مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

وکیل دعاوی ملکی و جزئیات آن | بهترین وکیل ملکی در ایران کیست؟

تنوع قوانین و مقررات حاکم بر املاک و همینطور نا آشنایی مردم نسبت به قوانین املاک و مستغلات، نه تنها باعث طولانی تر شدن فرآیند رسیدگی می شود، بلکه موجب نرسیدن به نتیجه مطلوب در بسیاری از موارد شده می باشد. با توجه به اهمیت موضوع دعاوی ملکی و تصمیمات سرنوشت ساز در دعاوی ملکی، شایسته است هر یک از طرفین برای جلوگیری از تضییع حقوق خود و همینطور حفظ منافع خود از تخصص وکیل دعاوی ملکی استفاده کنند.

image

وکیل دعاوی ملکی کیست؟ چرا باید از وکیل ملکی کمک بگیریم؟ تنوع قوانین و مقررات حاکم بر املاک و همینطور نا آشنایی مردم نسبت به قوانین املاک و مستغلات، نه تنها باعث طولانی تر شدن فرآیند رسیدگی می شود، بلکه موجب نرسیدن به نتیجه مطلوب در بسیاری از موارد شده می باشد. با توجه به اهمیت موضوع دعاوی ملکی و تصمیمات سرنوشت ساز در دعاوی ملکی، شایسته است هر یک از طرفین برای جلوگیری از تضییع حقوق خود و همینطور حفظ منافع خود از تخصص وکیل دعاوی ملکی استفاده کنند.

خصوصیات وکیل دعاوی ملکی

یکی از خصوصیات وکیل خوب اینست که قبل از حضور در جلسه رسیدگی و دفاع از موکل با مطالعه پرونده، اطلاعات کامل از موضوع پرونده، دلایل و مدارک مستند پرونده را به دست آورد. همینطور وکیل خوب کسی بوده که در مقابل موکل خود احساس مسئولیت کند و پاسخگوی موکل خود باشد. هر چند که وکالت تعهد به وسیله بوده و وکیل در رسیدن به نتیجه قانوناً مسئولیتی ندارد.

وکیل دعاوی ملکی چه کسی است ؟

وکیل دعاوی ملکی کسی بوده که علاوه بر داشتن دانش و تحصیلات حقوقی و ملکی، تسلط و تجربیات کافی در مطرح کردن دعاوی ملکی و یا دفاع از این دعاوی را داشته باشد. بعلاوه وکیل دعاوی ملکی خوب کسی بوده که با دانش حقوقی بالا در امور ملکی بتواند بهترین راهکار ممکن را بشناسد و نوع دادخوبوده و شکایت و اقدامات قانونی را تشخیص دهد و به نحو احسن از موکل دفاع کند.

وکیل دعاوی ملکی معمولاً از پذیزش دعاوی غیر ملکی مثل دعاوی خانواده و کیفری خودداری می کند و تمام تمرکز خود را در مسائل و دعاوی ملکی می گذارد. و با کمک دانش و مهارت خود همه جوانب پرونده های ملکی را سنجیده و اقدامات لازم را در جهت دفاع از موکل انجام می دهد.

عدم آشنایی اشخاص عادی با قراردادنویسی و مسائل حقوقی باعث می شود که آن ها در زمان انعقاد قرارداد دچار اشتباه شوند و پس از آن این اشتباهات گریبان گیر آن ها می شود. در این مواقع تنها راه، مراجعه به یک وکیل متخصص ملکی است

انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی به سه دسته تقسیم می شود :

هر سه دسته از دعاوی فوق، به اموال غیر منقول مثل املاک و مستغلات مربوط می شوند. که هر کدام نیازمند تخصص لازم در زمینه خودش است. به صورتی که کوچکترین اشتباه باعث ایجاد هزینه های بالای اقتصادی یا ورود ضرر و زیان بسیار زیادی می شود.

 

دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی ملکی حقوقی دعاوی ای می باشند که بحث ارتکاب جرم در آن منتفی بوده و فقط به خاطر عدم رعایت قوانین حقوقی و سهل انگاری اشخاص رخ می دهد. با اهمیت ترین این دعاوی عبارت هستند از:

مطالبه وجه التزام قراردادی با توجه به اهمیت موضوع دعاوی ملکی و تصمیمات سرنوشت ساز در این نوع دعاوی، شایسته است هر یک از طرفین برای جلوگیری از حقوق خود و همینطور حفظ منافع خود از تخصص وکیل دعاوی ملکی استفاده کند.

 

 

بهترین وکیل دعاوی ملکی

وقتی مسائل ملکی پیچیده می شوند، بهترین وکیل دعاوی ملکی برای شما به اهمیت ویژه ای دست پیدا می کند. ما با افتخار به شما تعریف می کنیم: بهترین وکیل دعاوی ملکی در ایران.

از بهترین وکیل ملکی در ایران حمایت کنید و حقوق خود را به دست آورید.

 

حل دعاوی ملکی

دعاوی ملکی می توانند پیچیده و زمان بر باشند. در این مواقع، انتخاب یک وکیل متخصص و ماهر در حوزه دعاوی ملکی امری بسیار حیاتی است. وکیلان دعاوی ملکی ما با سابقه ای بیش از ده سال در ارائه خدمات حقوقی در این زمینه آماده اند تا شما را در تمام مراحل حل دعوای ملکی همراهی کنند.

خدمات وکلای دعاوی ملکی ساوا اپ شامل:

1. مشاوره حقوقی: دریافت مشاوره تخصصی از وکیلان ما برای اطلاعات کامل و دقیق در مورد وضعیت حقوقی ملکی خود.

2. ارائه راه حل های حقوقی: وکلای ما توانایی تحلیل وضعیت شما را دارند و راه حل های مناسب حقوقی برای حل دعوای ملکی شما ارائه می دهند.

3. نگارش سند و قرارداد: وکلای ما می توانند برای شما اسناد و قراردادهای لازم را آماده کرده و اطمینان حاصل کنند که تمام جوانب حقوقی ملکی شما در نظر گرفته شده است.

4. نمایندگی در دادگاه: در صورت نیاز به رفتن به دادگاه، وکلای ما با تجربه در دفاع از حقوق شما در مراحل قضایی حضور می یابند.

اگر به دنبال وکیلی با تخصص در دعاوی ملکی هستید، با وکلا ما تماس بگیرید. ما با افتخار به شما کمک خواهیم کرد تا به حل مسائل ملکی خود دست یابید و حقوق شما را حفظ کنید. اعتماد به وکیلان ما، قدم اول شما در راه بهبود وضعیت حقوقی ملکی خواهد بود.

منتشر شده در 07 آبان 1402
دسته‌ها: مقالات
برچسب‌ها: وکیل دعاوی ملکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
وکیل ملکی
مشاوره حقوقی ملکی
بهترین وکیل ملکی
وکیل خلع ید | وکیل غضب ملک
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: