مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

در دعاوی حقوقی تنظیم دادخواست ضروری است؟

آیا در دعاوی حقوقی تنظیم دادخواست ضروری است؟ برای طرح دعوا در پرونده های حقوقی تنظیم دادخواست یک امر الزامی می باشد. به این صورت که اولین اقدام برای شکایت از یک شخص باید ابتدا دادخواست حقوقی آن تقدیم شود. دادخواست حقوقی مثل دیگر برگه های قضایی یک فرم کلی از قبل مشخص شده که باید با توجه به گزینه های موجود به طور دقیق و ریزبینانه تکمیل شوند.

image

آیا در دعاوی حقوقی تنظیم دادخواست ضروری است؟ برای طرح دعوا در پرونده های حقوقی تنظیم دادخواست یک امر الزامی می باشد. به این صورت که اولین اقدام برای شکایت از یک شخص باید ابتدا دادخواست حقوقی آن تقدیم شود. دادخواست حقوقی مثل دیگر برگه های قضایی یک فرم کلی از قبل مشخص شده که باید با توجه به گزینه های موجود به طور دقیق و ریزبینانه تکمیل شوند.

تنظیم دادخواست آنلاین توسط وکیل تخصص ماست

در دعاوی حقوقی تنظیم دادخواست ضروری است؟

در پرونده های حقوقی جهت رسیدگی به شکایت، تنظیم دادخواست الزامی می باشد. در حقیقت اقدام نخست جهت طرح دعوی، ارائه دادخواست به دادگاه می باشد. دادخواست هم مثل دیگر برگه های قضائی، فرمی از پیش تنظیم شده که شاکی فقط باید آن را تکمیل کند. اما باید یادآور شد که نگارش دادخواست از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

ما در ساوا اپ با یک تیم از وکلای حقوقی مجرب و متخصص آماده هستیم به شما در تمامی مسائل حقوقی کمک کنیم. از جمله تنظیم قراردادها، حل اختلافات تجاری، مشاوره در زمینه حقوق کار، حقوق ملکی و خانواده و سایر موارد مربوط به حقوق. با تجربه و دانش گسترده خود، ما می توانیم شما را در تمامی مراحل روند قانونی همراهی کنیم. از تهیه اسناد و مدارک لازم تا حضور در دادگاه و دریافت حقوق شما، ما همیشه در کنار شما خواهیم بود. همچنین، ما خدمات وکالت و مشاوره حقوقی تلفنی - آنلاین و حضوری را با قیمتی رقابتی و منصفانه ارائه می دهیم. ما درک می کنیم که مسائل حقوقی همیشه هزینه های خاص خود را دارند و به همین دلیل تلاش می کنیم تا خدمات حقوقی با بهترین قیمت را ارائه دهیم. با اعتماد به ما، شما می توانید اطمینان داشته باشید که مشکلات حقوقی خود را به بهترین شکل ممکن حل خواهیم کرد. تماس بگیرید و امروز با ما مشاوره کنید. مشاوره و وکالت حقوقی با بهترین قیمت - همراهی حقوقی که به آن اعتماد کنید.

نکات با اهمیت در زمان تنظیم دادخواست

انواع دادخواست با توجه به مرجع رسیدگی

نمونه دادخواست های حقوقی pdf - نمونه تنظیم دادخواست حقوقی - تنظیم دادخواست رایگان - نمونه نوشتن دادخواست - دانلود رایگان نرم افزار تنظیم دادخواست - نحوه نوشتن دادخواست و لایحه - دادخواست حقوقی یعنی چه - تنظیم دادخواست آنلاین

تنظیم دادخواست

بر هیچ کس پوشیده نیست که برای اقامه دعوا باید درخواست طرح دعوای خود را در قالب یک دادخواست حقوقی یا کیفری ارائه دهید. باتوجه به موضوع دعوای خود، حقوقی یا کیفری بودن دادخواست شما مشخص می شود. پس تنظیم دادخواست در چارچوب حقوق از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر می خواهید دادخواست را خودتان تنظیّم کند به شما پیشنهاد می شود که حداقل با یک وکیل متخصص مشورت کند تا در ادامه رسیدگی پرونده خود به مشکل برنخورید. یکی از مزایای موسسه حقوقی ساوا اپ تنظیّم دادخواست آنلاین بوده و شما می توانید به صورت آنلاین با وکلای باتجربه ما در ارتباط باشید و دادخواست خود را به صورت حرفه ای توسط وکیل تنظیّم کند. همینطور می توانید با وکلای متخصص ساوا اپ در خصوص دادخواست خود مشورت کند.

نحوه تنظیم دادخواست

تنظیم دادخواست به صورت دستی یا الکترونیکی که توسط سامانه خدمات قضایی صورت می گیرد. در خصوص درخواست الکترونیکی ابتدا باید در سامانه ثنا ثبت نام کنید و بعد تنظیم دادخواست توسط خود شاکی در این سامانه ثبت شود. وکیل می تواند دادخواست شما را تنظیّم و شاکی داخواست تنظیّم شده را در سامانه ثنا خود قرار دهد. درغیر این صورت شاکی می تواند به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کند و درخواست تنظیّم دادخواست را دهد.

وکیل آنلاین گروه ساوا اپ، با خدمات تخصصی وکالت و مشاوره حقوقی و کیفری توسط وکلای پایه یک دادگستری، درکنار شماست، جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما، تماس بگیرید!

برای نوشتن دادخواست موارد زیر باید ذکر شود:

ابتدا باید نام، نام خانوادگی، نام پدر، سن، اقامتگاه و در صورت امکان شغل خواهان و به طورکلی مشخصات کلی خواهان و خوانده در دادخواست نوشته شود اما درصورتی که دادخواست توسط وکیل تسلیم می شود باید مشخصات وکیل هم نوشته شود.

درج خواسته و مقدار بهای آن مگراین که خواسته مالی نباشد. همینطور ذکر کردن تعهدات و حقوقی که خواهان خود را مستحق مطالبه خواسته می داند و آنچه که خواهان از دادگاه می خواهد. پیوست کردن ادله و مدارکی مثل اسناد، شهادت شاهدان و… که باید به طور واضح بیان شود و درنهایت درج امضای خواهان در دادخواست.

موسسه حقوقی ساوا اپ با بهره گیری از مشاوران حقوقی و وکلای متخصص و با تجربه خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت، تنظیم دادخواست آنلاین حقوقی  ارائه می کند.

بخش های مختلف دادخواست

چند نمونه دادخواست

آیا نیاز به راهنمایی حرفه ای و حل مسائل حقوقی خود دارید؟ آیا در جستجوی بهترین وکیل حقوقی هستید؟ ا موسسه حقوقی ساوا اپ همراه شوید تا بهترین وکلا حقوقی را برای شما پیدا کنیم. در موسسه حقوقی ساوا اپ، با تجربه و متخصصان حقوقی برای رسیدگی به همه نیازهای حقوقی شما همراهی می کنیم.

وکلا ما توانایی های استثنایی در زمینه های مختلف حقوقی از جمله حقوق خانواده، حقوق کیفری، حقوق کسب و کار، حقوق ملکی و بسیاری دیگر را دارند. تضمین ما این است که با بهره گیری از بهترین وکلا حقوقی، به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را در پرونده حقوقی خود بدست آورید. از مشاوره تا نمایندگی در دادگاه، ما در هر مرحله از رسیدگی به پرونده شما پشتیبانی خواهیم کرد.

ما در موسسه حقوقی ساوا اپ به ارائه خدماتی با کیفیت بالا و به صورت شفاف و محترمانه متعهد هستیم. ما به اهمیت احترام به حریم خصوصی شما و حفظ سریت اطلاعات اهمیت می دهیم و همواره در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده شما این اصل را رعایت خواهیم کرد.

پرونده حقوقی شما برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل، تلاش می کنیم تا با بهره گیری از بهترین استراتژی ها و تکنیک های قانونی، به بهترین نتیجه ممکن برسیم. با موسسه حقوقی ساوا اپ، بهترین وکیل حقوقی را پیدا کنید و به راحتی و با اطمینان مشکلات حقوقی خود را حل کنید. تماس بگیرید و قدم اول را برای دستیابی به عدالت بردارید.

منتشر شده در 04 دی 1402
دسته‌ها: مقالات
برچسب‌ها: تنظیم دادخواست

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
وکیل قراردادها
مشاوره حقوقی قراردادها
بهترین وکیل قراردادها
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: