مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل بین المللی

بهترین وکیل بین المللی کیست؟ چگونه بهترین وکیل بین الملل را پیدا کنیم؟ برای مشاوره حقوقی بین الملل چگونه اقدام کنیم؟ برخلاف آن چیزی که اکثر مردم فکر می کنند او حقوق دانی با یک پروانه وکالت بین المللی نیست در واقع اکثر مردم گمان می کنند که وکیل شخصی بوده که در همه حوزه های بین المللی مجوز وکالت دارد و دارای مدرک معتبر جهانی برای رسیدگی به پرونده های فراملی است، اما همین جا باید به شما بگوییم که این تصور یک تصور غلط بوده و این امر ممکن نیست که وکیلی بتواند همه شرایط لازم برای وکالت در همه کشورها را داشته باشد و در این خصوص محدودیت موضوعی و مکانی وجود دارد.

image

بهترین وکیل بین المللی کیست؟ چگونه بهترین وکیل بین الملل را پیدا کنیم؟ برای مشاوره حقوقی بین الملل چگونه اقدام کنیم؟ برخلاف آن چیزی که اکثر مردم فکر می کنند او حقوق دانی با یک پروانه وکالت بین المللی نیست در واقع اکثر مردم گمان می کنند که وکیل شخصی بوده که در همه حوزه های بین المللی مجوز وکالت دارد و دارای مدرک معتبر جهانی برای رسیدگی به پرونده های فراملی است، اما همین جا باید به شما بگوییم که این تصور یک تصور غلط بوده و این امر ممکن نیست که وکیلی بتواند همه شرایط لازم برای وکالت در همه کشورها را داشته باشد و در این خصوص محدودیت موضوعی و مکانی وجود دارد.

وکیل بین المللی که پروانه وکالت خود را در ایران دریافت کرده می تواند در اموری که ماهیت تجاری بین المللی دارد، افراد را یاری برساند به این حالت که افرادی که می خواهند قراردادی با ماهیت تجاری تنظیم کنند در این جا قادرند با حضور در مؤسسه حقوقی ساوا اپ از خدمات وکیل متخصص بین المللی در زمینه تنظیم قراردادهای فراملی استفاده کرده و وکیل متخصص با ارائه روش های حل وفصل اختلافات بین المللی افراد را در زمینه های مربوطه راهنمایی کند.

برای ارتباط با بهترین وکیل بین المللی و وکیل پایه یک دادگستری؛ ساوا اپ بهترین راهنمایی ممکن را به شما خواهد کرد، تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را دریافت کنید!

 

بهترین وکیل بین المللی - بهترین وکیل بین الملل

شما می توانید درباره مشکلات پیش آمده ناشی از مسائلی که جنبه بین المللی دارند هم اعم از: پناهندگی، اقامت موقت، مهاجرت و تمامی مسائل و مواردی که نیازمند اخذ خدمات حقوقی و رسیدگی های قانونی در مراجع قضایی دارند، از وکیل بین الملل راهنمایی دریافت کنید.

وکیل متخصص مؤسسه حقوقی ساوا اپ به تمامی قوانین و حقوق مربوط به این حوزه اشراف و آگاهی دارد و شما را به نحو درست مشاوره تضمینی می دهد، تا در صورت نیاز با انعقاد قرارداد وکالت بتوانید با خیالی آسوده انجام تمامی کارهای خود را به وکیل متخصص بسپارید، زیرا انتخاب وکیل پایه یک دادگستری درست در این زمینه می تواند بهترین تصمیم برای رسیدن به حق شما باشد.

در واقع او با توجه به مهارت و تخصص بسیاری که در حوزه بین الملل و حل پرونده هایی با مضامین بیان شده دارد و بیشتر زمان خود را صرف مطالعه به روی قوانین بین المللی و تجاری قرار داده است، بهترین پیشنهاد از سوی ما محسوب می شود زیرا در صورتی که شما درباره هر مشکلی به متخصص آن مراجعه کنید به راحتی می توانید با کمترین هزینه و بدون اتلاف وقت مشکل خود را برطرف کنید.

چه بسا قدم گذاشتن در این مسیر بدون مشورت با وکیل صاحب تخصص امکان دارد شما را در ادامه با مشکلاتی غیر قابل پیش بینی روبرو سازد برای همین مشاوره با وکیل فراملی جدای از آن که یک پیشنهاد محسوب می شود یک امری ضروری محسوب می شود تا شما را به هدف موردنظر برساند.

 

ویژگی های بهترین وکیل بین المللی

وکلایی که در عرصه های حقوق بین الملل و حقوق تجارت فعالیت دارند به خاطر نوع تخصص و اطلاعاتی که در این خصوص دارند شانس بیشتری برای اخذ پرونده های بین المللی دارند و در این خصوص ویژگی هایی باید داشته باشند که شامل:

برای ارتباط با بهترین وکیل بین المللی و وکیل پایه یک دادگستری؛ ساوا اپ بهترین راهنمایی ممکن را به شما خواهد کرد، تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را دریافت کنید!

 

بهترین وکیل بین المللی در چه حوزه هایی فعالیت می تواند داشته باشد؟

انجام امور مهاجرتی

او درباره مسائل مربوط به مهاجرت هم می تواند یاری رسان خوبی محسوب شود، به این شکل که در صورتی که فردی درباره مهاجرت خود به کانادا دچار مشکلات حقوقی شد، می تواند از وکیل متخصص و صاحب دانش فراملی کمک بگیرد؛ وکیل متخصص حوزه بین الملل در بحث مهاجرت می تواند نقش مفیدی تحت عنوان یک مشاور و راهنمای مهاجرتی برای افراد از طریق تحصیل، سرمایه گذاری و کاریابی داشته باشد.

 تنظیم قراردادهای بین المللی

وکیل بین المللی با وجود آن که نمی تواند در همه عرصه های بین المللی برای قوانین خاص هر کشور فعالیت داشته باشد؛ ولی باز هم با توجه به مدرک وکالت و دانش تخصصی که در زمینه های فراملی و تجاری دارد می تواند درباره یک سری از مسائل به عنوان مشاوره حقوقی بین المللی و یا وکیل بین المللی فعالیت داشته باشد.

وکیل همینطور می تواند تحت عنوان یک مشاور بین المللی عمل کند و به تجار و مدیران در حوزه های تجارت و مسائل بازرگانی کمک کند، در واقع این مشاوره باید با مهارت همراه باشد به نوعی که جدای از آگاهی از قوانین خارجی از قوانین داخلی هم آگاهی داشته باشد.

او با آگاهی که در حوزه های بین المللی در زمینه های تجاری، اقتصادی و صنعتی دارد، خیلی راحت می تواند در مواردی که دو فرد خواستار تنظیم قرارداد هستند به بهترین شکل قراردادی تنظیم کرده و با کمک علم حقوقی خود قراردادی اصولی به منظور دفاع از موکل خود تنظیم کند.

رسیدگی به دعاوی اموال غیرمنقول

وکیل متخصص می تواند درباره دعاوی که غیر قابل انتقال می باشند؛ یعنی امکان جابه جایی آن ها به نقطه دیگری وجود ندارد علاوه برآن که به ایرانیان مقیم خارج کمک کند، به افرادی که خارجی می باشند و در داخل ایران ملک غیرمنقول دارد هم کمک و یاری برساند.

رسیدگی به اختلافات تجاری بین المللی

وکیل متخصص حوزه فراملی به تمامی اختلافات در سطح فراملی رسیدگی می کند این اختلاف امکان دارد بین دو شخص حقیقی و یا حقوقی رخ داده باشد، با این حال آن چه که اهمیت دارد اینست که وکیل بین المللی می تواند در هر حوزه تجاری پرونده قبول کند که از انواع آن می توانیم به دعاوی تجارتی نظیر اسناد بازرگانی اشاره کنیم.

رسیدگی به دعاوی طلاق، حضانت و مهریه

وکیل متخصص بین الملل جدای از آن که درباره مسائل تجاری و قراردادهای مربوط به آن و حوزه مهاجرتی مهارت دارد، درباره دعاوی افراد زیر احوال شخصیه که شامل طلاق، مهریه و حضانت ایرانیان ساکن خارج از کشور می شود هم، پرونده قبول می کند. ایرانیان داخل کشور هم قادرند با وکیل طلاق و وکیل مهریه مؤسسه ساوا اپ مشاوره داشته باشند.

رسیدگی به دعاوی شرکت ها

این دعاوی شرکت ها قادرند توسط شرکت های ایرانی و یا خارجی مطرح شوند به این نحو که شرکت های خارجی بر علیه ایرانیان داخل ایران و یا خارج از ایران قادرند شکایت کنند و یا شرکت ایرانی بر علیه اتباع خارجی ساکن ایران و یا خارج از ایران شکایتی با کمک وکیل بین المللی مطرح کند.

 

دعاوی حقوقی فراملی به چند دسته تقسیم می شوند ؟

حقوق بین الملل که خود به دو دسته عمومی و خصوصی تقسیم می شود ناظر بر روابط بین دو کشور و روابط بین اشخاص حقوقی و حقیقی است:

مرجع رسیدگی به دعاوی بین المللی

بهترین وکیل بین المللی

افراد در ظاهر مراجعه به وکیل بین الملل را کاری بیهوده می پندارند و گمان می کنند که طرح شکایت و دعاوی که ماهیت بین المللی دارد به تنهایی هم کاری ساده و قابل انجام است، چه بسا افراد بسیاری با همچین دیدی درباره دعاوی فراملی، برای طرح شکایت اقدام کرده و به خاطر عدم آگاهی از پروسه های شکایت بین المللی و با فکر این که مراحل و حتی صلاحیت رسیدگی به مراجع کاملاً معلوم است قدم در راهی که منتهی به شکست آن ها است می شوند.

فردی برای اختلاف با یک شرکت تجاری اختلاف خود را به جای مطرح کردن در دادگاه آن کشور در دیوان بین المللی دادگستری واقع در لاهه مطرح می کند و به این علت دعوای او با بن بست روبرو شده و هزینه های بسیاری را متحمل می شود، برای همین مراجعه به وکیل بین الملل به این دلایل حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه واقع شود.

 

مزایای مشاوره با وکیل متخصص موسسه حقوقی ساوا اپ

از مزایای مشاوره با بهترین وکیل بین المللی و وکیل پایه یک دادگستری اینست که از آن جهت که او نسبت به همه قوانین حقوقی مربوط به حوزه بین الملل و تعارضات موجود در قوانین کشورها اطلاعات کامل و جامع دارد می تواند فردی را که به نحوی خواهان تنظیم قرارداد اصولی تجاری فراملی و حل مشکلات مربوط به اقامت و… است را به بهترین شکل به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی و اینترنت راهنمایی کند و راه هایی را که فرد می تواند با قدم گذاشتن در آن به درست ترین شکل به حق خود برسد به او بازگو کند؛ برای همین حتماً با وکیل بین الملل متخصص که در همه زمینه های مربوطه آگاهی دارد صحبت کنید.

منتشر شده در 01 شهریور 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: