مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل اجرای احکام

اجرای احکام مدنی یکی از مهم ترین مباحث عالم حقوق می باشد. اجرای حکم قطعی، توفیق تمام دادرسی می باشد. به تعبیر صحیح و درست وکیل متخصص اجرای احکام مدنی، در صورتی که مرحله اجرا به پایان نرسد، زحماتی که از ابتدای فرآیند دادرسی کشیده شده است، چه از بابت محکوم له (برنده دعوا) و چه از بابت وکیل ایشان و چه از بابت قاضی یا قضات رسیدگی کننده و مجموعا نهاد و دستگاه قضا، جملگی بی حاصل می شود. گویی هیچ دعوایی طرح نشده و هیچ حقی به حق دار نرسیده. به پایان رساندن مرحله اجرا را از وکیل ما بخواهید.

image

بهترین وکیل اجرای احکام چیست؟ چه کسی می تواند بهترین وکیل اجرای احکام باشد؟ اجرای احکام مدنی یکی از مهم ترین مباحث عالم حقوق می باشد. اجرای حکم قطعی، توفیق تمام دادرسی می باشد. به تعبیر صحیح و درست وکیل متخصص اجرای احکام مدنی، در صورتی که مرحله اجرا به پایان نرسد، زحماتی که از ابتدای فرآیند دادرسی کشیده شده است، چه از بابت محکوم له (برنده دعوا) و چه از بابت وکیل ایشان و چه از بابت قاضی یا قضات رسیدگی کننده و مجموعا نهاد و دستگاه قضا، جملگی بی حاصل می شود. گویی هیچ دعوایی طرح نشده و هیچ حقی به حق دار نرسیده. به پایان رساندن مرحله اجرا را از وکیل ما بخواهید.

وکیل اجرای احکام، متخصص و با تجربه
وکیل اجرای احکام مدنی
مشاوره حقوقی اجرای احکام دادگستری
وکیل برای اجرای احکام
بهترین وکیل اجرای احکام کیفری

چرا حکم قطعی را اجرا می کنیم؟

اگر پس از قطعی شدن یک حکم، وارد مرحله پرتلاش و بعضا طولانی و دشوار اجرای حکم نگردیم، در واقع صرفا کاغذی در دست داریم، که هیچ نفع و فایده ای در بر ندارد. بنابراین بهترین کار اینست که وکالت در مرحله اجرای حکم را به وکیل متخصص اجرایی موسسه ما بسپارید.

وکیل اجرای احکام مدنی معتقد است، تمامی مراحل دادرسی در یک دعوای حقوقی، اعم از مرحله بدوی، تجدیدنظر و فرجام خواهی و ...، سپری میشوند، تا پرونده به مرحله اجرا برسد. و بتوان پس از طی طریق در این مرحله، به این نقطه نظر دست یافت که دادخواهی انجام شده و مدعی حق، به حق خویش رسیده.

بهترین وکیل اجرای احکام مدنی 

در صورتی که حکمی به مرحله اجرا نرسد و یا مراحل اجرا و عملیات اجرایی به پایان نرسد، عملا طرح دعوا و پیروزی در آن فاقد اهمیت می شود. همه این موارد در جلسه مشاوره حقوقی با وکیل اجرای احکام مدنی برای شما بازگو می شود.

اهمیت اجرای یک حکم قطعی خصوصا توسط وکیل اجرای احکام مدنی در تهران و موسسه حقوقی ما، در اینست که موکل را به چیزی که مورد خواسته او بوده است، برساند. از نخستین روز مراجعه به موسسه حقوقی ساوا اپ تهران و ارجاع وی به وکیل اجای حکم، صرفا تلاش بر انجام امور مربوط به مرحله اجرا است. تا موکل هرچه زودتر به پولش برسد.

اخذ وکیل اجرا از موسسه حقوقی ساوا اپ

وکلای مذکور چون اصولا در روند رسیدگی ها و مراحل دادرسی فعالیت مینمایند، بنابراین فرصت و زمان رسیدگی و پیگیری به مراحل اجرای احکام را ندارند.

برای همین بهترین کار آن بوده که شما عزیزان وکیل اجرای احکام مدنی را انتخاب کنید. ایشان در کادر مجرب وکلای موسسه حقوقی ساوا اپ، صرفا به وکالت در مرحله اجرا میپردازند. پرونده خود را در مرحله اجرا بدون وکیل اجرایی تنها رها نکنید.

موسسه حقوقی ساوا اپ دارای وکیل متخصص برای هر موضوع، به صورت جداگانه است. مثل وکیل طلاق، وکیل مهریه، وکیل پیمانکاری، وکیل خانواده، وکیل دعاوی حقوقی، وکیل تجاری، وکیل ملکی، وکیل قرارداد، وکیل جرایم پزشکی و دیگر موضوعات کیفری مثل وکیل مواد مخدر، وکیل کلاهبرداری، وکیل فروش مال غیر و وکیل سرقت.

 

اجرای حکم به چه معناست؟

وکیل اجرای احکام مدنی در پاسخ به پرسش فوق اذعان میدارد: هنگامیکه رای قطعی شد، وارد مرحله اجرا میشویم. احکام یا قابل تجدیدنظرخواهی نیستند و به صورت قطعی صادر میشوند. یا قابل تجدیدنظرخواهی می باشند و در فرجه مقرر مورد تجدیدنظرخواهی قرارگرفته، و سپس رای قطعی صادر می شود یا فرجه مقرر منقضی شده، و احدی از طرفین تجدیدنظرخواهی نمی کند و اکنون با رای قطعی روبرو هستیم.

در هریک از فروض پیش فرض، از مراحل دادرسی فارغ شده و نوبت به مرحله اجرای حکم قطعی یا همان اجرای احکام مدنی می رسد. شما می توانید در این مرحله وکیل جدیدی اخذ کنید یا به همان وکیلی که از ابتدا داشته اید، وکالت در مرحله اجرا دهید.

وکیل اجرای احکام مدنی و وکالت در مرحله اجرا

نیاز به پیگیری های بسیار توسط وکیل اجرای احکام مدنی و همیاری و صبوری موکل دارد. مهم اینست که حکم اجرا شده و آخر قصه خوش باشد.

برنده دعوا می تواند پس از قطعیت یافتن حکم، شخصا یا توسط وکیل دادگستری نسبت به تشکیل پرونده اجرای حکم مدنی خود اقدام کند. بهترین کار این است که وکیل متخصص در امر اجرا در پرونده شما ورود کند. به ایشان، بهترین وکیل اجرای احکام گفته می شود.

همراهان عزیز یک نکته بسیار مهم را بدانید. مرحله اجرای احکام مدنی یک مرحله نسبتا طولانی می باشد. چون اموری مثل انجام دستورات و استعلامات عدیده و ابلاغ هر یک و انجام کارشناسی و مزایده های چند مرحله ای نیازمند صرف زمان می باشند. 

پیگیری عملی مرحله اجرای حکم

به خاطر مشقت رفت و آمد، و به اصطلاح ساعاتی بسیار اعم از ٨ صبح تا ٢ ظهر در دادگستری برای طی مراحل اجرا، کمتر وکیلی وکالت در مرحله اجرا را هم در وکالتنامه نخستین خویش درج می کند.

موسسه ما این امتیاز را برای شما عزیزان در نظر گرفته بوده که در صورتی که از ابتدای پرونده از وکلای موسسه حقوقی ما همراه شما باشد، مرحله اجرای حکم مدنی هم توسط وکیل اجرای احکام مدنی انجام شود. کافی است با ما تماس بگیرید.

اصولا برای وکالت در مرحله اجرای حکم و آغاز این مرحله مهم و نهایی، نیازمند اعطای وکالت دوباره به وکیل و عقد قرارداد جداگانه با وکیل اجرای احکام هستیم.

 

وکیل اجرای احکام مدنی در مرحله اجرا نیاز است

پیشنهاد موسسه حقوقی ساوا اپ به شما عزیزان اینست که برای تمام مراحل دادرسی وکیل متخصص حقوقی یا کیفری بگیرید. وکالت در مراحل بدوی و تجدیدنظر بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

در صورتی که به هر علتی تا زمان قطعیت حکم از دانش تخصص مهارت و تجربه وکیل متخصص استفاده نکرده اید، برای اجرای حکم خود حتما اقدام به اخذ وکیل جداگانه در مرحله اجرا تحت عنوان وکیل اجرای احکام مدنی کنید یا در صورتی که از ابتدا وکیل حقوقی یا وکیل کیفری داشته اید، برای مرحله اجرا به وکیل دیگری وکالت بدهید.

وکیلی که از ابتدای امر با اخذ یک وکالتنامه از شما دعوای حقوقی و یا دعوای کیفری مورد خواست را طرح می کند در عمل، به باعث فرسایش کاری و روند طولانی بعضی از پرونده ها، دچار رخوت کاری شده و به اصطلاح عامه، شما نیازمند به وکیل تازه نفس جهت به پایان رساندن عملیات اجرایی میباشید. نتیجه اجرای حکم را از ما بخواهید.

وکیل متخصص اجرای احکام مدنی

وکیل اجرای احکام مدنی نقش بسیار مفیدی در پرونده اجرا می کند. ذکر این نکته خارج از لطف نیست که بیان شود که شما عزیزان دقت کنید! اگر روند عملیات اجرایی را پیگیری نکنید! و یا اقدام به اخذ وکیل اجرای احکام مدنی متخصص و وارد در این مرحله نکنید! و یا به هر علتی، امور مرحله اجرا را به هنگام و در وقت مقرر و موعد آن انجام ندهید، پرونده اجرای شما از مرحله اجرا و به اصطلاح حقوقی از جریان اجرا خارج شده و وارد بایگانی راکد می شود. و این روند، در طی اخطاریه به شما ابلاغ می شود. که پرونده برای عدم پیگیری از آمار کسر و به بایگانی راکد ارسال گردید.

این امر باعث از دست دادن زمان و همینطور صرف کار مضاعف از شما خواهد شد! بنابراین احوط آن بوده که در صورتی که پیگیرعملیات اجرا میباشید، حتما وکیل اجرای احکام مدنی از موسسه حقوقی ما را به همراه خود به عنوان مشاور حقوقی داشته باشید. همینطور حتما مواعد را رعایت و متصلا پیگیری کنید. یا با اخذ بهترین وکیل اجرای احکام این مقصود را به نیکی جامه عمل بپوشانید.

اجرای احکام و توقیف اموال

وکیل اجرای احکام مدنی در تشریح روند عملیات اجرایی اینگونه بیان میدارد: پس از تشکیل پرونده اجرا، و اخذ کلاسه بایگانی اجرا درباره پرونده، تقاضا و درخواست توقیف اموال محکوم علیه نگارش و به دادورز تقدیم و ایشان یا از طریق سیستمی، یا مراجعه حضوری به قاضی اجرای احکام مربوطه، زیر درخواست اعطایی را اخذ دستور کرده و طبق درخواست، نامه توقیف اموال را صادر می کند و به ید محکوم له و یا وکیل ایشان تحویل می دهد.

نکته: کلاسه بایگانی شعبه، جدای از این کلاسه بایگانی اجرا می باشد. کلاسه بایگانی شعبه رسیدگی کننده، کاربردی در مرحله اجرا ندارد. از این به بعد، باید با کلاسه بایگانی اجرا به واحد اجرای احکام مدنی مراجعه و پیگیر عملیات اجرایی میشویم. وکیل اجرای احکام مدنی کلاسه پرونده را در اختیار شما قرار می دهد. تا هر زمان که تمایل داشتید اوراق پرونده را شخصا مطالعه کنید.

 

بهترین وکیل اجرای احکام مدنی در تهران

همیشه تلاش بر به پایان رساندن احکام قطعی صادره صورت می گیرد تا رسالت و غایت یک یک دعوای حقوقی و یا دعوای کیفری تحقق یابد و اجرای احکام که فعل و انفعالاتی همیشه حقوقی و نیازمند درخواست های حقوقی و وقوف بر ماهیت هم است، محقق شود. جهت مشاوره با وکیل اجرای احکام مدنی در تهران با ما تماس بگیرید.

موسسه حقوقی ساوا اپ در تهران با حداقل هزینه حق الوکاله وکیل اقدام به وکالت در مرحله اجرا می کند. از ابتدای ارائه مشاوره حقوقی و یا اخذ وکالت از ناحیه شما عزیزان و ارجاع امر به وکیل مربوطه حسب دعاوی حقوقی و یا دعاوی کیفری و دعاوی خانواده، در انعقاد قرارداد وکالت در مرحله اجرا و یا عدم وکالت در آن مرحله را خاطر نشان شده و توضیحات کامل در این امر که بر فرض پیروزی در پرونده مراحل و روند اجرای احکام به چه صورت خواهد بود، را به شما مراجعه کنندگان محترم توضیح می دهد.

هزینه بهترین وکیل اجرای احکام - برای مرحله اجرا چقدر است؟

حق الوکاله وکیل در مرحله اجرای حکم مدنی بستگی به میزان محکوم به دارد. در صورتی که رقم محکوم به بالا باشد، مطابق تعرفه قوه قضاییه عمل می شود.

در غیر اینصورت، هزینه وکیل اجرای احکام مدنی و هزینه وکالت در مرحله اجرای حکم، به صورت توافقی میان وکیل و موکل صورت میگیرد. برای کسب اطلاعات دقیق از نحوه عملکرد بهترین وکیل اجرای احکام هم اکنون با ما تماس بگیرید. 

منتشر شده در 11 شهریور 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
ایا هر قتلی قصاص دارد
وکیل اجرای احکام
مشاوره حقوقی قتل
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: