مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

وکیل اداره کار

برای افرادی پیش می آید كه در محیط کار یک حادثه، باعث از کارافتادگی فرد شود و یا کارفرما حقوق کارکنانش را به موقع پرداخت نکند، یا بدون اطلاع قبلی آن ها را اخراج کند. اگر نیروی کار بخواهد از کارفرما شکایت کند...

image

وکیل اداره کار کیست؟ برای افرادی پیش می آید كه در محیط کار یک حادثه، باعث از کارافتادگی فرد شود و یا کارفرما حقوق کارکنانش را به موقع پرداخت نکند، یا بدون اطلاع قبلی آن ها را اخراج کند. اگر نیروی کار بخواهد از کارفرما شکایت کند ما می توانیم مطابق قوانین حقوقتان را از کارفرما دریافت نماییم و یا مشاوره درست و حرفه ای را با وکلای حرفه ای ما در موسسه حقوق ساوا اپ داشته باشید.

برای ثبت درخواست خود جهت وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری با ساوا اپ در ارتباط باشید، ساوا اپ با ارائه خدمات وکالت و امکان ثبت درخواست وکیل توسط شما به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در تلاش است جهت برنده شدن شما در دعاوی مختلف با سرعت بالا قدم بردارد.

وکیل حرفه ای اداره کار

در صورتی كه شما کارفرما می باشید و کارگر شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل حرفه ای اداره کار می باشید كه همه نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام دهد.

قرارداد کار چیست؟

قرارداد می تواند یک برگه کتبی یا شفاهی باشد كه همه نکات در آن درج شده است و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام بدهد.

شعب مربوط به اداره کار

تشخیص : اولین مرحله مربوط به شکایت از کارگر و کارفرما شعب تشخیص نام دارد. در شعب تشخیص باید دادخواست خود را ثبت کند. بعد از ارائه دادخواست شعبه یک وقت رسیدگی معین می کند كه هم برای کارفرما و هم کارگر ارسال می شود و در آن زمان مشخص هر دو برای رسیدگی به اختلافات به شعب مراجعه می کنند.

حل اختلاف : بعد از صدور رای توسط شعب تشخیص کارگر یا کارفرما 15 روز وقت دارد كه رای صادر شده اعتراض کند كه این کار نیازمند این است كه به نحوه کار شعب اشراف داشته باشید و در صورتی كه اولین بارتان هست باید از یک وکیل اداره کار کمک بگیرید.

چرا وکیل اداره کار گروه وکلای ساوا اپ

آیا می شود حق بیمه را به صورت نقدی داد؟

به تازگی در بعضی شرکتها و ارگان ها باب شده است كه با دریافت رضایت نامه یا رسید به صورت نقدی پول را به کارگر می دهند و او را دیگر بیمه نمی کنند و این کار کاملا خلاف قوانین اداره کار است كه کارگر با رفتن به سازمان تامین اجتماعی و شکایت کردن کارفرما جریمه می شود. پس باید قرارداد خود را محکم ببندید تا در آینده مشکل رخ ندهد.

سنوات چیست؟

مطابق به ماده قانون کار، کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را بدهد و فرق نمی کند كه یکسال کار کرده یا چند ماه. کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار بدهد. سنوات به این صورت محاسبه می شود كه شما تعداد روزهای کار خود را ضربدر 365 روز و تقسیم حقوق پایه می کنید. اینگونه سنوات محاسبه می شود.

آیا سابقه وکیل در انجام پرونده ها تاثیر دارد؟

اگر شما برای انجام کارهای اداری مانند بیمه، سنوات، حقوق و یا کارهای دیگر یک وکیل اداره کار بگیرید باید با وکیلی مشورت کنید كه سابقه بالا در انجام این کارها را دارند. به این علت كه باید همه قانون ها را بلد باشند و تسلط کافی به فن بیان كه یک وکیل با سابقه می تواند برای شما این کار را انجام بدهد.

چرا باید با یک وکیل اداره کار صحبت کنیم؟

  1. می توانید سوالات خود را به صورت رایگان از وکیل بپرسید.
  2. با توجه به تعداد پرونده هایی كه داشته دیگر فن بیان فوق العاده برای دفاع از شما دارد.
  3. تنظیم قرارداد برای شرکت ها
  4. می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.
  5. وکیل اداره کار دارای تجربه چند ساله است كه می تواند همه سوالات شما را پاسخ بدهند.

بهترین وکیل اداره کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک وکیل اداره کار باید بتواند به راحتی از موکل خود دفاع کند و در جلسات هیچگونه تپقی نزد و بتواند به راحتی هر دادخواستی را بنویسد. یک وکیل اداره کار سابقه طولانی در تنظیم قراردادها را دارد و این امکان فراهم می کند كه در قراردادها هیچ جای شبه ای نباشد و در آینده مشکلی برای آن رخ ندهد.

پرونده های دعوی وزارت کار

این دعوا بین کارگر و کارفرما به وجود می آید كه مشکلات متنوعی را شامل می شود و در صورتی كه قراردادی كه بین کارگر و صاحبکار بسته می شود قوانین وزارت کار نادیده گرفته شود، کارگر می تواند نسبت به ان شکایتی تنظیم کرده و به وسیله دادخواستی كه توسط وکیلش نوشته می شود جهت احقاق حقوق به دادگاه مراجعه کند. گروه وکلای ساوا اپ در تمام مراحل دادرسی همراه کارفرما و یا کارگر خواهد بود و پیشنهاد های ویژه وکالتی خود را در روند پرونده اعمال می کند.

وکیل وزارت کار برای کارفرما

اگر شما کارفرما می باشید و در شهر کرج مشغول فعالیت می باشد، باید قبل از نوشتن قرارداد های استخدام با وکلای ما مشورت کنید تا از بوجود آمدن مسائل و مشکلات بعدی پیشگیری کنید. در صورتی كه به عنوان کارفرما بدون علم به قانون وزارت کار قرارداد ببندید امکان دارد در ادامه با کارگرتان به مشکل بخورید و با توجه به قراردادی كه نوشتید نتوانید کاری انجام دهید.

سعی کنید وکیل اداره کار مجرب و سابقه کار در پرونده های اداره کار استخدام کنید تا مشکلات این حیطه از پرونده ها را بشناسد و قرارداد استخدامی كه می نویسد بر علیه شما نباشد و در هر زمان كه صلاح دانستید بتوانید بهترین راه را اتخاب کنید.

همینطور در صورتی كه در ابتدا کار قرارداد محکمی نبستید و احساس می کنید در دادگاه امکان دارد بر علیه شما استفاده شود حتما از وکلای گروه ساوا اپ بهره مند شوید تا حد ضرر شما را مشخص کند و در صورتی كه می تواند موجب کاهش خسارات وارده به شما شود.

شکایات رایج پیمانکار از کارفرما

وکیل وزارت کار برای کارگر

اگر به عنوان کارگر استخدام شده اید و حقوق شما پایمال شده است، باید دا تنظیم دادخواست محکم و قوی به دادگاه از کارفرما شکایت کنید تا به حق و حقوق خود برسید. برای اینکار بهترین راه گرفتن وکیل حرفه ای و مجرب می باشد، چرا كه کارفرما ها معمولا وکیل های حرفه ای استخدام می کنند كه در این مواقع به مشکل نخورند.

برای شکایت از کارفرما جهت مطالبه بدهی های خود چیکار باید کنیم؟

شما باید به شعب تشخیص در شهرستان خود مراجعه کرده و دادخواست خود را ثبت کنید.

آیا وکیل اداره کار در زمینه بیمه فعالیت می کند؟

اگر شما می خواهید در زمینه بیمه نکردن کارفرما از او شکایت کنید، وکیل اداره کار می تواند اینکار را برای شما انجام دهد و در صورتی كه میخواهید بیمه بیکاری بگیرید، می توانید وقت با مشاوره این کار را خودتان انجام دهید.

آیا با وکیل اداره کار می شود بیمه را گرفت؟

بله. هر کارفرمایی باید کارگر خود را بیمه کند و این جزو قوانین اداره کار است و در صورتی كه نشود شما می توانید شکایت کنید.

هزینه وکیل اداره کار چقدر است؟

اگر شما میخواید برای کار خود و گرفتن حق و حقوق وکیل بگیرید و میخواهید بدانید كه هزینه وکیل اداره کار چقدر است می توانید با وکیل اداره کار ما تماس بگیرید. چرا كه هزینه وکیل اداره کار بستگی به نوع کار و مدت زمانی است كه قرار است برای پرونده شما فقط گذاشت. بهترین کار برای گرفتن قیمت تماس با گروه وکلای ساوا اپ است.

ساوا اپ، بهترین وکیل حقوقی - بهترین وکیل کیفری را در اختیار دارد و آماده همکاری با شما و قبول پرونده های شما خواهد بود، درخواست خود را ثبت کنید تا به بهترین شکل، از طریق کارشناسان جزئیات بیشتر را دریافت کنید.

منتشر شده در 08 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج
برچسب‌ها: وکیل اداره کار

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: