مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

وکیل مهاجرتی - وکیل مهاجرت کانادا - آمریکا - اروپا و ... | حق الوکاله وکالت مهاجرتی

نداشتن وکیل مهاجرتی شما را با موارد مختلفی رو به رو می کند. از همین رو شما می توانید که با یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای بهترین وکیل را برای خود پیدا کنید. حال در صورتی که وکیل نداشته باشید احتمال دارد که این فرصت را برای همیشه از دست بدهید. از همین رو مهاجرت بدون وکیل ریسک بسیار بالایی دارد و احتمال شکست شما را بسیار بالا می برد. در هر حال این شما هستید که باید نهایتا در این مورد تصمیم بگیرید.

image

 

وکیل مهاجرتی کیست؟

چرا باید از وکیل مهاجرت کمک بگیریم؟ هم اکنون بسیاری از افراد برای یک مهاجرت سریع و آسان برنامه ریزی می کنند و اهداف زیادی را در این راستا دنبال می کنند. از آنجایی که مهاجرت کردن نیازمند انجام مقدمات لازم است، بسیاری از افراد دانش کافی را برای پیگیری امور ندارند. از همین رو در این وضعیت بهتری کاری که می توان انجام داد سپردن کار به یک وکیل مهاجرت می باشد. در این حالت امور مربوط به مهاجرت به صورت مستقیم توسط وکیل شما پیگیری می شود. در این مطلب از سایت سازمان مهاجرتی ساوا اپ قصد داریم تا بیشتر در این مورد بدانیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

 

در این مطلب 0 تا 100 وکیل مهاجرتی را برای شما توضیح می دهیم

بهترین وکیل مهاجرت در تهران

مهاجرت کردن همیشه با چالش های مختلفی رو به رو بوده که باید برای رفع آن ها اقدام کرد. مهم ترین قدم برای مهاجرت گرفتن ویزا از کشور مقصد می باشد. به صورت مثال در صورتی که شما بخواهید که ویزای تحصیلی انگلستان را بگیرید، باید به سفارت آن در تهران مراجعه کنید. اگر شما بتوانید بهترین وکیل مهاجرت در تهران را بیابید، همه امور مربوط به مهاجرت شما با سرعت زیادی پیش خواهد رفت.

بررسی ها نشان می دهد که هم اکنون تعداد زیادی از وکلا در سطح شهر تهران مشغول به کار می باشند. با این حال بعضی از آن ها سابقه کاری بهتری دارند و در بیشتر پرونده ها موفق عمل می کنند. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم که حتما کار خود را به یک فرد متخصص و کاردان بسپارید.

 

 وکیل مهاجرت چیست؟ وکیل مهاجرتی کیست؟

قوانین مهاجرت هر سال و گاهی هر چند ماه یکبار تغییر می کند که مشکلات جدی برای متقاضیان ایجاد می کند. اینجبوده که یک وکیل مهاجرتی با دانش و تجربه خود به کمک این گونه افراد می آید و آن ها را در روند درخوبوده ویزا یاری می دهد. برای اینکه دقیقاً فعالیت های وکیل مهاجرتی را بدانیم ابتدا باید با وظایف وکیل آشنا شویم و سپس وظایف وکیل برای مهاجرت را بیان کنیم. وظایف وکیل و مشاور حقوقی تقریباً یکسان و در مواردی متفاوت می باشد. نظر شما وکیل کیست و چه وظایفی دارد؟ یک تعریف ساده از وکیل شخصی بوده که مشاور و مدافع حقوق افراد، نمایندگان دولت ها و مشاغل می باشد. برخلاف تصور عموم، وظیفه وکیل فقط حفظ حقوق مجرمان نیست. امکان دارد به علل مختلف نیاز به تماس با یک وکیل داشته باشید. وکیل موکل خود را با توجه به شرایط هر فرد و بر اساس تجربه و اطلاعات او در زمینه مسائل حقوقی و در زمینه های مختلف راهنمایی و مشاوره می دهد. همه وکلا ملزم به گذراندن دوره ها و دریافت واحدهای درسی در دانشگاه حقوق می باشند.

وکیل مهاجرتی در پرونده های اقامت و مهاجرت تخصص دارد و از طریق تماس مکرر خود با سفیران خارجی اطلاعات جامعی درباره قوانین و مقررات مهاجرت به دست آورده می باشد. چنین فردی با آگاهی از آخرین تغییرات قوانین مهاجرتی کشورها سعی می کند مناسب ترین و در عین حال کمترین راه ممکن را برای دریافت ویزا، اقامت دائم، اجازه اقامت و … بیابد.

فارغ التحصیلان باید پس از فارغ التحصیلی در آزمون وکالت شرکت کنند. مرحله بعدی شامل تکمیل یک دوره 18 ماهه می باشد. افرادی که می توانند کلیه این مراحل را طی کنند می توانند مجوز وکالت بگیرند. از نظر قانونی، تنها دو نهاد زیر واجد شرایط درخواست این مجوز می باشند و مجوزهای صادر شده توسط دیگر نهادها معتبر نیستند:

افراد برای مهاجرت به دیگر کشورها باید از قوانین و مقررات حاکم بر کشور مقصد اطلاعات کافی و لازم را داشته باشند و این امر تنها توسط یک وکیل مهاجرت واجد شرایط امکان پذیر می باشد. موسسه حقوقی ساوا اپ از بهترین وکیل مهاجرت آشنا به امور مهاجرتی استفاده می کند. موسسه ما زیر نظر مستقیم وکیل دادگستری فعالیت می کند و دارای تمامی مجوزهای قانونی اعم از مجوز از وزارت کار، تامین اجتماعی و امور اجتماعی و همینطور مجوز از وزارت علوم و پروانه وکالت معتبر است.

داشتن وکیل با تجربه می تواند آینده و سرنوشت یک مهاجر را رقم بزند. وکیل مهاجرت در ایران وجود ندارد، در واقع وکلا برای وکالت در زمینه خاصی نیازی به گذراندن دوره های تخصصی در دانشگاه ندارند. تمامی وکلا می توانند پس از دریافت وکالت در تمامی دفاتر حقوقی و مهاجرتی مشغول به کار شوند. مهاجرت به کشورهای خارجی موضوعی حساسی است، اما چه اقدامات و راه حل هایی وجود دارد که موجب موفقیت مهاجران شود. اولین چیزی که درباره مهاجرت اهمیت دارد این بوده که بهترین وکیل مهاجرتی را همراه خود داشته باشید که در کلیه مراحل قانونی شما را همراهی کند و شما را به مقصد برساند.

 

 

نقش وکیل مهاجرتی چیست ؟

شاید برای شما سوال باشد که نقش وکیل مهاجرتی چیست؟ وکلای مهاجرت که ویژگی ها و وظایفشان کاملاً با دیگر وکلای مهاجرت متفاوت است، ابهامات را برطرف کرده و به سوالات متقاضیان پاسخ می دهند. با توجه به اینکه مهاجرت فرآیندی پیچیده و گاهی وقت گیر است، باید با فردی که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید.

با بررسی دقیق وظایف یک وکیل، وقت آن بوده که وظایف یک وکیل مهاجرتی را شرح دهیم. افراد امکان دارد به علل زیر قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را داشته باشند :

موارد ذکر شده سه علت و هدف مهم مهاجرت می باشند. داشتن یک وکیل مهاجرتی با تجربه که بتواند به درستی شما را در این مسیر راهنمایی کند، مهم می باشد. امکان دارد کلیه وقت و پول خود را هدر دهید زیرا اطلاعات کافی درباره قوانین مهاجرت ندارید. احتمالا شما درباره قوانین کشورها برای مهاجرت سوالات بسیاری دارید و بسیار کنجکاو هستید.

 

چه کسانی باید حتما وکیل مهاجرت بگیرند؟

موسسه مهاجرتی در ساوا اپ پاسخگوی سوالات شما به صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود.  افرادی که اطلاعات کافی از نحوه مهاجرت به کشورهای خارجی ندارند و به زبان انگلیسی تسلط ندارند، بهتر بوده که وکیل مهاجرت بگیرند. این دسته افراد شانس بیشتری نسبت به متقاضیان دیگر دارند؛ چرا که وکلای مهاجرت با تجربه تر از افراد عادی می باشند. به صورت کلی کسانی که دارای شرایط زیر می باشند، باید از وکیل مهاجرت بهره مند شوند.

 

مشکلات مهاجرت بدون وکیل چیست؟

 امکان دارد که فرصت مهاجرت فقط یکبار برای شما پیش بیاید. بسیاری از افراد درباره این موضوع صحبت می کنند که فرایند مهاجرت را به صورت شخصی پیش ببرند. معمولا این اشخاص برای عدم اختصاص هزینه به وکیل این کار می کنند. تجربه اثبات کرده که مهاجرت بدون وکیل با مسائل و چالش های بسیار زیادی مواجه می شود. از همین رو شما باید به دنبال بهترین وکیل مهاجرت برای خود باشید. بعضی از مشکلاتی که با نداشتن وکیل با آن رو به رو می شوید در ادامه نام برده خواهد شد.

همانطور که در بالا مشاهده می کنید، نداشتن وکیل شما را با موارد مختلفی رو به رو می کند. از همین رو شما می توانید که با یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای بهترین وکیل را برای خود پیدا کنید. حال در صورتی که وکیل نداشته باشید احتمال دارد که این فرصت را برای همیشه از دست بدهید. از همین رو مهاجرت بدون وکیل ریسک بسیار بالایی دارد و احتمال شکست شما را بسیار بالا می برد. در هر حال این شما هستید که باید نهایتا در این مورد تصمیم بگیرید. امیدواریم که مناسب ترین اتفاقات برای شما در این زمینه پیش بیاید.

 

چه سوالاتی از وکیل مهاجرت بپرسیم؟

معمولاً کسانی که وارد مسیر مهاجرت به کشوری دیگر می شوند، سوال های زیادی در ذهن آن ها شکل می گیرد که با تحقیق و جستجو در اینترنت می توانند به جواب سوالتشان تا حدودی برسند. کسانی که وکیل مهاجرتی می گیرند بدون هیچ مشکلی پروسه گرفتن ویزایشان طی می شود و با ایجاد ارتباط تلفنی با وکیل مهاجرتیشان می توانند به جواب سوالاتی که در این زمینه دارند، برسند.

حتما استعلام وکیل مهاجرتی را پیش از انتخاب او به عنوان وکیل حقوقیتان بگیرید و بررسی کنید که آیا صلاحیت لازم را برای این کار دارد یا خیر. به صورت قطع در صورتی که وکیل مهاجرتی، بهترین وکیل مهاجرتی باشد؛ شما را تا مرحله گرفتن ویزا پیش خواهد برد. در صورتی که می خواهید وکیل خوبی انتخاب کنید که شما را به هدفتان نزدیک تر کند، باید سوالاتی که در ادامه آمده است را از وکیل مهاجرتی بپرسید:

 

چگونه بهترین وکیل مهاجرتی را پیدا کنیم؟

پیشنهاد می کنیم برای ارتباط با یک وکیل با تجربه، در ابتدا با دوستان و آشنایان خود که موفق به دریافت اقامت شده اند، تماس بگیرید. زیرا این افراد به احتمال زیاد پرونده مهاجرت خود را به یکی از وکلای با تجربه و حرفه ای ارائه نموده اند.

راه دوم انتخاب از میان وکلای شناخته شده سطح شهر می باشد. مشاوران حقوقی در سراسر ایران دفاتر قانونی دارند اما این بدان معنا نیست که همه آن ها دارای صلاحیت بالایی می باشند. پس بررسی رزومه آن ها و تعداد پرونده های موفق می تواند مناسب ترین مؤلفه برای تأیید اعتبار آن ها باشد. با این حال، چند راه آسان برای یافتن یک وکیل مهاجرتی خوب وجود دارد :

 

وکیل مهاجرتی پناهندگی

پناهندگی یکی از روش های مهاجرت به دیگر کشورها بوده که طرفداران و مخالفان خاص خود را دارد. بیشتر وکلا بر این باورند که نباید به سراغ این گزینه بروید. تجربه ثابت کرده که این روش خطرات جانی و مالی زیادی به همراه دارد. از همین رو شما می توانید با مشورت وکیل مهاجرت مناسب ترین راهکار را در این زمینه پیدا کنید. اگر باز هم بر روی تصمیم خود مسر بودید، باید به سراغ وکیل مهاجرتی پناهندگی بروید.

در این حالت امکان دارد که تخصص وکیل بتواند برای شما چاره ساز باشد. البته بیشتر وکلا از خدمت رسانی در این روش خودداری می کنند. با این حال در نهایت خود فرد باید درباره استفاده یا عدم استفاده از این راه تصمیم گیری کند. کشورهای مقصد هم علاقه زیادی برای پذیرش پناهجویان ندارند. به همین دلیل این موضوع کار شما را در این زمینه سخت تر می کند.

وکیل مهاجرتی لاتاری

همه کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند می دانند که مهاجرت از طریق لاتاری تا چه اندازه محبوب می باشد. در این برنامه هر ساله با انجام قرعه کشی به ۵۵ هزار نفر گرین کارت داده می شود. برای اینکه شما

بتوانید از این شرایط بهره مند شوید، باید حتما مراحل ثبت نام را پیش ببرید. اگر بتوانید قرعه کشی را پشت سر بگذارید، باید دیگر پیگیری های لازم را انجام دهید. خوشبختانه در این شرایط می توان از وکیل مهاجرتی لاتاری کمک گرفت. وقتی که کار خود را به یک فرد متخصص می سپارید، این امکان را دارید که با خیال راحت مقدمات سفر خود را فراهم کنید.

همانطور که می دانید شرایط مهاجرت به آمریکا با دیگر کشورها تفاوت زیادی دارد. در نتیجه حتما باید وکیل مهاجرت از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشد. امیدواریم که شما هم یکی از افراد خوش شانسی باشید که لاتاری آمریکا را برنده می شوید و شانس زندگی در این کشور رویایی را به دست می آورید.

وکیل رسمی مهاجرت

یکی از نکاتی که باید درباره مهاجرت بدانید این بوده که حتما باید از وکیل رسمی کمک بگیرید. متاسفانه در بعضی از موارد دیده شده که بعضی از افراد خود را به عنوان وکیل مهاجرتی معرفی می کنند. این در حالی بوده که وکیل مهاجرتی تعریف مشخصی دارد و باید مدرک مربوط به آن را داشته باشد. بعضی از افراد صرفا مشاور مهاجرتی می باشند و نمی توان نام وکیل را برای آن ها انتخاب کرد. از همین رو شما باید قبل از هر چیز رسمی بودن وکیل را از طریق راه های پیش بینی شده بررسی کنید.

خوشبختانه هم اکنون شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از وکلای رسمی مشغول خدمت رسانی به مردم می باشند. از همین رو شما هم می توانید با بررسی گزینه های مختلف مناسب ترین مورد را برای خود پیدا کنید. هر چقدر که وکیل مهاجرت شما تجربه بیشتری داشته باشد، مطمئنا مهاجرت آسان تری را تجربه خواهید کرد. از همین رو سعی کنید که در این زمینه حساسیت زیادی از خود نشان دهید تا مناسب ترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید.

وکیل مهاجرت

انتخاب وکیل جهت مهاجرت همیشه یک دغدغه مهم برای متقاضیان مهاجرت می باشد. هم اکنون در کشورهای مختلف برنامه های مهاجرتی متنوعی دنبال می شود که در نوع خود بسیار حائز اهمیت می باشند. در نتیجه شناخت درست برنامه های مهاجرتی موجب می شود که هر کس مناسب ترین راهکار را برای خود انتخاب کند. به صورت مثال سطح بالای دانشگاه های ایتالیا باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به این کشور باشند. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از یک شیوه مهاجرتی عالی برای خود بهره مند شوید.

تجربه نشان می دهد که انتخاب وکیل مهاجرت مناسب می تواند در این زمینه بسیار کارگشا باشد. تجربه نقش خیلی مهم در روند مهاجرت شما دارد. از همین رو وکلای با تجربه ای که صدها پرونده موفق را پشت سر گذاشته اند مسلما کار شما را بسیار آسان خواهند کرد. در نتیجه حتما از ظرفیت های ویژه ای که در این زمینه وجود دارد به سود خود بهره مند شوید.

وکیل مهاجرت تحصیلی

هم اکنون وکیل مهاجرتی در زمینه های مختلفی خدمت ارائه می دهد. در نتیجه هر کدام از وکلا سعی می کنند که در یک تخصص وارد شوند. از همین رو وکیل مهاجرت تحصیل به صورت ویژه پرونده های مهاجرت تحصیلی را جلو می برد. تجربه ثابت کرده که وکیل مهاجرت تحصیلی می تواند روند اپلای کردن را برای شما بسیار آسان کند. هر کدام از دانشگاه های خارجی شرایط و مدارک خاصی را برای پذیرش درخواست می کنند. به غیر از این مورد روند دریافت ویزای تحصیلی هم مسائل خاص خود را دارد. در نتیجه وکیل مهاجرتی تحصیلی در فرایند دریافت ویزا هم در کنار شما خواهد بود.

با توجه به شرایطی که برای شما شرح داده شد، حتما در انتخاب وکیل مهاجرتی تحصیلی حساسیت بیشتری داشته باشید. تحصیل کردن در مناسب ترین دانشگاه های جهان حق مسلم شماست. برای اینکه بتوانید به این رویای شیرین خود دست پیدا کنید، حتما به سراغ بهترین وکیل مهاجرت بروید. در صورتی که شما بتوانید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید بعد از تحصیل هم در کشور مقصد مشغول به کار خواهید شد.

وکیل برای کلاهبرداری مهاجرتی

وکیل مهاجرتی یکی از مهمترین خدماتی که در زمینه مهاجرت ارائه می دهد، شکایت از موسسات و افراد کلاهبردار و سودجویی بوده که با افراد برای این مسیر همکاری می کنند و خسارات جبران ناپذیر روحی و مالی به آن ها وارد می کنند.

هم اکنون با توجه به افزایش متقاضیان مهاجرت افراد سودجو و موسسات غیرمجاز هم با تبلیغات گسترده درصدد سودجویی و خدای ناکرده کلاهبرداری برآمده اند که متاسفانه با سوء نیت و بدون مجوز اقدام به تبلیغات انجام امور مهاجرت می نمایند که بعضی متقاضیان که اطلاعات کافی در این زمینه نداشته گرفتار می شوند که متاسفانه علاوه بر اینکه نتیجه ای حاصل نشده و باعث اتلاف وقت می شود، هزینه هایی هم از متقاضی دریافت و کلاهبرداری می شود که موجب می شود شخص مهاجرت جو به جای نیل به مقصد پله های دادگستری را برای شکایت طی کند

این روزها کلاهبرداری مهاجرتی جدید ترین روش برای بردن اموال دیگران است به همین خاطر مشاوره با وکیل مهاجرتی یعنی فرد معتمد، متخصص و با دانش که از نهادهای ذی صلاح مجوز فعالیت و پروانه وکالت دارد، می تواند شما را از آسیب این افراد سودجو و کلاهبردار حفظ کند. علاوه بر این شما می توانید پرونده های حقوقی و دعاوی خود در زمینه کلاهبرداری های مهاجرتی را به وکیل مهاجرتی متخصص بسپارید.

وکیل مهاجرتی حقوقی

معمولا وکلایی که تجربه بیشتری دارند بیشتر مورد اعتماد خواهند بود. از همین رو شما می توانید که کار خود را با خیال راحت به آن ها بسپارید. ناگفته نماند که وکیل مهاجرتی باید به زبان و فرهنگ کشور مقصد هم تسلط کافی را داشته باشد. تنها در این حالت بوده که وکیل می تواند امور شما را در مناسب ترین حالت ممکن پیش ببرد. اگر وکیل مهاجرت حقوقی راهنمایی به شما ارائه داد، حتما آن را مو به مو اجرا کنید تا مناسب ترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید.

اعتبار وکیل مهاجرتی حقوقی یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب وکیل بوده که باید به آن توجه کنید. آمارها نشان می دهد که بیش از ۹۰ درصد مهاجران به علت داشتن وکیل حقوقی خوب مهاجرت کرده اند. از همین رو شما هم به هیچ وجه تاثیر ویژه وکلا در این بخش را فراموش نکنید. خوشبختانه وکیل مهاجرتی حقوقی به همه قوانین در کشور مقصد اشراف دارد. در نتیجه می تواند با توجه به بندهای قانونی روند پذیرفته شدن شما و کسب اقامت را سرعت بخشد.

وکیل مهاجرتی از طریق ازدواج

در صورتی که شما بدون آگاهی جلو بروید امکان دارد که با نتایج نامطلوبی مواجه شوید. به یاد داشته باشید که هر ازدواجی موجب صدور اقامت نمی شود. به همین دلیل شما چاره ای ندارید جز اینکه با مشورت وکیل مهاجرت ازدواج کار خود را پیش ببرید. در بعضی از موارد دیده شده که افراد به علت ناآگاهی فرصت دریافت ویزا و اقامت را از دست داده اند. در نتیجه بهتر بوده که شما در این زمینه هوشمندانه عمل کنید.

هم اکنون افراد راه های زیادی را برای مهاجرت به کار می برند که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت می باشد. دریافت اقامت از طریق ازدواج در بسیاری از کشورها ممکن شده می باشد. در این شیوه فرد باید با یکی از اتباع کشور میزبان ازدواج کند. شرایط دریافت ویزا و اقامت از این روش با توجه به قوانین هر کشور متفاوت خواهد بود. از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از وکیل مهاجرت ازدواج کمک بگیرید. بعضی از کشورها در این زمینه قوانین سخت گیرانه ای مشخص کرده اند.

وکیل مهاجرت خانم

بسیاری از مهاجران خانم بنابر علل مختلف می خواهند از وکیل خانم کمک بگیرند. از آنجایی که وکلای متخصص و کاربلد خانم هم در کشور وجود دارد، هر کس می تواند به راحتی برای یک مهاجرت آسان و سریع اقدام کند. سابقه کاری وکیل مهاجرت نقشی مهم در جلو رفتن پرونده شما دارد.

هم اکنون وکلای مهاجرت در سنین و جنسیت مختلف در حال ارائه خدمات به مهاجرین عزیز می باشند. در این بین دیده شده که بعضی از افراد به دنبال وکیل مهاجرت خانم می باشند. تجربه نشان داده که در طول سالیان اخیر تعداد وکیل مهاجرتی خانم در حال افزایش می باشد. در واقع خانم ها هم در زمینه مهاجرت بسیار فعال شده و خدمات رسانی می کنند.

 

 

وکیل مهاجرتی را از ایران بگیریم یا از خارج؟

شما باید برای ارتباط گرفتن خوب با وکیل مهاجرت باید کاملا بر زبان مسلط باشید. حال در صورتی که شما یک وکیل ایرانی داشته باشید می توانید دغدغه های خود را به راحتی با او عنوان کنید. بدون شک در این حالت مشکلات کمتری گریبان گیر شما می شود. همینطور دسترسی به وکی ایرانی آسان تر بوده و معمولا حق الزحمه کمتری هم دریافت می کند. در هر حال افراد باید شرایط شخصی خود را بسنجند و سپس در این زمینه یک تصمیم گیری عالی داشته باشند.

اکنون که به اهمیت داشتن وکیل پی بردید، باید سعی کنید که مناسب ترین روش های مهاجرتی را به کار ببرید. در این بین یک سوال مهم ذهن افراد را درگیر کرده که وکیل مهاجرتی ایرانی باشد یا خارجی. به طورر کلی نظرات مختلفی در این زمینه وجود دارد که هر کدام از آن ها به شکل جداگانه قابل بررسی می باشد. در واقع می توان گفت که هرکدام از این موارد مزایا و معایب خاص خود را دارند. بعضی از وکلای خارجی تسلط بیشتری به قوانین کشورهای مقصد دارند. از همین رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از این گزینه عالی به سو خود بهره مند شوند.

 

 

وکیل مهاجرتی کانادا

پروسه دریافت ویزا برای مهاجرت تضمین شده نیست و وکیل باید این موضوع را با موکل در میان بگذارد. در صورتی که امکان دارد این کار به نتیجه نرسد اما وکیل موظف است تا کلیه تلاش خود را به کار بگیرد. وظیفه وکیل مهاجرتی به کانادا مطلع کردن موکل از کلیه اقدامات می باشد. اگر وکیل از این کار امتناع کند موکل می تواند شکایتی علیه او تنظیم کند. مهمترین وظیفه وکیل منعقد کردن یک قرداد مشخص و شفاف با فرد متقاضی بوده که در آن کلیه وظایف و اقدامات وکیل شرح داده شده می باشد. فرد متقاضی پس از خواندن باید آن را امضا کند. کلیه اقدامات اداری و تشریفاتی و حقوقی که برای دریافت پذیرش مهاجرت نیاز است توسط وکیل صورت می گیرد و نیازی به حضور موکل نیست.

وقتی وکیل کلیه اقدامات را به نحو احسن پیش می برد دریافت ویزا آسان تر می شود و متقاضی می تواند سریع تر کارهای اقامت را انجام دهد. وکلایی که برای مهاجرت به کانادا انتخاب می شوند قطعا وظایفی دارند که باید به نحو احسن آن را انجام دهند. دریافت ویزا و اقامت از هر روشی که باشد قوانین و مشکلات خاص خود را دارد که وکیل می تواند به مناسب ترین شکل ممکن مشکلات را طبق قانون برطرف سازند.

 

 

روش استعلام وکیل مهاجرتی کانادا چگونه است؟

هم اکنون تعداد زیادی از افراد برای مهاجرت به کانادا برنامه ریزی می کنند. در نتیجه شما هم می توانید که با توجه به شرایط شخصی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید.  همه وکلای مهاجرت در کانادا باید به عضویت CICC یا همان مشاوران مهاجرتی کانادا در بیایند. برای این کار باید در مرحله ابتدائی استعلام وکیل مهاجرتی کانادا را انجام دهید. خوشبختانه اگر بتوانید خانوادگی مهاجرت کنید، امکان تحصیل فرزند شما در مدارس کانادا فراهم خواهد بود.

خوشبختانه افراد زیادی در این زمینه تخصص دارند که شما با توجه به شرایط خود می توانید به سراغ مناسب ترین مورد ممکن بروید. با توجه به سازوکار مناسبی که در این بخش وجود دارد، شما می توانید به آسانی روند استعلام وکیل مهاجرت را پیش ببرید. برای اینکه از میزان اعتبار وکیل کانادا مطمئن شوید، حتما به ایمیل سازمانی آن توجه داشته باشید. در واقع ایمیل تا حد زیادی اعتبار را اثبات می کند. از آنجایی که همه وکلای دارای مجوز به صورت کامل اسمشان ثبت شده است، شما به راحتی فرایند استعلام را طی می کنید.

 

ثبت قرارداد وکالت بین مهاجر و وکیل

وکیل مهاجرتی باید راهنمایی های لازم را در زمینه مفاد قرارداد انجام دهد. در این حالت شخص می تواند با آگاهی کامل برای یک مهاجرت عالی برنامه ریزی کند. قرارداد مربوط به وکالت از طرف مهاجر و وکیل به امضای نهایی خواهد رسید. اگر می خواهید از وکیل مهاجرتی تحصلی یا زمینه دیگر کمک بگیرید، حتما همه دغدغه ها مثل رشته های تحصیلی آمریکا را از او بپرسید. مطمئنا در این حالت قادر خواهید بود که مناسب ترین تصمیم ممکن را برای آینده خود بگیرید. زندگی کردن در رفاه و آسایش حق هر انسانی بوده که وکلای مهاجرت این شرایط را برای شما مهیا می کنند.

زمانی که شما توانستید بهترین وکیل مهاجرت را برای خود پیدا کنید، باید در قدم بعدی یک قرارداد مناسب با وکیل ببندید. در واقع در طول این قرارداد شما اختیارات و وظایف مشخصی را برعهده وکیل خود قرار می دهید. همینطور وکیل هم به شما تعهد می دهد که در ازای حق الزحمه دریافتی پرونده مهاجرتی شما را پیش ببرد. همه بندهای قرارداد باید به صورت کامل شفاف باشند.

 

 

مهم ترین وظایف وکیل مهاجرت چیست؟

وکیل متخصص مهاجرت دارای مزایای متعددی بوده که آن ها را عنوان کرده و به صورت مختصر شرح می دهیم:

وکیل مهاجرتی و ارائه مناسب ترین راهکار با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی

شما می توانید رزومه خود را به وکیل مهاجرتی معتمد خود ارسال کنید تا وی با بررسی سوابق شما، راهکاری را به شما ارائه دهد که مختصر و کوتاه بدون کوچکترین هزینه اضافه به اهدافتان دست یابید. وکیل مهاجرتی با در نظر گرفتن و بررسی شرایط و موقعیت فردی، اجتماعی، اقتصادی، توانایی ها و تخصص موکل خود مناسب ترین راه جهت کسب اقامت و یا تابعیت را ارائه کرده و بالاترین کیفیت جهت مهاجرت را بیان می کند.

آشنایی و اشراف کامل به قوانین کشور مبدا و مقصد

وکیل مهاجرتی با به روز نمودن دانش و اطلاعات و تخصص خود در زمینه مهاجرت و بین الملل و همینطور تسلط بر قوانین کشور مبدا و مقصد قادر است مناسب ترین راهکارها و روش های مهاجرتی را به مخاطبین ارائه داده تا با اطمینان خاطر بیشتری اتخاذ تصمیم نمایند و با موانع و چالش های کمتری روبرو شوند.

شناخت کافی به مسائل کنسولگری و سفارتخانه ها

وکیل مهاجرتی با توجه به تجربه های متعدد در زمینه مهاجرت از طریق کیس های انجام داده و همینطور مراوده و ارتباط با سفارتخانه ها و آشنایی با ساز و کار آن ها توانایی بالایی در ارائه مشاور و انجام امور در این مراجع را دارا است.

مسلط به زبان های زنده دنیا و ارتباط با همکاران در کشورهای مقصد

وکیل مهاجرتی با تسلط به زبان دیگر کشورهای مهاجر پذیر و همینطور با ارتباط با وکلای متخصص مهاجرت در کشور های مقصد تاثیر شایان و مهمی در روند امور مهاجرت داشته و با بهره گیری از این ارتباطات و تسلط به زبان روند سریعی به انجام امور مهاجرت داده و با مشورت از دیگر وکلای همکار در امور مهاجرت در کشور مقصد امکان خطا و اشتباه را به حداقل می رساند.

حضور و پیگیری در همه مراحل امور مهاجرت

وکیل مهاجرتی می تواند به نمایندگی از شما، نسبت به مهاجرت سرمایه گذاری برای شما اقدام کند یعنی ملکی بخرد یا شرکتی را ثبت کند. وکیل مهاجرتی با دریافت وکالت از موکل خود و تشکیل پرونده برای ایشان در همه امور مربوط به مهاجرت موکل خود حضور داشته و همه فرم های مربوطه را تکمیل کرده و باعث اطمینان خاطر برای موکل می شود که این خود یک مزیت ویژگی خاص محسوب است.

وکیل مهاجرتی برای تسریع روند امور و صرفه جویی در اتلاف وقت و هزینه

شما می توانید با کمک وکیل مهاجرتی و کمترین هزینه از مناسب ترین راه استفاده کرده و دچار سردرگمی و شکست نشوید. وکیل مهاجرتی با بهره گیری از تخصص خود سریع ترین راهکار و کمترین هزینه اقدامات را جهت کسب نتیجه در امر مهاجرت انجام داده و با شناخت کافی نسبت به موضوعات مهاجرتی امورات مربوطه را اعمال می کند.

مسئولیت پذیری و متعهد و همینطور صداقت در انجام امور مهاجرت

 اولویت قرار دادن منافع موکل و همینطور در نظر گرفتن صلاح وی در کلیه امور از دیگر وظایف و ویژگی های وکیل مهاجرتی خوب و قابل اعتماد می باشد. وکیل مهاجرتی با توجه به تعهدی که نسبت به موکل خود و همینطور شغل خود دارد با رعایت استانداردهای اخلاقی و شخصیتی اقدام به امور مربوط به مهاجرت موکل خود نموده و در کمال صداقت و نهایت مسئولیت پذیری در جهت مقصود گام بر میدارد.

 

چه کسانی باید وکیل مهاجرتی بگیرند؟

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که چه کسانی به وکیل مهاجرتی نیاز دارند. حقیقت امر این بوده که همه متقاضیان مهاجرت بهتر بوده که وکیل داشته باشند. بعضی از افراد سعی می کنند بدون وکیل کارها را پیش ببرند.  در بعضی از روش های خاص مهاجرت مثل ازدواج داشتن وکیل بسیار مهم خواهد بود.

در طول این مسیر ناآشنا بودن با قوانین مهاجرت موجب می شود تا فرصت های زیادی به هدر برود. از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم که یک وکیل مهاجرت خوب بگیرید. نکته مهم این بوده که برای بعضی از افراد گرفتن وکیل از واجبات خواهد بود. به صورت مثال کسانی که سابقه ریجکتی ویزا دارند حتما باید وکیل داشته باشند.

همینطور در صورتی که به دنبال مهاجرت تحصیلی هستید حتما وکیل داشته باشید زیرا باید دو قدم مهم دریافت پذیرش و ویزا را پشت سر بگذارید. از آنجایی که رشته های تحصیلی آمریکا جذابیت زیادی برای دانشجویان ایرانی دارد، افراد زیادی برای آن درخواست می دهند. با این حال نباید فراموش کرد که مهاجرت ایرانیان به آمریکا به علت شرایط سیاسی بسیار سخت بوده که امکان آن بدون وجود وکیل حرفه ای امکان پذیر نیست.

 

 

اهمیت رزومه کاری در انتخاب وکیل مهاجرتی

خوشخبتانه هم اکنون تعداد وکیل مهاجرت حرفه ای در ایران زیاد بوده و هر کس می تواند با پیگیری درست روند مهاجرت خود را پیش ببرد. اگر دوست دارید که در این زمینه اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید، به سراغ وکلایی بروید که مدارک خود را از دانشگاه های برتر دریافت کرده اند. از آنجایی که سطح علمی دانشگاه های برتر بالا است، فارغ التحصیلان آن هم نتایج درخشانی را در کار کسب می کنند. در نتیجه با بررسی دقیق و حرفه ای رزومه شغلی و تحصیلی شرایط بی نظیری را برای خود رقم خواهید زد.

هنگامی که فردی رزومه کاری زیادی دارد، با همه جزئیات مربوط به کار شما آشنا خواهد بود. از همین رو شما می توانید با خیال راحت کارهای خود را به او بسپارید. وقتی که می خواهید برای انتخاب وکیل مهاجرت اقدام کنید، قبل از هر چیز به سابقه کاری وکیل توجه داشته باشید. هر چقدر که رزومه و سابقه کاری شخص پربارتر باشد، نتیجه بهتری را برای شما به دنبال دارد. در صورتی که شما می خواهید از طریق روش خاصی مثل کار مهاجرت کنید، به سراغ کسی بروید که تا به حال ویزای کار افراد زیادی را دریافت کرده باشد.

 

وکیل متخصص مهاجرت

یکی از مزایای سپردن کار به دست متخصص این بوده که خیال شما را از نتیجه نهایی کار راحت می کند.  شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق پرونده مهاجرتی خود را با دقت پیش ببرید. معمولا وکلای متخصص ساوا اپ به علت سوابق درخشان خود شناخته می شوند. از همین رو شما هم با یک جستجوی ساده آن ها را پیدا خواهید کرد. پس حتما در این زمینه مناسب ترین برنامه ریزی های لازم را به صورت هوشمندانه صورت دهید.

وقتی که می خواهید یک وکیل مهاجرت انتخاب کنید، قبل از هر چیز به میزان تخصص افراد توجه داشته باشید. هم اکنون شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از وکلا مشغول به کار می باشند. با این حال بعضی از آن ها درصد موفقیت بالاتری در پرونده های مهاجرتی دارند. از همین رو حتما در ابتدا از تخصص فرد مطمئن شوید و سپس کار خود را به او بسپارید. وقتی که یک وکیل تعداد زیادی از پرونده های یک زمینه مثل تحصیل را کار کرده باشد، به کلیه جزئیات مربوط به آن تسلط دارد.

 

بررسی هزینه وکیل مهاجرتی

اگر دوست دارید هزینه شما به کمترین حالت خود برسد، مناسب ترین کار این بوده که از خدمات مشاوره مهاجرت بهره مند شوید. در این حالت شما فقط در طول جلسات راهنمایی و مشاوره دریافت می کنید و انجام دیگر مراحل به عهده شما خواهد بود. در صورتی که می خواهید که اطلاعات خود را کامل تر کنید، بررسی مقالات مرتبط با تحصیل در ایتالیا می تواند اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد. ذکر این نکته مهم بوده که هر یک از وکلا بعضی از شرایط مالی را برای مهاجر تعیین می کنند. در نتیجه شما هم می توانید با مشاوره درست به مناسب ترین نتیجه دست پیدا کنید.

میزان هزینه وکیل مهاجرت یکی از مهم ترین دغدغه های مهاجران بوده و سوالات گوناگونی را پیرامون این موضوع بیان می کنند. حقیقت امر این بوده که هزینه وکیل ثابت نیست و تحت تاثیر شرایط تغییر می کند. از همین رو شما باید بعد از انتخاب وکیل مناسب خود به صورت مستقیم با او وارد مذاکره شوید. بدون شک هر چقدر که وظایف بیشتری برعهده وکیل باشد، میزان دستمزد هم بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که هزینه وکیل به نوع پرونده مهاجرتی هم ارتباط پیدا می کند. به صورت مثال پیگیری پرونده کاری با تحصیلی از نظر هزینه متفاوت خواهد بود.

 

حق الوکاله وکیل مهاجرت

حق الوکاله وکیل مهاجرت با توجه به با چند عامل مختلف مشخص می شود. یکی از این عوامل توافقات طرفین می باشد. اما معمولا مبلغ حل الوکاله متناسب با موضوع وکالت، اختیارات و نقش وکیل در پرونده مذکور مشخص می شود. در نتیجه اعلام این رقم به صورت مشخص ممکن نیست.

 

منتشر شده در 09 آبان 1402
دسته‌ها: مقالات
برچسب‌ها: وکیل مهاجرت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
مشاوره حقوقی بین الملل
بهترین وکیل بین المللی
بهترین وکیل بین الملل
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: