مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل جرایم علیه اموال | نمونه شکواییه جرم کلاهبرداری

بهترین وکیل جرایم علیه اموال باید توانایی تشخیص و بررسی قوانین مربوطه را داشته باشد و بتواند به مشتری خود راهنمایی کند که چه گونه با موانع قانونی مواجه شود و برای دفاع از خودش تلاش کند. همچنین او باید توانایی حل اختلافات و مذاکره با طرف مقابل را داشته باشد تا به بهترین نتیجه در مورد پرونده خود برسد.

image

وجه مشترک جرایم علیه اموال یا جرایم مالی آن بوده که همه آن ها مشتمل بر نقض حقوق مالکانه اشخاص است. به عبارتی این نوع جرایم مفهوم مالکیت شخصی (مالکیت شخصی یکی از پایه های بنیادین جوامع امروزی را تشکیل می دهد) را مخدوش می سازد و شیوع این نوع جرایم در جامعه موجب سلب آرامش شخصی و مالی افراد آن جامعه را رقم می زند.

نکته دیگری که توجه خاص به این جرایم را ایجاد می کند، فراوانی وقوع انهاست. سهولت ارتکاب این نوع جرایم وهم محسوس بودن منفعت حاصله از ان ها، مجرمین را، که معمولا افراد حساب گر و باهوشی بوده را ترغیب به این نوع جرایم می کند.

"با وکلای ساوا اپ در کنارتان، از حقوق خود برخوردار شوید و جرائم علیه اموال را شکست دهید."

بهترین وکیل جرایم علیه اموال

بهترین وکیل جرایم علیه اموال یک حقوقدان ماهر و با تخصص قوی در زمینه حقوق جزایی و جرائم اموال است. این وکیل تجربه و دانش لازم را در حوزه قانون جرم و جرائم مالی دارد و به مشتریان خود کمک می کند تا حقوق و منافعشان را در صورت مواجهه با جرمی علیه اموال تضمین کنند.

وکیل جرایم علیه اموال مسئولیت حمایت از مشتریان خود را دارد و قادر است به طور کامل در دادگاه ها و مراحل قانونی به مشتری خود کمک کند. او برای مشتریان خود پرونده های حقوقی را تحلیل و بررسی می کند و به طور دقیق از دسترسی به اطلاعات و مدارک مربوطه استفاده می کند تا بهترین استراتژی را برای دفاع از مشتریانش پیشنهاد دهد.

بهترین وکیل جرایم علیه اموال باید توانایی تشخیص و بررسی قوانین مربوطه را داشته باشد و بتواند به مشتری خود راهنمایی کند که چه گونه با موانع قانونی مواجه شود و برای دفاع از خودش تلاش کند. همچنین او باید توانایی حل اختلافات و مذاکره با طرف مقابل را داشته باشد تا به بهترین نتیجه در مورد پرونده خود برسد.

از جمله مهارت هایی که یک وکیل اموال و مالکیت باید داشته باشد عبارتند از:

بنابراین، بهترین وکیل جرایم علیه اموال یک فردی است که تخصص، تجربه و شهرت لازم را در زمینه قانون جرم و جرائم اموال داشته باشد و قادر به پیگیری و حل پرونده های مربوطه باشد. او باید بتواند به مشتری خود اعتماد کرده و بهترین نتیجه ممکن را در مورد دفاع از حقوقشان برساند.

"برای رسیدگی به پرونده جرائم علیه اموال، بهترین وکیل را انتخاب کنید. ساوا اپ آماده همراهی با شما هستیم."

 

 

 

 

 

انواع جرایم مالی

از میان جرم های چهارگانه فوق جرم کلاهبرداری و در مرتبه بعد جرم چک پرداخت نشدنی( چک بلامحل) در جامعه امروزی ما شایع تر و آسان تر شده می باشد.

با گسترش فضای مجازی در دهه اخیر و رشد قارچ گونه شرکت های مجازی، اشخاص مجازی و خرید و فروش مجازی از طریق سایت اینترنتی و با توجه به ماهیت و عناصر تشکیل دهنده جرم کلاهبرداری، افراد سودجو با توسل به وسایل متقلبانه و دادن وعده های واهی به مشریان( بزه دیده گان) اموال آن ها را تصاحب کرده و موجب ایجاد ضرر های مادی بسیاری شده است.

جرایم علیه اموال به طور کلی شامل هر نوع فعالیت غیرقانونی است که به سرقت، خرابکاری، آشفتگی یا تخریب اموال منجر می شود. برخی از جرایم معروف علیه اموال شامل موارد زیر است:

1. سرقت: این شامل سرقت از فروشگاه ها، خانه ها، خودروها، کیسه ها و هر نوع مکان یا وسیله ای است که مالکیت خصوصی داشته باشد.

2. سرقت هویتی: این شامل دزدیدن اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن، آدرس، کارت اعتباری یا شماره تأمین اجتماعی است.

3. تخریب مال: شامل خرابکاری یا تخریب هر نوع اموال، از جمله ریختن رنگ در دیوارها، شکستن پنجره ها یا خراب کردن خودروها.

4. احتیال: شامل تقلب در معاملات مالی، مانند تقلب در برگه های چک، کلاهبرداری از بانک ها یا جعل مستندات.

5. تزویر: شامل تقلب در فروش یا خرید کالاها، مانند تقلب در برچسب قیمت، تقلب در وزن محصول یا جعل برندهای معروف.

6. قاچاق: شامل حمل و نقل غیرقانونی کالاها یا مواد ممنوعه، مانند مواد مخدر، سلاح های غیرمجاز یا سیگار قاچاق.

7. سوءاستفاده از اموال: شامل سوءاستفاده از اموال عمومی یا خصوصی، مانند سوء استفاده از منابع دولتی یا سوء استفاده از اموال مشتریان در صنایع خدماتی.

این تنها چند مثال از جرایم علیه اموال چیسیت هستند و جرایم مشابه می توانند در هر کشوری وجود داشته باشند. همچنین، قوانین و مقررات مربوط به جرایم علیه اموال چیسیت در هر کشور ممکن است متفاوت باشند.

"با وکلا ساوا اپ در کنارتان، بهترین راهکارهای حقوقی را در رسیدگی به جرائم علیه اموال داشته باشید."

تعریف جرم کلاهبرداری

به گفته یک استاد معروف حقوق (بعضی از کلاهبرداری ها انچنان خوب طراحی شده اند که اغفال نشدن به وسیله انها، خود نوعی حماقت است!) چیزی که جرم کلاهبرداری را از دیگر جرایم علیه اموال متمایز می سازد، آن بوده که در این نوع جرم، مال با رضایت یا اگاهی کامل صاحب مال به کلاهبردار تحویل داده می شود.

کلاهبردار به گونه ای عمل می کند که صاحب مال فریب خورده و خود از روی میل و رضا و چه بسا با التماس، به امید کسب منافع فراوان، مالش را در اختیار مجرم قرار می دهداین جرم از زمره جرایم “یقه سفیدها” محسوب می شود که معمولا مجرمین این جرم از ذکاوت، تحصیلات عالیه و، موقعیت اجتماعی وچرب زبانی به عنوان ابزار خود برای به دام انداختن قربانیان استفاده می کنند.

غالبا ازجرم کلاهبرداری تحت عنوان جرم جدید (new crime) یا بحران قرن بیستم یاد می شود.

"اگر به دنبال حقوق خود در جرائم علیه اموال هستید، وکلا ساوا اپ آماده به کمک به شما هستند. از تجربه ساوا اپ بهره برداری کنید."

جرم کلاهبرداری در قانون مجازات ایران

از لحاظ تاریخی، اولین ماده قانونی ( عنصر قانونی) که در ایران برای جرم کلاهبرداری تصویب شده است، ماده 238 قانون مجازات عمومی مصّوب 1304 که بر اساس ماده 405 قانون جزای فرانسه تنظیم شده بود. پس از انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران مفاد ماده 238 با اندک تغییرات عبارتی وهم تغییراتی از نظر ماهیت و میزان مجازات در ماده 116 بخش تعچونت قانون مجازات اسلامی در سال 1362 گنجانیده شد.

در حال حاضر عنصر قانونی جرم کلاهبرداری، قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری مصوب 1367 از مجمع تشخیص نظام را تشکیل می دهد و ناسخ قوانین قبلی است.

 

جرم کلاهبرداری در فقه اسلامی

مجازات های اسلامی به سه دسته می باشند: قصاص ( جرایم علیه جسم وجان) - حدود ( جرایم خاصی مثل شرب خمر، زنا و…) و تعچونت ( جمع تعزیر به معنی منع و اعانه و نصرت ) تقسیم می شوند.

حال کلاهبرداری از زمره جرایمی بوده که نوعی (اکل مال بباطل) محسوب شده و با توجه به عموم ایه ( ولا تاکلو اموالکم بینکم بالباطل* ایه 188 سوره بقره* مال های که در دستان خود دارید را به صورت ناحق نخورید) با کمک عنوان کلی تعچونت که برای اعمال حرام وضع شده اند قابل مجازات می باشد.

"مبارزه با جرائم علیه اموال نیازمند وکلای همراه و ماهر است. ساوا اپ بهترین وکلا را برای شما داریم."

 

عناصر تشکیل دهنده جرم کلاهبرداری

هر رفتاری (اعم از فعل یا ترک فعل )در صورتی جرم محسوب می شود که در قانون مجازات برای ان رفتار یک ماده قاتونی ( عنصر قانونی) و یک مجازات تعیین شده باشد. هر جرمی از سه عنصر تشکیل می شود

1. عنصر قانونی( ماده قانونی) 2. عنصر مادی ( رفتار و عمل فیزیکی مجرمانه) 3 عنصر روانی (سوء نیت و اگاهی به عمل مجرمانه) برای محکوم شدن متهم به ارتکاب جرم، باید تمامی عناصر سه گانه فوق توسط مرجع قضایی اثبات شود. در جرم کلاهبرداری عملی که دارای شرایط زیر باشد، ان عمل جرم کلاهبردای محسوب خواهد شد:

1. متقلبانه بودن وسایلی که کلاهبردار از آن ها برای اغفال و فریب دیگری استفاده می کند مثل شرکت ها یا موسسات موهوم، اتخاذ اسم یا عنوان مجعول

2. فریب خوردن قربانی، که مستلزم عدم اگاهی وی نسبت به متقلبانه بودن وسایل مورد استفاده مجرم است. به بیان ساده تر شخص مال باخته و بزه دیده عملا گول بخورد و مال خود را با رضایت کامل در دستان کلاهبردار قرار دهد

3. تحصیل کامل اموال بزه دیده توسط کلاهبردار. چون جرم کلاهبرداری از جمله جرایمی که شرط نتیجه در ارکان تحقق جرم است. به عبارت ساده تر، باید مال مال باخته موجب افزایش دارایی کلاهبردار شود و مال از دستان بزه دیده خارج شود و در دستان کلاهبردار قرار گیرد.

پس در صورتی که مثلا شرکتی یا اشخاصی با وعده و تبلیغ سود های واهی موجب شود شخصی فریب بخورد اما به خاطری مالی رد وبدل نشود این عمل کلاهبرداری محسوب نشده و باید تحت عنوان دیگری مثل شروع به کلاهبرداری تحت تعقیب قرار گیرد.

نکته اخر در مورد جرم کلاهبرداری بسیار مهم است اینست که اگر بتوان عمل مجرمانه انجام شده را تحت عنوان کلاهبرداری قرار داد، اثبات این عنوان مجرمانه برای شاکی( مال باخته) بسیار مفید خواهد بود.

چون قاضی طبق قانون مکلف است علاوه بر صدور حکم محکومیت کلاهبردار در حکم کیفری، باید نسبت به الزام کلاهبردار به رد اصل مال شاکی هم حکم صادر کند. یعنی در صورتی که کلاهبردار داری خانه، خودرو و هر مال دیگری داشته باشد، بدون نیاز به تقدیم دادخواست حقوقی و پرداخت هزینه های پرونده های حقوقی، قانونا باید از اموال خود ضرر و زیان مادی شاکی را جبران کند.

 

"اگر به دنبال حل مسائل قانونی در زمینه جرائم علیه اموال هستید، بهترین وکلا در کنار شما خواهند بود."

 

نمونه لایحه دفاعیه موضوع جرم کلاهبرداری

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خرامه

با سلام و احترام

موضوع: لایحه دفاعیه پرونده کلاسه…………………………..مربوط به شکایت اینجانب ……………………..علیه آقای ……… و وقت رسیدگی مورخ 18 /1400/1 ساعت 10 صبح، تقدیم حضور می شود.

به استحضار می رساند در تاریخ …………. اینجانب با عنایت به اظهارات متهم پرونده اقای ……….. جهت پرداخت وام و تسهیلات به مبلغ…………………. از طریق ایجاد صندوق به اصطلاح خانوادگی قراردادی را با ایشان منعقد کردم، که بعداز ان مبلغ…………….. جهت عضویت در ان صندوق به ایشان پرداخت کردم.

در حال حاضر مشتکی عنه به وعده خود عمل نکرده و اظهارت ایشان برای پرداخت تسهیلات از اساس دروغ و خلاف واقع است. حال باعنایت به شکواییه تقدیم شده در دادسرا و باتوجه نوع جرم ارتکابی اقای ……… که با فریب و مانور متقلبانه و تحصیل مال موجب ضرر مالی به اینجانب شده که عمل ایشان مصداق بارز کلاهبرداری است، از مقام قضایی محترم تقاضای تعقیب و مجازات ایشان طبق قانون مورد استدعاست.

امضا: تاریخ:

"اعتماد به وکیلی با تجربه و ماهر امری حیاتی است. ساوا اپ بهترین وکیل جرایم علیه اموال را دارد تا به شما کمک کند."

 

نمونه شکواییه جرم کلاهبرداری

شاکی : آقای…… …. اقامتگاه……. …….. کد ملی…… ……

مشتکی عنه: …. …………….. اقامتگاه….. ……………. کد ملی…. ……………….

موضوع جرم:کلاهبرداری

محل وقوع جرم: شهرستان……….

ادله اثبات جرم: 1.قرارداد شماره…… 2.شهادت شهود

توضیح شکوائیه

ریاست محترم دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان….. با سلام واحترام اینجانب ………………..فرزند….در مورخ……………طی قرارداد شماره ………، که رونوشت ان ضم شکوائیه است، با خانم ……… با موضوع اعطای قرض با مبلغ صد میلیون تومان به توافق رسیدم. مشتکی عنه با تعهد به اعطای مبلغ فوق در مورخ ……… و با این ادعا که این وام خانوادگی و نوع شرکت عرفی است اقدام به تحصیل مبلغ…….. میلیون تومان از اینجانب می شود که این مبلغ طبق ادعای مشتکی عنه به عنوان ودیعه خواهد بود. حال بعد از گذشت تاریخ اعطای وام ایشان به تعهد خود عمل نکرده و باعث خسارت به اینجانب شده می باشد.

حال باتوجه به ماده 1 قانون تشدید مجازات کلاهبرداری و اختلاس چون تعهد و ادعای ایشان موجب فریب اینجانب شده که نوعی مانور متقلبانه محسوب شده وهم بعد از ان، مال خود را طی قرارداد فوق بارضایت به مشتکی عنه پرداخت کردم و ایشان ان را تحصیل کرده، عمل ایشان منطبق با قانون مذکور بوده واز مقام قضای محترم درخواست تعقیب و مجازات و رد مال مورد استدعاست.

 

"اگر برای مقابله با جرائم علیه اموال کمک می خواهید، بهترین وکلا در اختیار شما هستند. با ساوا اپ تماس بگیرید."

 

نمونه شکواییه مربوط به جرم کلاهبرداری اینترنتی

شاکی: ………………………. اقامتگاه: ……………………….. کدملی:…………………….. شماره تماس:………

مشتکی عنه شخص حقوقی: شرکت شماره ثبت:547442 شناسه ملی:14008627296

مشتکی عنه:.خانم…………………….. اقامتگاه: ……………………… کدملی:…………………….. شماره تماس:…………..

متشکی عنه : اقای……………. اقامتگاه:………………. کدملی………………….

عنوان اتهام : کلاهبرداری از طریق سایت اینترنتی محل وقوع جرم: شهرستان کرج تاریخ وقوع جرم:…../…../….. دلایل اثبات جرم: فیش های واریزی

توضیح شکایت

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج

با سلام واحترام

اینجانب……………..(شاکی) در مورخ……./……/ …… با بازدید از سایت اینترنتی آیدیجی( اسم سایت.ir) ) اقدام به خریداری یک عدد دستگاه موبایل آپل به مبلغ…………….تومان کردم. نحوی پرداخت ثمن معامله طی 3 مرحله در حساب شخصی مشتکی عنهم واریز گردید( فیش های پرداختی ضم شکواییه است) طبق مندرجات و وعده های سایت کالای خریداری شده بعد از………روزباید تحویل خریدار داده شود.

حال با پیگیری های اینجانب بعلت عدم تحویل کالا در موعد مقرر متوجه شدم که سایت (اسم سایت.ir) متعلق به شرکتی به نام بوده، که مدیر عاملی این شرکت توسط مشتکی عنهم ( اقای………….و خانم………..) است.

 

"حقوق شما مهم است. وکلا ساوا اپ با تخصص در جرائم علیه اموال به شما کمک می کنند تا آنها را پیگیری کنید."

 

نمونه لایحه اعتراض به قرار منع تعقیب مربوط به جرم کلاهبرداری

ریاست محترم شعبه…..دادگاه کیفری دو شهرستان کنگان

با سلام و احترام موضوع: لایحه دفاعیه پرونده کلاسه ……… موضوع اعتراض به قرار منع تعقیب شماره……………………………….. صادره از شعبه 3 دادیاری دادسرای شهرستان کنگان، تقدیم حضور می شود.

به استحضار می رساند اینجانب …… (شاکی)فرزند …… با توجه به دلایل زیر تقاضای نقض قرار صادره و صدور قرار جلب به دادرسی مورد استدعاست:

اولا: با توجه به قرار داد عادی شماره. 99/0012 فی مابین مشتکی عنه( اقای ……) در مورخ1399/10/14 با جلب اعتماد و دادن وعده واهی مبنی بر تعهد مشتکی عنه به اخذ تسهیلات از بانک تجارت شعبه بوشهر و پرداخت مبلغی مشخص به اینجانب در مقابل اجاره سند ملک به شماره ثبت ……….جهت وثیقه در بانک معطی تسهیلات اقدام کردیم.

حال به خاطر اعتماد به مشتکی عنه وکالت نامه بلاعزل با موضوع ملک مورد نظر، جهت انجام امور تسهیلات به ایشان اعطا کردم واین در حالی بوده که این وکالت نامه ضروری و لازم نبوده می باشد. مشتکی عنه با عدم انجام تعهد خود مبنی بر اخذ تسهیلات، وبا نیت مجرمانه موجب ضرر مالی به اینجانب شده و برای اتمام حجت با مشتکی عنه طی اظهارنامه شماره ……………. ………..مراتب تخلف به ایشان علام شده می باشد. حال باعنایت به استدلال دادیار محترم مبنی عدم تحقق جرم، استنادا به ماده274 قانون ایین دادرسی کیفری به خاطر نقص تحقیقات دادسرا،

برای عدم توجه به اوراق و مدارک پرونده از جمله قرارداد شماره 99/0012 بین اینجانب و مشتکی عنه، وهم استماع شهادت شهود که در حال حاضر جهت ادای شهادت موجود هستند، تقاضای نقض قرار منع تعقیب مورد استدعاست.

ثانیا: استنادا به ماده 280 قانون ایین دادرسی عمل انجام شده توسط مشتکی عنه شروع به کلاهبرداری و جعل امضا بوده است، با این توضیح که مشتکی عنه در مرحله اول با مانور متقلبانه وبا وعده واهی اینکه می تواند تسهیلاتی از بانک دریافت کند و در مرحله بعد ملک مورد نظر را تصاحب کرده است چون با توجه به بیع نامه شماره( کد رهگیری)

1061019387768، مشتکی عنه در مورخ 1400/6/24 با جعل امضا و بدون اطلاع اینجانب اقدام به انتقال ملک به خود کرده. که با توجه به متن مبایعنامه فوق، بدون ذکر وکالت نامه در بیعنامه مستقیما ملک را با همکاری بنگاه تنظیم کننده قرارداد تصاحب می کند که عمل ایشان مستلزم جعل امضای اینجانب است.

بنابراین با توجه به مادهد280 قانون مذکور و باتوجه به توضیحات فوق، عمل ایشان شروع به کلاهبرداری و جعل امضا خواهد بود نهایتا از دادگاه محترم کیفری دو تقاضای نقض قرار منع تعقیب مورد استدعاست.

 

لازم به ذکر بوده که شکایت های متعددی علیه مشتکی عنهم شده و سایت فوق به دستور پلیس فتا از دسترس خارج شده می باشد. حال باتوجه به نحوی تاسیس شرکت و فعالیت ان که با وعده های واهی و خلاف واقع به مشتریان و تحصیل کامل ثمن معامله وعدم تحویل کالا به اینجانب، عمل شرکت استنادا به ماده 20 و ماده 143 قانون مجازات اسلامی که اشعار می دارد.

(در مسؤولیت کیفری اصل بر مسؤولیت شخص حقیقی بوده و شخص حقوقی در صورتی دارای مسؤولیت کیفری بوده که نماینده قانونی شخص حقوقی به نام یا در راستای منافع آن مرتکب جرمی شود. ) در راستای منافع شرکت بوده و عمل انجام شده توسط مشتکی عنهم مطابق جرم کلاهبرداری است.

چون تمام ارکان جرم کلاهبرداری استنادا به ماده 1 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری ( مانور متقلبانه وتحصیل مال و سوء نیت عام وخاص) در ما نحن فیه مشهود وعیان است.

بنابراین از مقام قضای محترم تقاضای تعقیب، تحقیق ومحکومیت شخص حقوقی( شرکت ) و هم اشخاص حقیقی(مشتکی عنهم) مورد استدعاست.

 

"اگر به دنبال بهترین وکیل جرایم علیه اموال هستید، به ساوا اپ بپیوندید و همراهی حرفه ای و قوی را تجربه کنید."

تماس با بهترین وکیل جرایم علیه اموال

آیا دارای مشکلی در قضاییه مربوط به جرایم علیه اموال هستید؟ آیا به دنبال یک وکیل جرایم علیه اموال هستید؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

با توجه به اهمیت بالای اموال شما، ما به شما تضمین می دهیم که با استفاده از تجربه چندین ساله وکلا ما، مشکلات شما به بهترین نحو ممکن حل می شود. وکلا ما همه جزئیات پرونده شما را دقیقاً بررسی می کنند و برای شما بهترین راه حل را پیشنهاد می دهند.

ما در تمام مراحل قضاییه شما پشتیبانی کامل را ارائه می دهیم. از آغاز مراحل پلیسی تا دادگاه، ما به شما همراهی خواهیم کرد. همچنین، ما با شما ارتباط مستمری برقرار خواهیم کرد و شما را از تمام تغییرات و توسعه های مربوطه مطلع خواهیم کرد.

در کنار حرفه ایترین وکلا، ما از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده می کنیم تا پرونده شما را به بهترین نحو ممکن پیگیری کنیم. همچنین، ما به نحو احسن از منابع و اطلاعات حقوقی استفاده می کنیم تا از حقوق شما به بهترین نحو ممکن دفاع کنیم.

هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را در قضاییه مربوط به جرایم علیه اموال خود بدست آورید. با وکلا ما همراه شوید و از تخصص و تجربه ما بهره برداری کنید. تماس بگیرید و وقت ملاقات خود را با ما تعیین کنید.

منتشر شده در 26 مهر 1402
دسته‌ها: جرایم

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
وکیل اموال و مالکیت
وکیل جرایم علیه اموال
بهترین وکیل اموال و مالکیت
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: