مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل مواد مخدر

وکیل باید اطلاعات کامل و جامعی در خصوص قانون مبارزه با مواد اعتیادآور داشته باشد، تا بتواند متهم را حال با توجه به نوع ارتکاب جرم خویش اعم از حمل، مصرف و قاچاق مواد به بهترین شکل مورد دفاع قرار بدهد. به همین جهت متهم به جرم می تواند از یک وکیل مجرب در این امر یاری گرفته تا وکیل متخصص پایه یک دادگستری بتواند به او برای کاهش مجازات و یا حتی تبرئه فرد کمک بکند.

image

بهترین وکیل مواد مخدر کیست؟ چگونه  وکیل خوب مواد مخدر پیدا کنیم؟ عالم حقوق دارای دامنه وسیع و گسترده ای است که هیچ حقوقدان و وکیلی نمی تواند مدعی تخصص و اشراف در تمامی زمینه های آن باشد. بنابراین بهترین وکیل، وکیلی بوده که حرفه خویش را مشخص کرده و به صورت تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت می کند. چون با این نحو از وکالت، به خاطر کثرت پرونده ها در یک زمینه خاص، به تخصص و مهارت کافی دست می یابد. همینطور همیشه قوانین و آیین نامه های مربوطه را مطالعه کرده و به اشراف بر قوانین هم نایل می آید.

وکیل باید اطلاعات کامل و جامعی در خصوص قانون مبارزه با مواد اعتیادآور داشته باشد، تا بتواند متهم را حال با توجه به نوع ارتکاب جرم خویش اعم از حمل، مصرف و قاچاق مواد به بهترین شکل مورد دفاع قرار بدهد. به همین جهت متهم به جرم می تواند از یک وکیل مجرب در این امر یاری گرفته تا وکیل متخصص پایه یک دادگستری بتواند به او برای کاهش مجازات و یا حتی تبرئه فرد کمک بکند.

بهترین وکیل کیفری را از ساوا اپ بخواهید!

برای مشاوره و درخواست بهترین وکیل مواد مخدر با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در ارتباط باشید.

چه مواردی از مصادیق جرم مواد مخدر به حساب می آیند؟

از نظر وکیل مواد مخدر وضعیت قانون گذاری در ایران برای این موضوع دستخوش تغییرات بسیاری شده است و هرساله قوانین جدید و سرسختانه تری برای آن اعمال کرده اند که در قانون مبارزه با مواد اعتیاد آور به آن پرداخته شده است که ماده یک آن را بیان می نماییم:

جرایمی که در این حوزه هستند بسیار جرایم متفاوت و گسترده ای می باشد که قانون گذار برای هریک از آن ها مجازات خاصی را مشخص کرده است و هرکدام از جرایم را از یکدیگر جدا نموده است.

 


مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر
هزینه وکیل برای مواد مخدر
وکیل مواد مخدر در تهران
وکیل تضمینی مواد مخدر
بهترین وکیل تهران کیفری
شماره وکیل مواد مخدر

 

جرایم جرم موادمخدر به چند دسته تقسیم می شوند؟

بهترین وکیل مواد مخدر

وکیل دارای صلاحیتی عام و جهان شمول از بابت موضوعات مختلف کیفری و حقوقی است. بنابراین تخصص در یک زمینه مانند جرایم مربوط به مواد مخدر نافی صلاحیت و اعتبار و دانش آن وکیل در دیگر دعاوی حقوقی نیست. بهترین پیشنهاد به شما عزیزان اینست که اگر وکیل متخصص کیفری به همراه خود ندارید، تنظیم لایحه دفاعیه را به دست وکیل مواد مخدر بسپارید.

وکیل مواد مخدر به صورت تسخیری

هنگامیکه وفق قانون برای متهم الزام به اخذ وکیل وجود داشته باشد، دادگاه ذی صلاح در طی ارسال نامه ای به کانون وکلای مربوطه، تقاضای تعیین وکیل تسخیری برای متهم واجد شرایط می کند. در این هنگام، وکیل مواد مخدر به صورت تسخیری برای متهم تعیین شده و ایشان به دادگاه مراجعه و نسبت به دفاع از حقوق موکل خویش اقدام می کند.

برای مشاوره و درخواست بهترین وکیل مواد مخدر با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در ارتباط باشید.

علت نیاز به وکیل چیست؟

قطعا علت نیاز به وکیل مواد مخدر، برای نیاز به ارائه بهترین دفاع از متهم است. افراد جامعه از چه میزان سواد حقوقی برخوردار میباشند که بتوانند به نیکی از خویش دفاع نمایند؟ در بسیاری از موارد در روند عملی پرونده ها مشاهده می شود که موکل بدون انکه توجیه شود، نزد ماموران مبارزه با مواد مخدر یا حتی در دادسرا نزد بازپرس، زیر اظهاراتی را امضا و اثر انگشت کرده که کاملا غیرواقع و برعلیه وی است. به عبارت دیگر اقرار به ضرر خویش کرده درحالیکه مرتکب هیچ یک از آن جرایم و اتهامات نشده می باشد. وکیل مواد مخدر بوده که همیشه حافظ حقوق موکل خویش است. وکیل متخصص مواد مخدر از القای پرسش های تلقینی و ایراد اتهام واهی به موکل جلوگیری می کند.

برای مشاوره و درخواست بهترین وکیل مواد مخدر با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در ارتباط باشید.

وکیل مواد مخدر و نقش آن در دادسرا

وکیل مواد مخدر پیش از تشکیل جلسه رسیدگی که در واقع انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرا است، می تواند با مطالعه پرونده نکات حائز اهمیت را دریافته و به شما بگوید که بهترین دفاع را چگونه بیان و عرضه کنید. چون امکان دارد حسب مورد بازپرس یا دادیار اجازه سخن یا ارائه دفاع شفاهی را به وکیل نداده و تمامی پرسش ها را از موکل سوال کند.

حال تصور کنید متهم به جرم خرید و فروش مواد مخدر، بدون علم و آگاهی از قوانین مربوطه و بدون اطلاع از چند و چون پرونده کیفری خود و بدون همراه داشتن وکیل مواد مخدر، اقدام به ادای توضیحات و بیان اظهارات نزد بازپرس کند! آیا سرنوشت روشن همراه با برقراری عدالت برای وی متصور است؟ قطعا پاسخ منفی می باشد.

نقش وکیل در دادگاه تجدیدنظر

پرواضح بوده که در این مرحله از رسیدگی و دادرسی هم اخذ وکیل مواد مخدر مفید و مثمر ثمر خواهد بود. ولیکن همیشه این نکته حیاتی و مهم را به یاد داشته باشید! وکیل هرقدر هم که متخصص و توانمند باشد، در آخرین مرحله از رسیدگی چه قابلیتی را می تواند ایجاد دهد؟ مرحله تجدیدنظر مرحله ای بوده که اعتراض و لوایح تقدیمی مورد بررسی و خوانش توسط قضات قرار گرفته و در بسیاری از موارد طرفین برای جلسه رسیدگی دعوت نمیشوند و رای تجدیدنظر بدون برگزاری حتی یک جلسه دیگر، صادر می شود! فراموش نکنید که رای دادگاه تجدیدنظر قطعی است!

نقش وکیل در دادگاه بدوی

بهترین پیشنهاد وکیل مواد مخدر به شما عزیزان اینست که در صورتی که به هر علتی در روند عملیاتی پرونده موفق به اخذ وکیل مواد مخدر نشده اید، حتما در مرحله رسیدگی پرونده کیفری در دادگاه نسبت به اعطای وکالت به وکیل متخصص و حرفه ای اقدام کنید. چون پرونده کیفری با موضوع جرایم مربوط به مواد مخدر، پس از رسیدگی در دادگاه، معد انشای حکم شده و حکم محکومیت متهم صادر می شود. بنابراین به عنوان بهترین فرصت در جهت ارائه بهترین دفاع از اتهام انتسابی، پیشنهاد می شود که این مرحله از رسیدگی را از دست ندهید.

برای مشاوره و درخواست بهترین وکیل مواد مخدر با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در ارتباط باشید.

هزینه اخذ وکیل برای پرونده مواد مخدر چقدر است؟

خوب است بدانید هزینه اخذ وکیل مواد مخدر علاوه بر آنکه به توافق و تراضی میان موکل و وکیل تعیین می شود، دارای تعرفه قانونی هم است که از طرف قوه قضاییه مشخص شده می باشد. بنابراین حق الوکاله وکیل یا همان هزینه اخذ وکیل مواد مخدر وفق تعرفه با توجه به درجه جرم ارتکابی تعیین می شود.

برای مشاوره و درخواست بهترین وکیل مواد مخدر با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در ارتباط باشید.

وکالت تخصصی در زمینه مواد مخدر

وکالت تخصصی در زمینه مواد مخدر باعث آن می شود که وکیل مواد مخدر به رویه عملی هم اشراف داشته باشد. احاطه بر رویه عملی باعث اتخاذ تصمیمات صحیح می شود. وکالت تخصصی در دعاوی مواد مخدر به معنای مطالعه همه روزه قوانین مربوطه است. چون اگر وکیل به مجموعه قوانین مدون اشراف نداشته باشد، نمی تواند دفاع موثر و مفیدی را به محکمه ارائه کند. وکیل کیفری هنگامیکه وکالت در پرونده های کیفری با موضوع جرایم مربوط به مواد مخدر را به صورت تخصصی انجام میدهد، می تواند به تمامی پرسش ها و دلواپسی های موکل و خانواده ایشان، پاسخ صحیح و جامعی را ارائه دهد.

مشاوره حقوقی مواد مخدر

در اکثر پرونده های کیفری با موضوع جرایم مربوط به مواد مخدر متهم یا همان مرتکب جرم به خاطر عجز از تودیع وثیقه در زندان به سر میبرد. بنابراین علی الرویه خانواده زندانی نسبت به اخذ وکیل مواد مخدر اقدام کرده و پس از توافقات حاصله، وکیل برای اخذ وکالت از موکل به زندان مراجعه می کند. ولیکن در بعضی از موارد مرتکب جرم با تودیع وثیقه بیرون می باشد. بنابراین می تواند شخصا برای اخذ مشاوره حقوقی یا اعطای وکالت به وکیل اقدام کند.

مشاوره حقوقی با وکیل مواد مخدر افق دید صحیحی از ابعاد مختلف پرونده را در اختیار شما قرار میدهد. با اخذ مشاوره حقوقی دقیق و تخصصی می توانید به این دانش دست یابید که جرم ارتکابی و اتهام انتسابی به شما درجه چند بوده، چه مجازاتی دارد و چه دفاعیاتی را می توان ارائه کرد.

مشاوره حقوقی کیفری

وکیل مواد مخدر و دفاع از متهم

در عمل و در رویه محاکم دو نوع دفاع وجود دارد. نخست دفاع شفاهی که در روز جلسه رسیدگی دادگاه نزد قاضی شعبه ارائه می شود. دوم، دفاع کتبی است که در قالب تنظیم لایحه دفاعیه تقدیم دادگاه می شود. هر دونوع دفاع نیاز به دانش و تخصص دارد. وکیل باید بتواند با ارائه دفاع شفاهی به نحو احسن ذهن مقام رسیدگی کننده را به واقع و حقیقت رهنمون سازد. همینطور با تقدیم لایحه دفاعیه از موکل، نکات قانونی و ضروری را کتبا به محکمه ارائه کند.

وکیل مواد مخدر برای زندانی

در مواردی که طبق قانون، وکیل تسخیری برای متهم در نظر گرفته می شود، نیاز به اقدام خاصی از ناحیه موکل موجود نیست. ولیکن متهم به ارتکاب جرم مواد مخدر که در زندان بوده ولیکن وفق قانون مشمول اعطای وکیل تسخیری به وی نیست، باید چکار کند؟

زندانی می تواند توسط تماس تلفنی با وکیل خود از وی بخواهد با مراجعه به زندان و اخذ وکالتنامه از ایشان در پرونده کیفری مربوطه ورود کند. همینطور خانواده زندانی قادرند نزد وکیل رفته و انجام مورد وکالت را ایشان خواستار شوند. در این هنگام وکیل مواد مخدر به زندان مراجعه کرده و از زندانی وکالت اخذ می کند.

لایحه دفاعیه از متهم در پرونده مواد مخدر

آیا دفاع شفاهی وکیل مواد مخدر در پرونده کیفری مربوطه کفایت می کند؟ آیا امکان دارد در حین رسیدگی یا پس از جلسه، نکات قانونی و حقوقی شایسته ای درخور دفاع از موکل به ذهن وکیل برسد؟ در صورتی که پس از اتمام جلسه رسیدگی، موکل اطلاعات جدیدی را در اختیار وکیل قرار دهد، تکلیف وکیل مواد مخدر چیست؟

در صورتی که اسناد و مدارکی دال بر بیگناهی یا تحقق شرایط تخفیف در حق موکل در اختیار وکیل گذاشته شود، وکیل باید چگونه عمل کند؟ در تمامی موارد فوق و همینطور در مواردی که امکان پاسخگویی به ادله ابرازی و موجود در پرونده فی المجلس موجود نیست، وکیل مواد مخدر از محکمه فرصت اخذ کرده و در طی تنظیم لایحه دفاعیه از موکل؛ تمامی موارد ضروری و مفید را تقدیم محکمه می کند.

بهترین وکیل موادمخدر در تهران

مشاوره حقوقی با وکیل مواد مخدر می تواند راهکار مناسبی را برای شما به ارمغان آورد. وکیل متخصص می تواند با استناد صحیح به قوانین، تقاضای اعمال مقررات تخفیف مجازات، تعلیق اجرای مجازات و دیگر کیفیات مخففه را از محکمه درخواست کند.

وکیل مواد مخدر مشغول به فعالیت در موسسه حقوقی و داوری ساوا اپ به صورت تخصصی فعالیت خویش را به دعاوی کیفری جرایم مربوط به مواد مخدر معطوف کرده می باشد. با اعطای وکالت به وکی متخصص نقش به سزایی در سرنوشت پرونده کیفری خود یا عزیزانتان اجرا کنید.

 

آیا وکیل مواد مخدر می تواند با آگاهی و تخصص در زمینه قوانین کیفری میزان مجازات فرد را کم نماید؟

بله وکیل متخصص مواد مخدر به جهت تخصصی که در زمینه ی پرونده های مواد مخدر داشته است می تواند میزان مجازات فرد را با در نظر گرفتن مدارک و مواردی اعم از عدم سابقه و … کم نماید.

وکیل مواد مخدر می تواند به تمامی جرایم مواد مخدر رسیدگی کند؟

بله وکیل مواد مخدر متخصص به تمامی جرایم مواد مخدر که در قانون مبارزه با مواد مخدر به آن اشاره شده می تواند ورود نماید و به پرونده شما رسیدگی نماید.

مجرم مواد مخدر با توجه به چه شرایطی می تواند در مجازات خود تخفیف بگیرد؟

با در نظر گرفتن مواردی نظیر عدم سابقه کیفری و در نظر گرفتن شرایط فردی و خانوادگی فرد و همکاری او با مراجع قضایی مجرم می تواند در مجازات خود تخفیف بگیرد.

هزینه ی وکیل در حمل و نگهداری مواد مخدر چقدر می باشد؟

میزان حق الوکاله وکیل با توجه به میزان موادی که فرد حمل می کند از ده میلیون ریال تا یک میلیارد ریال می باشد.

مجازات مواد مخدر شامل چه چیزهایی می شود؟

مجازات مواد مخدر با توجه به نوع جرم ارتکابی شامل جزای نقدی، شلاق، حبس و در مواردی اعدام می باشد که تعیین میزان آن با در نظر گرفتن قانون مبارزه با مواد مخدر و تشخیص دادگاه انجام می شود.

مجازات جرم مواد مخدر در همه موارد یکسان است؟

خیر، جرم مواد مخدر با توجه به قانون مبارزه با مواد مخدر و درجه بندی جرم ارتکابی دارای مجازات متفاوت می باشد؛ مثلاً مجازات خرید مواد با قاچاق متفاوت می باشد.
 

برای مشاوره و درخواست بهترین وکیل مواد مخدر با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در ارتباط باشید.

منتشر شده در 11 شهریور 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
وکیل کیفری
بهترین وکیل کیفری
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: