.

وکیل متخصص اداره کار

وکلای اداره کار در ساوا اپ

بعد از اینکه دو مرحله بدوی و تجدید نظر در اداره کار به موضوع رسیدگی کرد، هر یک از طرفین قادر هستند ظرف مهلت قانونی، به ساوا اپ اداری کشور اعتراض کنند.ساوا اپ اداری، با توجه به اینکه جز دادگستری بوده و در دادگستری وکالت کاری پذیرفته نیست، صرفا از وکیل دادگستری می توانید به عنوان وکیل استفاده کنید. رایی که شعبه بدوی ساوا اپ صادر می کند، قابل اعتراض در شعبه تجدیدنظر ساوا اپ می باشد.

وکیل متخصص اداره کار

چرا همیشه پیشنهاد می شود در مراجع اداره کار از وکلای دادگستری استفاده شود؟

به صورت کلی دو مرجع اصلی که در طول هم می باشند به اختلافات کارگری و کارفرمایی رسیدگی میکنند. منظور ما از اینکه دو مرجع در طول هم می باشند این بوده که ابتدا می بایست در اداره کار دعوی طرح شود. بعد از اینکه حکم قطعی از آنجا صادر شد می توان به ساوا اپ اداری شکایت کرد. پس رای غیرقطعی در اداره کار، قابلیت اعتراض در دیوان را ندارد.

برخلاف دادگستری و ساوا اپ اداری که وکالت کاری پذیرفته نمی شود، قانون این اجازه را داده که در اداره کار وکیل کاری و با وکالت دفترخانه ای و یا معرفی نامه شرکت مراجع کند و شرط وکیل دادگستری بودن را در نظر نگرفته می باشد.

وکیلی که عضو کانون وکلا هست، صلاحیت علمی و حرفه ای او توسط که سازمان رسمی تائید بوده و کانون بر عملکرد وکیل نظارت می کند و نبود همین دو عامل در وکیل کاری،بسیاری از ریسک های موکلین را بالا می برد. اما موکدا پیشنهاد می شود که از وکیل دادگستری متخصص ساوا اپ استفاده کنید.

وکیل متخصص اداره کار

منتشر شده در 13 آذر 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
وکیل اداره کار
مراحل شکایت کارگر از کارفرما
مشاوره حقوقی اداره کار
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: