مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

جرایم

مراحل شکایت از دادگاه چیست؟ برای شکایت از دادگاه چه باید کرد؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی شکایت از قاضی در دادسرای انتظامی قضات پرداخته و مراحل و نحوه آن را به همراه مدارک لازم برای شکایت از قاضی، توضیح دهیم. یکی از تاثیرگذارترین مراحل رسیدگی و صدور رای در مراجع قضایی، بررسی پرونده توسط قضات است.
جرم انتشار اسکرین شات و مجازات آن - مجازات افشای چت و اسکرین شات خصوصی چیست؟ قانون مجازات اسلامی در ماده 745 و در ماده 16 قانون جرایم رایانه ای افشای اسرار خصوصی دیگران را جرم دانسته می باشد. البته مطابق قانون مجازات افشای چت و اسکرین شات جزای نقدی و تا دو سال حبس مجازات دارد.
عفو رهبری شامل کدام دسته از زندانیان می شود؟ عفو رهبری از جانب مقام رهبری در مناسبت های خاص مثل مناسبت های مذهبی و اعیاد به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه صادر می شود.
در اغلب موارد شهادت شهود از دلایل اثبات به حساب می آیند. دلایل اثبات جرم ضرب و جرح ساختگی یا واقعی، می تواند شامل اقرار، شهادت شهود، سوگند یا قسامه و علم قاضی باشد. اما استناد به هر یک از دلایل مذکور برای اثبات ضرب و جرح شرایط خاص خود را دارد.
برای پاسخ به حکم قاتل زیر 18 سال باید بین دو دسته از جرایم تفکیک قائل شویم. ما دو گروه جرایم تعزیری داریم و مبحث قصاص را داریم. برای دریافت مشاوره حقوقی قتل با ما در ساوا اپ تماس بگیرید.
بهترین وکیل جرایم علیه اموال باید توانایی تشخیص و بررسی قوانین مربوطه را داشته باشد و بتواند به مشتری خود راهنمایی کند که چه گونه با موانع قانونی مواجه شود و برای دفاع از خودش تلاش کند. همچنین او باید توانایی حل اختلافات و مذاکره با طرف مقابل را داشته باشد تا به بهترین نتیجه در مورد پرونده خود برسد.
برای رسیدگی به این گونه جرایم نیاز به وکیل متخصصی هست که در رابطه با جرائم اینترنتی تجربه های زیادی کسب کرده و با کمک این تجربیات و دانش کافی و تسلط کامل بر روی قوانین جرائم سایبری بتواند این قبیل از مسائل را با ارائه بهترین راه حل برطرف کند. و فردی که تخصص خاص در این موارد را داشته باشد وکیل جرایم اینترنتی نام برده می شود.
وکیل شرب خمر و مشروبات الکلی در شهر تهران می تواند از اتهام شما نزد مراجع قضایی دفاع کند. در حالت کلی، نوشیدن شراب و مایعات الکلی در قوانین و حدود جمهوری اسلامی، نکوهیده است و شرب خمر متشکل از شرب با مفهوم نوشیدن و خمر به معنی مایعی سکرآور و مست کننده خواهد بود.
وکیل جرایم علیه امنیت کشور کسی بوده که با یکی از مهم ترین مفاهیم قانونی سر و کار دارد. امنیت اجتماعی یکی از مهم ترین ارکان های هر جامعه و کشوری محسوب می شود. پس کاملا طبیعی بوده که در قانون هر کشوری قوانینی برای حفظ امنیت عمومی کشور تدوین شده باشد. از این رو در قوانین ایران هم توجه مهمی به امنیت عمومی کشور شده و با هر کسی که بخواهد به نحوی این امنیت را زیر سوال ببرد مقابله می شود.
شکایت از فروشگاه اینترنتی به چه صورت است؟ شکایت از فروشگاه اینترنتی اینستاگرام چگونه است؟ شکایت از سایت اینترنتی در پلیس فتا چه مراحلی دارد؟ گسترش اینترنت و ورود شبکه های اجتماعی به زندگی مردم، در همه جوانب زندگی آن ها اثر گذاشت و یکی از این تاثیرات، استفاده از فروشگاه های اینترنتی برای خرید کردن است. دسترسی به بازارهای متنوع در نقاط مختلف کشور و حتی در اقصی نقاط دنیا بدون حضور یافتن در محل فروشگاه، تمایل مردم به این سبک از خرید را افزایش داده.