مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل اداره کار | وظایف وکیل اداره کار چیست؟ - مشاوره و وکالت قانون کار

بهترین وکیل اداره کار باید حق کارگر را از کارفرما و بلعکس حق کارفرما را از کارگر اگر حق با آن ها باشد را یگیرد و بتواند اختلافات را حل و فصل کند. در صورتی که شما در گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره حقوقی ما بهره مند شوید و برای گرفتن وکیل برای اداره کار اقدام کنید تا بتوانید حق خود را بگیرید.

image

بهترین وکیل اداره کار کیست؟ چگونه وکیل خوب برای اداره کار پیدا کنیم؟ خصوصیات بهترین وکیل حقوقی اداره کار چیست؟ بهترین وکیل اداره کار شخصی بوده که توانایی و اطلاعات کافی در خصوص قوانین اداره کار، بیمه و  بخش نامه ها دارد و به شعب اداره کار دسترسی داشته و آشنا است. شما می توانید براحتی با یک وکیل پایه یک اداره کار حق و حقوق خود را براحتی بگیرید یا از بهترین وکیل اداره کار تلفنی ما کمک بگیرید.

بهترین وکیل اداره کار باید حق کارگر را از کارفرما و بلعکس حق کارفرما را از کارگر اگر حق با آن ها باشد را یگیرد و بتواند اختلافات را حل و فصل کند. در صورتی که شما در گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره حقوقی ما بهره مند شوید و برای گرفتن وکیل برای اداره کار اقدام کنید تا بتوانید حق خود را بگیرید.

به مشاوره حقوقی اداره کار  نیاز دارید؟ با ما در ساوا اپ تماس بگیرید!

 

وکیل متخصص اداره کار - شکایت کارفرما از کارگز

در صورتی که شما کارفرما هستید و کارگر شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل متخصص اداره کار هستید که همه نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام دهد.

بعضی ها فکر می کنند دعاوی اداره کار، کاری بسیار راحت بوده و هرکسی می تواند این کار را انجام دهد که این دسته از افراد در اشتباه بزرگ می باشند و هنگامی که رای صادر شده است یادشان می افتد ای کاش بهترین وکیل اداره کار صحبت می کردیم.

بهترین وکیل اداره کار تهران

در صورتی که کارگری هستید که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شما ضایع شده و به دنبال بهترین وکیل اداره کار تهران هستید، بدون شک گروه وکلای ساوا اپ می تواند بهترین انتخاب شما باشد، چون دارای صدهها نمونه رای موفق در زمینه بیمه، حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات می باشند و میشه به صورت یک تیم کار می کنند تا اشتباه نزدیک به صفر شود.

گروه وکلای ساوا اپ با وکیل متخصص اداره کار همکاری می کند که شما با کمک آن ها می توانید حق خود را بگیرید که آن ها قادرند عیدی، بیمه، سنوات، حق اولاد و مسکن باشد که کار را برای شما عزیزان راحت می کنند.

پیگیری حقوق قانونی موکل

از وظایف وکیل اداره کار می توان به پیگیری های حقوق قانونی موکل اشاره کرد. یکی از حقوق قانونی کارگران دریافت حق بیمه است. زمانی که کارفرما از پرداخت حق بیمه کارگر امتناع می ورزد و کارگر نیز برای رفع این مشکل به وکیل اداره کار مراجعه می کند، باید موضوع مربوطه توسط وکیل مورد پیگیری قرار گیرد.

تقریبا در تمامی مشاغل بیمه کردن اعضای کار جز وظایف اصلی هر کارفرما محسوب می شود که کارگرمی تواند آن را مطالبه کند. به موجب قانون کار، کلیه کارفرمایان موظف اند تا اقدام به بیمه کردن کارگران نمایند. چنانچه کارفرما از بیمه کردن کارگر خودداری کند، مرتکب تخلف شده و امکان شکایت از به لحاظ قانونی وجود دارد. بیمه کردن کارگران از جمله مهم ترین وظیفه کارفرمایان به شمار می رود و تحت هیچ شرایطی امکان خودداری از آن وجود ندارد.

در واقع بیمه حق قانونی هر کارگری است و می تواند برای مطالبه آن به مراجع قانونی مراجعه کند و موضوع مطرح شده را مورد پیگیری قرار دهد. با توجه به ماده ۱۴۸ قانون کار، کارفرمایان کارگاه  های مشمول این قانون مکلف هستند بر اساس قانون تامین اجتماعی، نسبت به بیمه نمودن کارگران واحد خود اقدام  نمایند. بنابراین اعطای بیمه تامین اجتماعی به کارگران از جمله اصلی ترین وظایف کارفرما است.

هر کارفرما مکلف است با شروع کار کارگر، در پایان هر ماه لیست بیمه را منطبق با حقوق تعیین شده به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند. پرداخت حق بیمه بر عهده کارفرما است و کارگر وظیفه ای بابت پرداخت آن ندارد. مگر آن که بین کارفرما وکارگر توافقاتی در این زمینه شده باشد.

در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما، وکیل کارگر باید برای بررسی مشکل پیش آمده به شعب بیمه تأمین اجتماعی مراجعه کند و موضوع را با مسئولان شعب در میان بگذارند. بعد از آن شعب مربوطه کارفرما را مکلف به پرداخت حق بیمه کارگر می کند.

تنظیم قرارداد کار از وظایف بهترین وکیل اداره کار

یکی از وظایف اصلی وکیل اداره کار، تنظیم قرارداد کاری با توجه به اصول و مقررات حقوقی می باشد. البته در صورت تمایل موکل، تنظیم قرارداد کار برعهده وکیل قرار می گیرد. در واقع ممکن است که موکل تمایلی به تنظیم قرارداد کار نداشته باشد یا سابقا قراردادی در این زمینه تنظیم کرده باشد.

در هر صورت زمانی که کارفرما و کارگر یا هر دو طرف برای تنظیم قرارداد کار به وکیل اداره کار مراجعه می کنند، باید نحوه و شرایط تنظیم قرارداد به صورت تخصصی توسط وکیل صورت پذیرد.

هر عقد و قراردادی در علم حقوق، ماهیت و احکام خاص خود را دارد. قرارداد های کاری نیز از شرایط وضوابط خاصی برخوردار هستند که باید توسط وکلای متخصص و مجرب در این زمینه تنظیم شوند.

در یک قرارداد اگر از وکیل تنظیم قرارداد استفاده بشود، می توان اطمینان داشت تمام انتظارت شما درقرارداد با توافق گنجانده شده و همانطور هم که گفتیم امور مختلف و جوانب مختلف را هم  پیش بینی خواهد کرد.

به عبارتی وکیل تنظیم قرارداد کار با دانش خود مواردی را که امکان بروز اختلاف در آن می رود را پیش بینی می کند و در عین حل راه حل های مناسبی را هم می تواند ارائه دهد.

تنظیم قرارداد کار اهمیت بسیاری دارد و نقض کوچکی در آن باعث اختلاف بین کارگر و کارفرما شده ومنجر به بروز مشکلات فراوانی برای آن ها می شود.

انجام مراحل قانونی طرح شکایت در اداره کار

زمانی که کارگر یا کارفرما قصد شکایت داشته باشند، باید به اداره کار مراجعه کنند و مراحل لازم را به طورکامل طی کنند. در این صورت اگر طرفین وکیل داشته باشند، انجام مراحل قانونی طرح شکایت در اداره کار برعهده او می باشد.

در واقع وکیل اداره کار این وظیفه را دارد تا به جای موکل اقدامات قانونی لازم جهت طرح شکایت علیه کارگر یا کارفرما را انجام دهد. وکیل اداره کار تمامی مراحل مربوطه را شخصا انجام می دهد و موکل در این زمینه نقشی ندارد. اصلی ترین مرحله اقامه دعاوی کار، ارائه دادخواست مرتبط با موضوع دعوا به مرجع ذی صلاح می باشد.

وکیل اداره کار باید بتواند دادخواستی مرتبط با موضوع دعوا تنظیم و در اسرع وقت به اداره کار ارجاع دهد. وکیل متخصص دعاوی کار باید تمام اصول و قواعد دادخواست نویسی را رعایت کند در غیر این صورت توسط مرجع مربوطه مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.

دادخواست پس از تسلیم به دبیرخانه واحد کار و امور اجتماعی باید با قید تاریخ روز و ماه و سال به ثبت رسیده و وقت رسیدگی تعیین گردد. با تعیین وقت رسیدگی، وکیل موظف به حضور در شعبه مورد نظراداره کار می باشد. در واقع وکیل می تواند به جای موکل در جلسات رسیدگی حضور پیدا کند و مدارک و اسناد کافی را دراختیار مرجع مربوطه قرار دهد.

بعد از شرکت در جلسات دادرسی و طی کردن مراحل قانونی در نهایت رأی مقتضی صادرمی شود. درصورتی که رأی صادر شده نیاز به اعتراض داشته باشد، وکیل اداره کار می بایست اقدامات لازم در جهت اعتراض به حکم صادره را انجام دهد.

مهلت قانونی ۱۵ روز برای اعتراض به آرأی صادر شده از طرف اداره کار وجود دارد که در صورت عدم اعتراض در مهلت مقرر، رای قطعی تلقی شده و لازم الاجرا می گردد.

زمانی که کارگر و کارفرما یا وکلای آن ها نسبت به رأی صادر شده اعتراض می کنند، باید تمام مراحل قانونی مانند تنظیم دادخواست را مجدد انجام دهند. از این حیث وکیل اداره کار می بایست مجددا اقدام به تنظیم دادخواست نماید و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

 

قرارداد کار چیست؟

قرارداد می تواند یک برگه کتبی یا شفاهی باشد که همه نکات در آن درج شده و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام دهد.

شعب مربوط به اداره کار

1- تشخیص : اولین مرحله مربوط به شکایت از کارگر و کارفرما شعب تشخیص نام دارد. در شعب تشخیص باید دادخواست خود را ثبت کند. پس از ارائه دادخواست شعبه یک وقت رسیدگی مشخص می کند که هم برای کارفرما و هم کارگر ارسال شده و در آن زمان تعیین هر دو برای رسیدگی به اختلافات به شعب مراجعه می کنند.

2- حل اختلاف : پس از صدور رای توسط شعب تشخیص کارگر یا کارفرما 15 روز وقت دارد که رای صادر شده اعتراض کند که این کار نیازمند اینست که به نحوه کار شعب اشراف داشته باشید و در صورتی که اولین بارتان هست باید از یک بهترین وکیل اداره کار کمک بگیرید.

نکته کلیدی : بهترین وکیل اداره کار با توجه به سابقه و پرونده ای که داشته است دارای قدرت بیان بالای بوده که در جلسه رسیدگی کمک بسیار زیادی به پیشرفت کار شما دارد.

چرا بهترین وکیل اداره کار در ساوا اپ است؟

آیا می شود حق بیمه را به صورت نقدی داد؟

به تازگی در بعضی شرکت ها و ارگان ها باب شده که با دریافت رضایت نامه یا رسید به صورت نقدی پول را به کارگر می دهند و او را دیگر بیمه نکرده و این کار کاملا خلاف قوانین اداره کار بوده که کارگر با رفتن به سازمان تامین اجتماعی و شکایت کردن کارفرما جریمه می شود. پس باید قرارداد خود را محکم ببندید تا در آینده مشکل پیش نیاید.

سنوات چیست؟

مطابق به ماده قانون کار، کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را دهد و فرق نمی کند که یکسال کار کرده یا چند ماه. کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار دهد.

سنوات به این صورت محاسبه می شود که شما تعداد روزهای کار خود را ضربدر 365 روز و تقسیم حقوق پایه می کنید. اینگونه سنوات محاسبه می شود.

بهترین وکیل اداره کار و امور اجتماعی تهران

امور تامین اجتماعی هم یکی از بخش های زیر مجموعه بهترین وکیل اداره کار بوده که در بعضی از موارد مربوط به وکیل دیوان عدالت اداری می شود که در صورتی که میخواهید از خود سازمان شکایت کنید باید به دیوان عدالت اداری مراجعه کنید و یا در صورتی که میخواهید بیمه بیکاری بگیرید یا از کافرما شکایت کنید اداره کار برای شما انجام می دهد.

آیا سابقه وکیل در انجام پرونده ها تاثیر دارد؟

در صورتی که شما برای انجام کارهای اداری مثل بیمه، سنوات، حقوق و یا کارهای دیگر یک بهترین وکیل اداره کار بگیرید باید با وکیلی مشورت کنید که سابقه بالا در انجام این کارها را دارند. به این علت که باید همه قانون ها را بلد باشند و تسلط کافی به فن بیان که یک وکیل با سابقه می تواند برای شما این کار را انجام دهد.

چرا باید با یک بهترین وکیل اداره کار صحبت کنیم؟

  1. می توانید سوالات خود را به صورت رایگان از وکیل بپرسید.
  2. بهترین وکیل اداره کار دارای تجربه چندین ساله بوده که می تواند همه سوالات شما را پاسخ بدهند.
  3. با توجه به تعداد پرونده هایی که داشته دیگر فن بیان فوق العاده برای دفاع از شما دارد.
  4. می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.
  5. تنظیم قرارداد برای شرکت ها
  6. و....

وکیل اداره کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که در بالا گفتیم یک بهترین وکیل اداره کار باید بتواند براحتی از موکل خود دفاع کند و در جلسات هیچگونه تپقی نزد و بتواند براحتی هر دادخواستی را بنویسد. یک بهترین وکیل اداره کار سابقه طولانی در تنظیم قراردادها را دارد و این امکان آماده می کند که در قراردادها هیچ جای شبه ای نباشد و در آینده مشکلی برای آن پیش نیاید.

در صورتی که به دنبال وکیل وزارت کار در کرج و تهران هستید سایت خوبی را انتخاب کرده اید، گروه وکلای ساوا اپ به عنوان یک موسسه حقوقی مجاز فعالیت وکالت را در استان های البرز و تهران را انجام می دهد.

در صورتی که به عنوان کارگر و یا کارفرما در شهر کرج یا تهران به دنبال وکیل خوب و باتجربه هستید ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین وکیل های متخصص وزارت کار را پیدا کنید.

وکیل وزارت کار در تهران

پیدا کردن وکیل وزارت کار برای حل کردن پرونده های اداره کار کار دشواری است چون افراد و وکلای باتجره کمی وجود دارند و آن ها هم معمولا وقتشان پر می باشد. برای همین پیدا کردن وکیل وزارت کار با تجربه در تهران کار آسوده ای نخواهد بود.

از این رو سایت های معتبر حقوقی که هر کدام متشکل از بهترین وکلای کشور هستند. طوری برنامه ریزی می کنند که بتوانند پرونده های زیادی را در دست بگیرند و با مشاوره های حقوقی وکلای با تجربه پرونده های وزارت کار را به خوبی حل می کنند.

در صورتی که وکیل با تجربه پیدا نکردید می توانید با شماره های ما را در قسمت تماس با ما پیدا کرده و با شماره گیری و تماس بهترین مشاوره را از وکلای با تجربه ما دریافت کنید و در صورت نیاز یکی از بهترین وکلا را برای حل پرونده اداره کار شما پیشنهاد کرده و مسئول حل آن خواهیم کرد.

وکیل وزارت کار در کرج

در صورتی که به دنبال بهترین وکیل اداره کار هستید می توانید از وکلای ساوا اپ بهره مند شوید. وکلای ما در انواع تخصص های موجود تجربه و سابقه دارند و پرونده های زیادی را برای کارگر و کارفرما ها حل کرده اند و تضمین خوبی برای پیگیری و تلاش برای پیروزی شما در دادگاه خواهد داشت.

وکیل های زیادی در استان البرز با تخصص وزارت کار داریم که در هر منطقه از استان نیاز داشته باشید می توانید با آن ها قرارداد وکالت تنظیم کنید.

وکلای ما دعوی میان کارگر و کارفرما را به خوبی می شناسند و حقوق هر کدام را نسبت به قرارداد وزارت کار می شناسند و قادرند به راحتی در حل کردن اینگونه پرونده ها کمک کننده باشند.

پرونده های دعوی وزارت کار

این دعوا بین کارگر و کارفرما به وجود می آید که مشکلات متنوعی را شامل شده و در صورتی که قراردادی که بین کارگر و صاحبکار بسته می شود قوانین وزارت کار نادیده گرفته شود، کارگر می تواند نسبت به ان شکایتی تنظیم کرده و به وسیله دادخواستی که توسط وکیلش نوشته می شود جهت احقاق حقوق به دادگاه مراجعه کند.

گروه وکلای ساوا اپ در تمام مراحل دادرسی همراه کارفرما و یا کارگر خواهد بود و پیشنهاد های ویژه وکالتی خود را در روند پرونده اعمال می کند.

وکیل وزارت کار برای کارفرما

در صورتی که شما کارفرما هستید و در شهر کرج مشغول فعالیت است، باید قبل از نوشتن قرارداد های استخدام با وکلای ما مشورت کنید تا از بوجود آمدن مسائل و مشکلات بعدی پیشگیری کنید.

در صورتی که به عنوان کارفرما بدون علم به قانون وزارت کار قرارداد ببندید امکان دارد در ادامه با کارگرتان به مشکل بخورید و با توجه به قراردادی که نوشتید نتوانید کاری انجام دهید.

سعی کنید بهترین وکیل اداره کار باتجربه و سابقه کار در پرونده های اداره کار استخدام کنید تا مشکلات این حیطه از پرونده ها را بشناسد و قرارداد استخدامی که می نویسد بر علیه شما نباشد و در هر زمان که صلاح دانستید بتوانید بهترین راه را اتخاب کنید.

همینطور در صورتی که در ابتدا کار قرارداد محکمی نبستید و احساس می کنید در دادگاه امکان دارد بر علیه شما استفاده شود حتما از وکلای گروه ساوا اپ بهره مند شوید تا حد ضرر شما را تعیین کند و در صورتی که می تواند موجب کاهش خسارات وارده به شما شود.

شکایات رایج پیمانکار از کارفرما

آیا بهترین وکیل اداره کار در زمینه بیمه فعالیت می کند؟

در صورتی که شما می خواهید در زمینه بیمه نکردن کارفرما از او شکایت کنید، بهترین وکیل اداره کار می تواند اینکار را برای شما انجام دهد، و در صورتی که میخواهید بیمه بیکاری بگیرید، می توانید وقت با مشاوره این کار را خودتان انجام دهید.

 

وکیل وزارت کار برای کارگر

در صورتی که به عنوان کارگر استخدام شده اید و حقوق شما پایمال شده است، باید دا تنظیم دادخواست محکم و قوی به دادگاه از کارفرما شکایت کنید تا به حق و حقوق خود برسید.

برای اینکار بهترین راه گرفتن وکیل حرفه ای و باتجربه است، چون کارفرما ها معمولا وکیل های حرفه ای استخدام می کنند که در این مواقع به مشکل نخورند.


مشاوره رایگان با وکیل اداره کار
وکیل اداره کار غرب تهران
هزینه وکیل اداره کار
بهترین وکیل اداره کار
وکیل اداره کار شرق تهران
چگونه وکیل اداره کار شویم
وکیل اداره کار کرج
وکیل اداره کار تهران

هزینه بهترین وکیل اداره کار چقدر است؟

در صورتی که شما میخواید برای کار خود و گرفتن حق و حقوق وکیل بگیرید و میخواهید بدانید که هزینه بهترین وکیل اداره کار چقدر است می توانید با بهترین وکیل اداره کار ما تماس بگیرید. چون هزینه بهترین وکیل اداره کار بستگی به نوع کار و مدت زمانی بوده که قرار است برای پرونده شما فقط گذاشت. بهترین کار برای گرفتن قیمت تماس با گروه وکلای ساوا اپ می باشد.

جهت مشاوره حقوقی اداره کار با بهترین وکلای اداره کار در تهران و ایران می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و موضوع خود را بیان کنید تا وکلای مجرب پاسخگو شما عزیزان باشند. همینطور می توانید جهت مشاوره از وکیل آنلاین یا از قابلیت وکیل آنلاین چت رایگان بهره مند شوید.

آیا با بهترین وکیل اداره کار می شود بیمه را گرفت؟

بله. هر کارفرمایی باید کارگر خود را بیمه کند و این جزو قوانین اداره کار بوده و در صورتی که نشود شما می توانید شکایت کنید.

برای شکایت از کارفرما جهت مطالبه بدهی های خود چیکار باید کنیم؟

شما باید به شعب تشخیص در شهرستان خود مراجعه کرده و دادخواست خود را ثبت کنید.

 

منتشر شده در 22 شهریور 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: