مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

مشاوره حقوقی بین الملل

مشاوره حقوقی بین الملل - مشاور حقوقی بین المللی افرادی می باشند که توانایی راهنمایی شرکت های مختلف در عرصه های مختلف قضایی را داشته باشند. با توجه به اینکه...

image

مشاوره حقوقی بین الملل - مشاور حقوقی بین المللی افرادی می باشند که توانایی راهنمایی شرکت های مختلف در عرصه های مختلف قضایی را داشته باشند. با توجه به اینکه ارتباط یک شرکت امکان دارد با چند شرکت خارجی برقرار باشد و خرید و فروش هایی در عرصه بین الملل انجام شود، پس نیاز است یک مشاور حقوقی بین المللی در هر شرکتی فعالیت داشته باشد. این مشاور حقوقی می تواند با توجه به اطلاعات حقوقی بسیاری که داشته، کمک کند تا شرکت یا سازمان مد نظر فعالیت بسیار بهتر و راحت تری در عرصه بین المللی داشته باشد.

مشاور حقوقی بین المللی باید تخصص های بسیاری داشته باشد. اولین تخصصی او دانش و اطلاعات فنی در زمینه حقوق بین الملل است. رسیدگی به امور قراردادها هم از دیگر تخصص هایی بوده که یک مشاور حقوقی بین المللی باید داشته باشد. از دیگر تخصص های مورد نیاز مشاور حقوقی بین المللی می توان به دانش و تخصص در زبان خارجی اشاره کرد. 

با وجود چنین فردی در هر مجموعه تولیدی، می توان زمینه را برای واردات مواد اولیه و یا صادرات محصولات تولید شده ایجاد کرد. به این ترتیب مشاور حقوقی خوب می تواند در سود دهی یک شرکت تولیدی نقش بسیار مشخص کننده ای داشته باشد. چرا که صادرات برای سوددهی شرکت ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

ارائه خدمات کامل مشاوره حقوقی تلفنی - مشاوره کیفری تلفنی - مشاوره حقوقی کیفری تخصص ماست!

وکالت و مشاوره حقوقی بین الملل

مشاوره حقوقی و وکالت در حوزه های حقوق خصوصی بازرگانی بین الملل، انعقاد قرارداد های بین المللی تجاری، قرارداد فروش بین المللی کالا، بررسی روش های پرداخت و تضمین پرداخت در قراردادهای بین المللی، قراردادهای حمل و نقل، بیمه، ایجاد کنندگی و شعبه در خارج از کشور، قوانین و مقررات مربوط به سرمایه گذاری در ایران و خارج از کشور به خصوص در کانادا و اروپا، تعیین قانون حاکم بر قراردادها، بررسی صلاحیت قضایی و حل و فصل دعاوی، جنبه های حقوق عمومی بازرگانی بین الملل، مقررات حاکم بر صادرات و واردات از اهم فعالیت های یک وکیل حقوق بین الملل است. هدف مشاور حقوق بین الملل ارائه خدمات حقوقی و وکالت در دعاوی داخلی و بین المللی می باشد.

ساوا اپ جهت سهولت دسترسی شما به خدمات ما اقدام به طراحی اپلیکیشن تخصصی کرده که به کمک آن می توانید از مزیت هایی که برای شما درنظر گرفته ایم بهره مند شوید، کافیست آن را نصب کنید. 

از جمله اصلی ترین خدمات در راستای مشاوره حقوق بین الملل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مشاوره رایگان وکیل بین المللی
چگونه وکیل بین المللی شویم
وکیل بین المللی در تهران
وکیل بین المللی مهاجرت
وکیل بین المللی چیست
درامد وکیل بین المللی
وکیل امور بین الملل

 

جهت ثبت درخواست مشاوره حقوقی یا مشاوره حقوقی کیفری با کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری با ساوا اپ تماس بگیرید تا به همه سوالات شما در مسائل حقوقی و کیفری پاسخ دهیم. جهت رعایت حال شما در همه شرایط، دارای خدمات مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین می باشیم.

منتشر شده در 28 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: