مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

مشاوره حقوقی خرید ملک | مشاوره ملکی تلفنی و آنلاین

اگر تجربه معاملات املاک را داشته باشید، می توانید بفهمید که ارزش مشاوره حقوقی خرید ملک در جلوگیری از وقوع مشکلات حقوقی آتی بسیار مهم است.  در این خصوص لازم است خریداران و فروشندگان، از یک متخصص و مشاور در این حوزه کمک بگیرند.

image

افرادی که قصد خرید هر نوع املاک را دارند و در پی مشاوره تلفنی با وکیل هستند، باید از مشورت با وکیل آنلاین پایه یک در این زمینه بهره ببرد. سپس می توانند برای تنظیم قرارداد انواع املاک مسکونی، مشاع، موقوفی و غیره اقدام نمایند. اگر تجربه معاملات املاک را داشته باشید، می توانید بفهمید که ارزش مشاوره حقوقی خرید ملک در جلوگیری از وقوع مشکلات حقوقی آتی بسیار مهم است.  در این خصوص لازم است خریداران و فروشندگان، از یک متخصص و مشاور در این حوزه کمک بگیرند.

چرا هنگام خرید ملک باید مشاوره گرفت؟

بسیاری از موارد گفته شده اکثر دعاوی امروز دادگاه ها تشکیل می دهند، زیرا مشاورین املاک اطلاع و آگاهی کافی از قوانین نداشته و قرارداد به گونه ای تنظیم کی شود که در اکثر موارد حتی ضمانت اجرای مندرج در آن هم صحیح و قابل مطالبه از طریق مراجع قضایی نمی باشد. علت مشاوره حقوقی خرید ملک چیست؟ هرچند در بخش بالا به بعضی موضوعات کلی در زمینه مشاوره حقوقی املاک اشاره کردیم، اما در بخش خرید، به تنهایی موضوعات زیر شاخه ای هم وجود دارند. به همین خاطر نیاز است تا مشاوره حقوقی خرید ملک انجام گیرد. از سوی دیگر، در صورتی که برای خرید و فروش املاک، بحث و موضوعات بیشتری مطرح شود، مشکل به حدی پیچیده خواهد شد که حتی مشاوران املاک عادی هم نمی توانند نسبت به حل آن اقدام کنند. در این صورت لازم است تا پرونده به وکلای تخصصی ارجاع داده شده و در دادگاه ها هر کدام از طرفین در مقابل قاضی مشکل را حل کنند. در این موضوع، مشاوره حقوقی ملک به عنوان یک عامل پیشگیرنده عمل می کند که می تواند به خوبی از وقوع این مشکل جلوگیری نماید. وکیل پایه یک دادگستری یا مشاوره املاک می تواند از تمام ظرفیت قانونی برای ارائه یک مسیر مناسب در پاسخ به نیاز شما استفاده کند. بسیاری از موارد مهم در آن زمان تعیین تکلیف می شوند. در این خصوص چنانچه مشاوره دریافت کنید می توانید برای هر یک از تعهدات ضمانت اجراهای قانونی و صحیح تعیین کنید تا متضرر نگردید و از دعاوی احتمالی آینده پیشگیری کنید. علاوه بر موارد فوق، شما ملکی را خریداری می کنید و زمانی که معامله انجام می شود هر یک از طرفین تعهداتی را در زمان خرید ملک بر عهده دارند؛ درخصوص تنظیم سند رسمی، تحویل ملک، مستحق الغیر در آن ملک، انتقال آن به شخص دیگری غیر از شما و … .

مشاوره حقوقی خرید ملک - خرید و فروش ملک

مشاوره حقوقی خرید ملک چیست؟ املاک، یکی از مهم ترین دارایی های انسان ها است که به طور معمول به زمین و ساختمان ها اطلاق می شود. با توجه به ارزش بسیار بالایی که این گونه مایملک ها دارند، ممکن است مشکلات متعددی از نظر حقوقی برای افراد ایجاد شود. در این رابطه، بهره مندی از مشاوره حقوقی ملک می تواند بسیار ضروری و مهم باشد. برای درک بهتر این موضوع بهتر است بعضی مشکلات حقوقی که در این زمینه می توانند ایجاد شوند را با هم بررسی کنیم که عبارتند از:

هزینه انجام خدمات مشاوره حقوقی برای خرید املاک

وکلای مشاوره حقوقی ملک کسانی هستند که سالیان سال قوانین این حوزه را بررسی کرده اند. آن ها توانسته اند با بررسی پرونده های مختلف، تجربیات خوبی را در حل آن ها بیابند. از آنجایی که موضوع مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک یک مبحث بسیار مهم تلقی می شود و در آن ممکن است افراد با احقاق حق یا ضایع شدن آن، به شدت دچار ضرر و یا سود شوند، لازم است شهروندان پایتخت اقدام به مشاوره با یک وکیل ملکی نمایند. بسته به پیچیدگی پرونده، مدت زمانی که برای حل آن لازم است، تعداد افراد موردنیاز و نوع دعاوی، هزینه انجام خدمات مشاوره حقوقی متفاوت هستند. همچنین شما می توانید برای اطلاع از تنظیم سند رسمی و هزینه دادرسی الزام به تنظیم سند رسمی ملک وارد لینک مشخص شده شوید. در این راستا افراد متخصص می توانند با دقت پرونده شما را بررسی کنند و با در پیش گرفتن یک مسیر مناسب، نسبت به حل پرونده اقدام نمایند. شما به عنوان کسی که می خواهید در معاملات ملک شرکت داشته باشید، لازم است با این قوانین و پروسه کاری آن ها آشنا شوید. در غیر اینصورت مجبور هستید تا از مشاوره حقوقی خرید ملک و حل دعاوی استفاده کنید.

مراحل دریافت مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین

خدمات مشاوره حقوقی خرید ملک توسط گروه حقوقی ساوا اپ

گفتیم که موضوعات مختلفی در زیر شاخه خرید و فروش وجود دارند که باعث می شوند تا مشاوره حقوقی خرید نیاز باشد. از جمله این موارد که به صورت خدمات مشاوره حقوقی توسط گروه های حقوقی ساوا اپ ارائه می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

گروه حقوقی ساوا اپ برای آسان شدن کار شما در این زمینه، مشاوره حقوقی حضوری در تهران و مشاوره حقوقی تلفنی ارائه می کند. شما این امکان را دارید از وکلای ملکی پایه یک دادگستری ما مشاوره دریافت کنید و با کمک آن ها تمام مشکلات خود در این زمینه حل و فصل کنید. اگر سوالی حقوقی در زمینه خرید و فروش ملک دارید می توانید با مشاوران حقوقی گروه ساوا اپ ارتباط برقرار کرده و از آن ها مشاوره حقوقی حضوری یا غیرحضوری بخواهید. این افراد می توانند احتمال خطا و بروز مشکل در قرارداد نویسی و الزام به تنظیم سند رسمی و مسائل این حوزه را به حداقل ترین حالت ممکن برسانند. شما می توانید برای بهره مندی از مزایای مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک، از خدمات گروه حقوقی ساوا اپ استفاده کنید. مشاوره با یک کارشناس و مشاوره حقوقی، راه حلی بسیار کم هزینه در مقابل ضرر احتمالی است.

عواقب دریافت و عدم دریافت مشاوره حقوقی ملکی

مشاور حقوقی ملک با بررسی صحیح پرونده ایرادات آن را رفع کرده و اسناد و مدارک ضروری را جمع آوری کند. علاوه بر این موارد، در جلسات دادگاه حضور داشته و در هنگام عقد قرارداد هم متن آن را به دقت بررسی خواهد کرد.  اگر از یک وکیل متخصص مشاوره دریافت کنید، با توجه به دانش و اشرافی که روی موضوع دارد، می تواند شما را در زمینه های مختلف راهنمایی کند. یک وکیل یا مشاور حقوقی قبل از اینکه پرونده را به مراجع قضایی ارائه دهید، آن را مطالعه کرده و مشکلات و ایرادات آن را رفع می کند. با این حال اگر چنین بازبینی انجام نشود؛ این احتمال وجود داشته که پرونده ناقص به دادگاه ارجاع داده شود. شما به عنوان فردی که در یک پرونده حقوقی ملکی درگیر هستید، باید تصمیم بگیرید که آیا مشاوره حقوقی ملکی می تواند به شما کمکی کرده یا فقط هزینه مازاد خواهد داشت. با این حال اگر بخواهیم در این باره شما را راهنمایی کنیم باید بگوییم که یکی از عواقب عدم دریافت مشاوره حقوقی این است که احتمال خطا در پرونده بسیار زیاد خواهد بود.

مجازات فروش مسکن با وکالتنامه جعلی

فروش مسکن از طریق وکالتنامه جعلی مصداق جرم کلاهبرداری است و فردی که بخواهد از این طریق ملکی را به فروش برساند مجرم خواهد بود و بر اساس مواد قانونی محاکمه خواهد شد. جهت دریافت اطلاعات حقوقی و پاسخ سوالاتی که در ذهن دارید می توانید مشاوره تلفنی وکیل ملکی را بهترین وکلای مجرب انجام دهید. در کمترین زمان ممکن این امکان وجود دارد از طریق آنلاین مشاوره واتس اپی انجام دهید و در ارتباط با مسائل ملکی مشاوره حقوقی انجام دهید. اگر نیازمند مشاوره حقوقی فوری هستید از طریق وکیل 24 ساعته با وکلای مجرب مشاوره حقوقی خود را در ساوا اپ انجام دهید.

مشکلات ناشی از خرید مسکن فاقد پایان کار چیست؟

در هنگام انتقال سند رسمی مسکن در دفتر اسناد رسمی یا رهن گذاشتن سند ملک در بانک استعلاماتی از مالیات و شهرداری گرفته می شود اگر شهرداری گواهی بلامانعی صادر نکند انتقال سند انجام نخواهد شد. پایان کار زمانی صادر می شود که مسکن از لحاظ شهرداری تخلف نداشته باشد در صورتی که ملک دارای مشکل باشد به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده خواهد شد و ممکن است جریمه زیادی در نظر گرفته شود یا اینکه حتی در بعضی موارد امکان دارد حکم به تخریب داده شود.

دلایل عدم صدور پایان کار برای ساختمان

اگر ساختمان بر اساس ضوابط نقشه جامع شهر و موارد مندرج در پروانه ساختمانی بنا نشود به آن پایان کار تعلق نخواهد گرفت. از جمله مواردی که به علت آن ها پایان کار صادر نمی شود می توان به احداث ساختمان مغایر با کاربری، تخلف تراکم ساختمانی و عدم استحکام بنا اشاره کرد. از آنجایکه امروزه مسکن ارزش بالایی دارد و برای خرید مسکن باید هزینه بالایی انجام شود باید تمام دقت را در خرید مسکن انجام داد. مسائل حقوقی فراوانی راجع به خرید مسکن وجود دارد لازم است قبل از خرید مسکن حتما مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری را انجام دهید.

مجازات فروش مسکنی که در رهن بانک است

فروش ملکی که در رهن بانک است طبق قانون مجاز نیست و تنها در شرایطی که سند فک رهن شود یا دین با هماهنگی بانک به فرد خریدار انتقال داده شود امکان فروش ملک در رهن بانک ایجاد می شود. اگر ملکی در رهن بانک باشد و بدون در جریان قرار دادن بانک ملک به فروش برسد مصداق جرم کلاهبرداری است. در واقع در هنگام دریافت تسهیلات، سند در دفاتر اسناد رسمی به عنوان وثیقه ثبت خواهد شد و بعد از آن تا زمانی که فک رهن انجام نشود انتقال سند به صورت رسمی انجام نخواهد شد. مالک تنها از طریق سند غیر رسمی می تواند ملک در رهن بانک را به منتقل کند. بعضی اوقات مشاوره حقوقی ارزان و ضمانتی می تواند مشکل زیادی را در معاملات حقوقی برطرف کند مشاوره حقوقی رایگان با بهترین وکلای دادگستری بدون اینکه بار مالی به طرفین معامله وارد کند کمک شایانی را به انجام معامله ای سالم و قانونی خواهد کرد.  

منظور از مشاوره حقوقی ملکی چیست؟

یک وکیل ملکی با استناد به مهارت و دانشی که دارد، به شما کمک می کند تا مانع هرگونه ضرر و زیان شوید. به همین علت حتی اگر خرید و فروش ملک، شغل شما هم نبوده باز هم پیشنهاد می کنیم تا حتما از مشاوره حقوقی ملکی بهره مند شوید. یک مشاور حقوقی که در زمینه ملک تخصص دارد؛ اسناد و مدارک تنظیم شده را مطالعه کرده و در صورت نیاز آن ها را اصلاح می کند. همچنین در زمان عقد قرارداد و معامله هم حضور دارد تا به جوانب همه امور تسلط کافی داشته باشد. همه ما در طول زندگی خود احتمالا یک بار اقدام به خرید یا فروش ملک کرده ایم. بدترین اتفاقی که ممکن است در این خرید و فروش پیش بیاید، این است که حقی از ما ضایع شده و مورد کلاهبرداری قرار بگیریم. در این صورت چون در معامله ای با مبالغ بالا سروکار داریم؛ در نتیجه متوجه ضرر بسیار زیادی خواهیم شد. هدف از مشاوره حقوقی ملکی این است که جلوی این ضرر و زیان گرفته شود.  

مشاور حقوقی ملکی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

لازم است تا وکیل مورد نظر مورد اعتماد بوده تا اسناد و مدارکی که ارائه می دهید به دست فرد دیگری نرسد. این مساله به قدری حائز اهمیت بوده که در بسیاری از کشورها، جرم محسوب می شود. در نتیجه هیچ وکیلی حق ندارد تا رازهای موکل خود را افشا کند. داشتن اطلاعات حقوقی کافی در زمینه ملک و زمین یکی از اولین خصوصیاتی بوده که مشاور حقوقی شما باید داشته باشد. پس روشن است که یک وکیل با تخصص طلاق و ازدواج اصلا گزینه مناسبی برای مشورت در زمینه ملک نخواهد بود. نداشتن هیچگونه نفع شخصی در زمینه امور حقوقی یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک وکیل ملکی خوب به شمار می رود. این فرد باید منصف بوده و هدفش اجرای عدالت و قانون باشد. ویژگی مهم بعدی این بوده که قدرت کلام بالایی داشته باشد تا بتواند طرف مقابل قرارداد را متقاعد کند. البته این خصوصیت نه تنها در این موقعیت بلکه در زمان تشکیل جلسات دادگاه هم بسیار موثر خواهد بود.

خدمات قابل ارائه در مشاوره حقوقی خرید ملک ساوا اپ

نظارت بر تنظیم قراردادهای حوزه ملک و مسکن وکیل ملک

با توجه به تخصصی بودن تنظیم قراردادها و هم با در نظرگرفتن هزینه های فراوان جهت تنظیم قراردادهای ملکی بهترین پیشنهاد ملکانا به همشهریان عزیز اینکه پیش از تنظیم قرارداد و یا حسن انجام آن با کارشناسان ملکانا ( وکلاای خبره دادگستری ) در این خصوص مشورت شود. همانا پیشگیری از وقوع اتفاقات ناگوار بسیار کم هزینه تر از درمان آن می باشد.

مشاوره حقوقی املاک توسط وکیل ملکی

با توجه به مشکلات فراوان در حوزه حقوقی خرید و فروش املاک پیشنهاد می گردد تا قبل از ورود به این حوزه با موارد حقوقی و قانونی آن آشنا و از وکلای دادگستری در این خصوص مشاوره آنلاین اخذ کنید .

استعلام از مراجع ذی صلاح و مشاوره حقوقی ملکی

یکی از موارد عمده ایجاد اختلاف در قراردادهای ملکی ، بحث استعلام های مربوطه (دارایی – شهرداری – ثبت ) می باشد. ملکانا به شما کمک می نماید قبل از خرید ملک از وضعیت حقوقی آن آگاه و از مشکلات احتمالی ( فروش مال غیر – فروش مال مرهونه ) اطلاع کامل اخذ کنید.

مرجع داوری توسط وکیل دعاوی ملکی

شما می توانید با تعیین داوران خبره و ارجاع مشکلات احتمالی به آن ها از پروسه طولانی و طاقت فرسای دادرسی قضایی فراغت حاصل کرده و در اسرع وقت به حل و فصل و رفع اختلافات حاصله مبادرت کنید. مجموعه ساوا اپ در زمینه مسائل حقوقی انواع مشاوره ها و خدمات حقوقی را به افراد، شرکت ها و سازمان های خصوصی ارائه می دهد.  

سوالات متداول مشاوره حقوقی خرید ملک

راجع به سوالات متداول برای مشاوره حقوقی خرید ملک می توان گفت:

برای مشاوره حقوقی ملک، بهتر است این کار قبل یا حین انجام آن صورت گیرد.

هزینه مشاوره حقوقی بسته به جزییات پرونده از پانصد هزارتومان تا یک میلیون تومان می باشد.

بهترین مشاوره حقوقی ملک، حالتی است که جزئیات قرارداد و پرونده شما به طور کامل توسط وکیل درنظر گرفته شود.

منتشر شده در 08 آبان 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
وکیل ملکی
مشاوره حقوقی ملکی
بهترین وکیل ملکی
وکیل خلع ید | وکیل غضب ملک
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: