مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

مشاوره حقوقی

بعضا مواردی هم وجود دارد كه فرد پیش از سپردن پرونده خود برای وکالت، قصد دارد با دریافت مشاوره حقوقی و گفتگو با مشاور حقوقی، از درستی تصمیم خود مطمئن شود. ساوا اپ با توجه به نیازهای شما بستری را فراهم کرده كه می توانید مشاوره حقوقی خود را در ساوا اپ به ...

image

آیا به مشاوره حقوقی نیاز دارید؟ بسیاری از افرادی كه دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل می باشند پیش از طرح شکایت یا دادخواست، با مشاور حقوقی متخصص گفتگو کرده و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع شود. در واقع در مواردی بسیار دریافت مشاوره حقوقی پیش از هرگونه اقدام حقوقی به فرد کمک می کند تا آثار عمل خود را بسنجد. همینطور در مواردی بسیار افراد اطمینان دارند كه اقدام حقوقی را انجام دهند اما به هر علت قصد دریافت خدمات وکالتی را ندارند و ترجیح می دهند پس از مذاکره با مشاور و دریافت راهنمایی خود اقدامات را راهبری کنند.

بعضا مواردی هم وجود دارد كه فرد پیش از سپردن پرونده خود برای وکالت، قصد دارد با دریافت مشاوره حقوقی و گفتگو با مشاور حقوقی، از درستی تصمیم خود مطمئن شود. ساوا اپ با توجه به نیازهای شما بستری را فراهم کرده كه می توانید مشاوره حقوقی خود را در ساوا اپ به مناسب ترین شیوه ممکن انجام دهید. اگر خواهان پرسش و پاسخ حقوقی به شکل متنی یا مشاوره تخصصی به شکل تلفنی هستید یکی از دو گزینه زیر را انتخاب کنید.

جهت ثبت درخواست مشاوره حقوقی یا مشاوره حقوقی کیفری با کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری با ساوا اپ تماس بگیرید تا به همه سوالات شما در مسائل حقوقی و کیفری پاسخ دهیم. جهت رعایت حال شما در همه شرایط، دارای خدمات مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین می باشیم.

مهم است كه از چه کسی مشاوره حقوقی دریافت می کنیم؟

بسیاری از شما در صورت وقوع مشکل حقوقی به دنبال این هستید كه در درجه اول زوایای مشکل خودتان را با یک مشاوره حقوقی بسنجید. شرایط ارائه کنندگان مشاوره حقوقی و وکلا بی شباهت به موضوع کار پزشکان نیست. افراد در روبروه با بیماری های خود به هر پزشکی اعتماد نمی کنند و به نظر می رسد به علت حساسیت موضوعات حقوقی افراد مایل می باشند كه مشاوره حقوقی را هم از فردی دریافت کنند كه این فرد صلاحیت و تجربه لازم برای موضوع را داشته باشد. برای اینكه بفهمیم چه کسی صلاحیت ارائه مشاوره حقوقی دارد ابتدا ببینیم مشاور حقوقی چه فرقی با وکالت دادگستری دارد.

تفاوت خدمات وکالتی با خدمات مشاوره حقوقی چیست؟

مشاور حقوقی به زبان ساده یعنی فردی كه توسط افراد، سازمان ها و... به کار گرفته می شود تا با بررسی مشکل و تطبیق آن با قوانین و مقررات کشور، به ارائه توصیه های قانونی و راهکارهای حقوقی یا قراردادی بپردازد در حالی كه وکلا وظیفه ای فراتر از این موضوع دارند و در کنار این موضوعات از سوی موسسات حقوقی یا خود افراد به کار گرفته می شوند تا طیف وسیع تری از خدمات حقوقی نظیر پیگیری پرونده در محاکم قضائی و اداری بپردازند و از سوی شما در پرونده حاضر شده و به دفاع بپردازند.

هنگام دریافت مشاوره حقوقی چه نکاتی رو رعایت کنم؟

در صورتی که می خواهید اطمینان حاصل کنید كه مشاوره حقوقی دریافتی کیفیات لازمه رو دارا است توجه کنید كه از فردی مشاوره دریافت کنید كه جز وکلای پایه یک دادگستری یا کارآموز وکالت باشد. کارشناس حقوقی امکان دارد در بعضی موضوعات پاسخگوی شما باشد اما توجه کنید كه مشاوره حقوقی دریافتی از سوی وکلای متخصص از لحاظ کیفی احتمالا بهتر از مشاوره حقوقی دریافتی از سوی غیر وکلا خواهد بود. ساوا اپ هم در رابطه با موضوع مشاوره حقوقی، از افرادی به عنوان ارائه کننده مشاوره حقوقی استفاده می کند كه پروانه وکالت دادگستری داشته باشند و اعتبار پروانه هم توسط کارمندان ساوا اپ با استعلام از سامانه قوه قضاییه بررسی می شود.

در صورتی که هر پیش فرض ذهنی در رابطه با سن و جنسیت و تاثیرش بر مشاوره حقوقی دارید را فراموش کنید. جنسیت یا سن لزوما تاثیری در کیفیت مشاوره حقوقی ندارند. گاهی اوقات یک مشاوره حقوقی از مشاوری جوان در یک موضوع مشخص برای شما بهره وری بیشتری به همراه دارد. سعی کنید بیشتر از سابقه فردی كه از او مشاوره حقوقی دریافت می کنید مطلع باشید تا سن و سال.

پیش از دریافت مشاوره حقوقی با مقایسه تخصص و نرخ حق المشاوره، مشاور حقوقی مورد نظر خود را پیدا کنید. ساوا اپ این امکان را برای شما مهیا کرده كه با انتخاب موضوع مشاوره حقوقی خود، به مقایسه نرخ مشاوره حقوقی كه توسط وکلای سامانه اعلام شده بپردازید و با مراجعه به صفخات پروفایل وکلا و بررسی سوابق و تجارب، بهینه ترین ارائه کننده مشاوره حقوقی را برای موضوع خود بیابید.

برای دریافت مشاوره حقوقی به تبلیغات اکتفا نکنید. سعی کنید با بررسی سوابق فرد، مطالعه رزومه و همینطور مشاهده نظرات کاربران دیگری كه از این فرد مشاوره حقوقی دریافت کردند به یک تصویر کلی برسید. ساوا اپ این امکان را برای شما ایجاد کرده كه با بازدید صفحه پروفایل ارائه کنندگان مشاوره حقوقی، اطلاعات لازم را در رابطه با سوابق تحصیلی و شغلی پیش از دریافت مشاوره حقوقی بدست آورید.

از مشاوره حقوقی تخصصی کمک بگیرید و سعی کنید فردی رو انتخاب کنید كه در زمینه موضوع مشاوره حقوقی تخصص و دانش لازم را دارا است. متاسفانه در بسیاری از وبسایت ها و موسسات مشاهده می شود كه مشاور امکان ارائه مشاوره حقوقی در تمام موضوعات را دارد. ما برای جلوگیری از این مشکل و تضمین دریافت مشاوره حقوقی باکیفیت توسط کاربران ساوا اپ، تنها به ارائه کنندگان مشاوره حقوقی این امکان را دادیم كه در 20 درصد موضوعات به ارائه مشاوره حقوقی بپردازند. پس خیالتان راحت باشد كه در ساوا اپ، متخصصان به ارائه مشاوره تلفنی تخصصی می پردازند و در موضوع مشاوره حقوقی دارای تجربه مرتبط هستند.

اگر اسناد و مدارکی دارید، پیش از دریافت مشاوره حقوقی آن را به اطلاع ارائه کننده برسانید. مخصوصا این روزها كه با شیوع کرونا مصادف گردیده، اگر قصد دریافت مشاوره حقوقی به شکل غیرحضوری را دارید اطمینان حاصل کنید كه راه ارتباطی درست و امن بین شما و ارائه کننده مشاوره حقوقی وجود دارد تا وی بتواند پیش از ارائه مشاوره به شما، اسناد را مطالعه کرده و بر اساس آن شما را راهنمایی کند. ساوا اپ با ایجاد بستر ارتباطی مبتنی بر رمزنگاری، ارتباط امن و بی واسطه شما را با مشاوران فراهم می آورد و شما می توانید پیش از دریافت مشاوره حقوقی خود اسناد و مدارک را به اطلاع ارائه دهنده مشاوره حقوقی برسانید.

ویژگی های مشاور حقوقی خوب چیست؟

مشاور حقوقی خوب کسی است كه در زمینه تخصصی خود به ارائه مشاوره حقوقی بپردازد و تجربه کافی در زمینه هایی كه مشاوره می دهد را داشته باشد. مشاور حقوقی خوب، باید در مدت زمان ارائه مشاوره حقوقی نیازهای کاربر را حل کند، كه در این سامانه نظارت کافی بر تمام مشاوران حقوقی و وکلا می شود تا کاربر به حداکثر رضایت خود از خدمات این سامانه برسد.

مشاوره حقوقی تلفنی در چه زمینه هایی فعال است؟

  1. مشاوره در زمینه های حقوقی و خانواده
  2. مشاوره در زمینه کلاهبرداری
  3. امکان صحبت با مشاور و وکیل در زمینه های معافیت و حذف نام
  4. مشاوره برای تنظیم قرارداد و دادخواست و شکواییه
  5. مشاوره تخصصی در زمینه اداره کار و دیوان عدالت اداری
  6. مشاوره در زمینه های کیفری ( خیانت در امانت، فروش مال غیر و....)

یک تقسیم بندی با ارزش دیگر در موضوع های حقوقی، تقسیم حقوق به حقوق درونی و حقوق بیرونی است. موضوع های حقوقی به مفهوم خاص خود، هم در داخل کشور و هم در بیرون از کشور کاربرد دارد. حقوق بیرونی در بردارنده موارد راجع به روابط دولت ها، سازمان های بین المللی و بطور کلی تابعان حقوق بین الملل با همدیگر است. در واقع از آنجا كه دانش حقوق به شکل عام، هم حاوی حقوق درونی و هم حاوی حقوق بین الملل می شود، گرایش های حقوق هم و از جمله حقوق به معنای خاص خود، هم حاوی حقوق خصوصی درونی و هم حقوق بین الملل خصوصی و حتی حقوق تجارت بین الملل می شود.

چرا باید مشاوره حقوقی تلفنی رایگان داشته باشیم؟

در دنیای امروز و با توجه به بالای گسترده وظیفه و مشغله های هر انسان، امکان دریافت خدمات به فرم غیر حضوری بسیار مهم و از نقاط قوت یک مجموعه وجود دارد.

از ویژگی مشاوره حقوقی تلفنی می شود به سرعت آن در جواب دادن نسبت به مشاوره اینترنتی و فقدان نیاز به صرف وقت و هزینه زیاد نسبت به مشاوره حقوقی حضوری عقیده کرد.

خدمات غیر حضوری می تواند به دو صورت تلفنی یا اینترنتی فرم می پذیرد. همین کار در مباجث حقوقی و کنندگی اینگونه تجلی پیدا کرده و متقاضیان محترم می توانند پیش از صرف وقت و هزینه زیاد و غیر لازم در آغاز عمل به درخواست مشاوره حقوقی تلفنی کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی برای چه کسانی مناسب است؟

به صورت معمول برای طی هر پرونده حقوقی، قبل از اجرا مشاوره های حضوری نیاز به یک یا چند مرتبه مشاوره حقوقی تلفنی می باشد. طی مشاوره حقوقی تلفنی رایگان، می توانید آغاز به صورت کامل از مراحل پرونده خود مطلعه شوید.

مشاوره آنلاین

یکی از روش هایی كه متناسب با رشد استفاده از وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی در زمینه حقوقی جا افتاده، مشاوره حقوقی آنلاین است. در این نوع مشاوره، معمولا موسسات و یا دفتر وکالت، اقدام به تشکیل گروه ها، کانال و یا صفحات مجازی می کنند و در آن با ارائه نکات قانونی کوتاه به افراد عادی در مورد مباحث قانونی اطلاع رسانی می کنند. همینطور فضای مجازی این امکان را ایجاد می کند كه موکلین بتوانند با مشاورین و وکلا به شکل مستقیم ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره ای آنلاین استفاده کنند. این روش هم برای پاسخگویی سریع و ارزان به سوالات بسیار مناسب است، اما برای نوشتن دادخواست و یا دادن وکالت به یک وکیل اصلا گزینه مناسبی نخواهد بود. گروه وکلای ساوا اپ با فعالیت در شبكه های مجازی تلگرام و واتساپ پذیرای سوالات شما است.

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از قدیمی ترین و در عین حال کارآمدترین روش های مشاوره استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی می باشد. در این حالت فرد با تماس با یک مرکز مشاوره حقوقی و یا حتی با مراجعه حضوری به بعضی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی برای اولین بار می تواند از خدمات رایگان استفاده کند. معمولا در این نوع مشاوره غیرحضوری ابتدا یک فرد با تحصیلات حقوقی (مشاور حقوقی) پاسخگوی سوالات موکلین است و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر وجود داشته باشد، فرد می تواند با مراجعه حضوری به دفتر وکالت و یا موسسه حقوقی مربوطه از خدمات مشاوره ای استفاده کند.

برای دریافت مشاوره حقوقی - مشاوره کیفری، خانواده و ...از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری دریافت کنید. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید با آگاهی کامل مسائل اینچنینی را پشت سر بگذارد و حق و حقوقتان به هیچ وجه ضایع نشود. مشاورین ما دارای تجربه کاری بسیار بالا و قدرتمند هستند تا بتوانند اطمینان شما را در همه مراحل ثبت کنند. در نهایت اشاره می کنیم که در ساوا اپ امکان دریافت خدمات مشاوره به همراه وکیل نیز امکان پذیر است. برای دریافت جزئیات بیشتر مثل قیمت و ... تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

ارائه خدمات کامل مشاوره حقوقی تلفنی - مشاوره کیفری تلفنی - مشاوره حقوقی کیفری تخصص ماست!

منتشر شده در 09 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: