مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

وکیل کیفری

وکیل کیفری به وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود كه، پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری دریافت کرده است. وکیل کیفری نسبت به همه قوانین کیفری و جزایی ایران اعم از قانون مجازات اسلامی...

image

وکیل کیفری به وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود كه، پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری دریافت کرده است. وکیل کیفری نسبت به همه قوانین کیفری و جزایی ایران اعم از قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری و قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب اطلاعات جامع و کامل دارد.

وکیل کیفری حرفه ای از آن جایی كه کار کردن بر روی پرونده های جزایی جدیت و تلاش بیشتری را به جهت سیر طولانی رسیدگی طلب می کند باید فردی کوشا و توانا باشد كه، از پیگیری مداوم پرونده سرباز نزد. چرا كه وکیل کیفری حرفه ای باید بتواند از متهم و یا شخصی كه متضرر شده است، با توجه به عنوانی كه قانون برای آن جرم در نظر گرفته و آن را جرم انگاری کرده است به بهترین شکل دفاع کند.

برای ثبت درخواست خود جهت وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری با ساوا اپ در ارتباط باشید، ساوا اپ با ارائه خدمات وکالت و امکان ثبت درخواست وکیل توسط شما به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در تلاش است جهت برنده شدن شما در دعاوی مختلف با سرعت بالا قدم بردارد.

جرایم کیفری چیست؟

در تعریف جرایم کیفری این گونه بیان می داریم كه، جرایم کیفری به مجموعه ای از رفتار و اعمالی گفته می شود كه توسط قانون جزایی ایران برچسب جرم به آن ها زده شده است و در اصطلاح حقوقی جرم انگاری شده است.

به صورتی ساده تر جرایم کیفری به این معناست كه در صورتی كه فردی در جامعه مرتکب رفتاری شود كه طبق قانون برای آن رفتار مجازات در نظر گرفته شده باشد می گویند جرم انگاری صورت گرفته است و به سبب آن كه این رفتار و عمل در قانون جرم است برای آن مجازات قرار داده اند و آن را تحت عنوان جرایم کیفری می دانند كه در اینجا یک وکیل کیفری حرفه ای می داند چه رفتار و اعمالی در حوزه جرایم کیفری است.

خود این جرایم کیفری می تواند ناشی از فعل یا ترک فعل باشد یعنی قانون گذار همیشه برای انجام یک رفتار و عمل مجازات قرار نداده است و گاها به سبب عدم انجام کاری كه باید انجام می شده و به سبب ترک آن کار ضرری به شخص دیگری وارد شده مجازات برای آن فرد قرار داده است.

درحقیقت در صورتی كه به صورت تخصصی تر بخواهیم بگوییم جرایم کیفری به دو حالت فعل و ترک فعل تقسیم می شود كه خود این جرایم کیفری دو حالت عمومی و خصوصی دارند كه به صورت عمومی چون ارتباط مستقیم با جامعه و افکار عمومی دارد وقتی فرد مرتکب آن جرم می شود حتی اگر فرد شاکی نداشته باشد مراجع قضایی به آن جرم بر اساس صلاحیتی كه دارند رسیدگی خواهند کرد مانند : قتل و زنا كه فردی كه در این مورد مورد اتهام واقع شده است خیلی باید كه از یک وکیل کیفری حرفه ای کمک بگیرد تا به ناحق حکمی بر علیه او صادر نشود.

به صورت خصوصی جرایم کیفری زمانی مورد رسیدگی واقع می شوند كه حتما شاکی خصوصی برای آن جرم وجود داشته باشد و آن شخص ضرر دیده كه به آن مجنی علیه هم می گویند حتما باید شکایت کند و در صورتی كه از کسی شکایت نکند، مرجع قضایی نمی تواند خودسرانه رسیدگی هایی درباره مجازات فرد داشته باشد مانند : تخریب اموال شخصی كه در صورتی كه مجنی علیه خود نخواهد درگیر پروسه شکایت از فرد خاطی شود می تواند همه کارهای رسیدگی به شکایت خود را به وکیل کیفری حرفه ای واگذار کند.

انواع جرایم کیفری از نظر قانون

جرایم کیفری در قانون ایران بسیار گسترده می باشند كه هر کدام از آن ها ذیل یک عنوان قانونی قرار می گیرند و برای آن ها مجازات در نظر گرفته شده است كه در اینجا ما به چند مورد از مهم ترین جرایم کیفری كه از دید وکیل کیفری حرفه ای موسسه ما بیشترین موارد مطرح شده در دادگاه ها می باشند اشاره خواهیم کرد و سه مورد از آن ها را برای شما توضیح خواهیم دادید.

  1. قتل
  2. سرقت
  3. مشروبات الکلی
  4. جرایم سایبری و رایانه ای
  5. کلاهبرداری
  6. اختلاس
  7. جعل
  8. خیانت در امانت

· جرایم سایبری و رایانه ای

یکی دیگر از جرایم کیفری كه در قانون ایران برای آن مجازات در نظر گرفته شده است جرایم سایبری می باشد كه به آن جرایم رایانه ای هم می گویند. قانون جرایم رایانه ای به صورت کامل درباره رفتار و اعمالی كه در دنیای سایبری كه مربوط به کامپیوتر و اطلاعات است صحبت کرده و مجازات هایی متناسب با عمل ارتکابی قرار داده است. از جمله این جرایم کیفری كه به صورت کامل تر در مقاله وکیل جرایم اینترنتی به آن اشاره شده است و می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به آن جا مراجعه کنید به جرایم مربوط به فیشینگ، تقلب و باج گیری انلاین اشاره نماییم. كه در هر مورد از این موارد در صورتی كه فردی مورد ضرر واقع شد می تواند از وکیل حرفه ای در امور مربوط به جرایم سایبری كه جزئی از جرایم کیفری است یاری بگیرد.

· قتل

یکی از جرایم کیفری كه در قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات در نظر گرفته شده است جرم قتل می باشد كه، در ماده ۲۰۴ قانون مجازات اسلامی درباره قتل صحبت کرده و آن را به سه حالت عمد، شبه عمد و خطای محض تقسیم کرده است و متناسب با هر یک از حالات، مجازاتی برای آن ها مطابق قانون تعیین کرده است.

در اینجا شخصی كه مورد اتهام قتل قرار گرفته است و یا اولیای دم مقتول قادر هستند از یک وکیل کیفری كه می تواند حرفه ای در بحث قتل باشد کمک بگیرند و کلیه کارهای مربوط به پرونده خود را به او بسپارند تا با توجه به حساسیتی كه در بحث جرم قتل وجود دارد بتوانند به حق خود دست بیابند.

شما هم در صورتی كه علاقمند به به دست آوردن اطلاعات بیشتری درباره جرم قتل می باشید، به مقاله وکیل قتل مراجعه کنید.

· سرقت

یکی دیگر از جرایم کیفری كه در قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات در نظر گرفته شده است، جرم سرقت می باشد كه در ماده ۲۶۷ قانون مجازات اسلامی سرقت را این گونه بیان کرده است كه سرقت عبارت از ربودن مال متعلق به غیر است. سرقت خود به دو حالت حدی و تعزیری تقسیم می شود كه تعیین نوع هر کدام می تواند درباره این كه چه مجازاتی برای فرد داده شود، بسیار تاثیر گذار باشد و تشخیص این كه فرد مرتکب چه نوع از سرقت شده است با قاضی رسیدگی کننده به پرونده می باشد. برای مطالعه درباره سرقت حدی و تعزیری به این مقاله تفاوت سرقت حدی و تعزیری مراجعه کنید. حال در اینجا خیلی اهمیت دارد كه فرد متهم به سرقت و یا شخصی كه مورد سرقت واقع شده است از یک وکیل کیفری کمک بگیرد تا بتواند به آن چه كه حق اوست برسد چرا كه وکیل کیفری خیلی بهتر از فردی كه تخصص در این موضوع ندارد می توانددرباره جرایم کیفری به فرد کمک کند.

 

نحوه شکایت از افراد مرتکب جرم کیفری

افراد برای رسیدن به حق باید حتما شکایت خود را با توجه به موضوع شکایت در غالب حقوقی و یا کیفری ثبت کنند، صرف وقوع جرایم کیفری عاملی برای رسیدگی به دعاوی آن ها نیست چرا كه همه دعاوی جنبه عمومی ندارند كه حتی در صورتی كه فرد شکایت نکند به این موضوع رسیدگی شود و یک سری از جرایم کیفری جنبه خصوصی دارند و حتما باید فرد شکایت کند تا به دعوایش رسیدگی شود و بتواند حق خود را دریافت کند.

مراحلی كه یک فرد متضرر برای رسیدن به حق خود و مجازات فرد خاطی باید طی کند، هم به صورت شخصی قابل انجام است كه این خود می تواند یک ریسک برای فرد متضرر برای رسیدن به حقش باشد چرا كه از همه قوانین جرایم کیفری آگاهی ندارد و ریسک شکست او در پرونده بالا می رود، هم این كه می تواند به صورت انعقاد قرارداد وکالت انجام شود. یعنی طی یک قرارداد وکالت انجام کلیه کارهای مربوط به شکایت خود را به وکیل کیفری حرفه ای بسپارد.

كه دادگاه های صالح به موضوعات کیفری حسب مورد قادر هستند دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب باشند.

مراجع صالح به رسیدگی جرایم کیفری

جرایم کیفری به جهت این كه بسیار گسترده و وسیع هستند بنا به ماهیت و نوعی كه دارند هر کدام در یک مرجع قضایی مورد بررسی و حکم واقع می شوند كه از انواع این مراجع کیفری می توان به :

اشاره کرد.

در دادگاه کیفری یک، جرایم کیفری كه معمولا مجازات های سنگینی برای آن ها قرار داده شده است مورد رسیدگی قرار می گیرند مانند قتل، جرایم کیفری كه به باعث انجام آن ها فرد حکم حبس ابد و یا دیه دریافت می کند، جرایم کیفری سیاسی و مطبوعاتی، جرایم کیفری باعث مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر در صلاحیت دادگاه کیفری یک می باشند. شیوه رسیدگی در دادگاه کیفری یک به این شکل می باشد كه رای اکثریت اعضا را ملاک تصمیم قرار می دهند.

دادگاه کیفری دو مطابق قانون صلاحیت رسیدگی به همه جرایم کیفری را دارد مگر وقتی قانون صلاحیت رسیدگی به یک سری از جرایم را به مرجع کیفری دیگری داده باشد. در حقیقت در صورتی كه جرایمی كه در صلاحیت دادگـاه کـیفری یک، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه نظامی است را مشخص کنیم، سایر جرایم کیفری در صلاحیت دادگـاه کـیفری دو قرار می گیرد.

دادگاه انقلاب هم با توجه به آن چه كه در قانون مشخص شده است صلاحیت رسیدگی به یک سری از جرایم کیفری را دارد كه از جمله این جرایم کیفری می توانیم به فساد فی الارض، محاربه، اقدام علیه امنیت، توهین به مقام رهبری، ترور، جاسوسی و … اشاره نماییم.

وظایف وکیل کیفری چیست

اطلاع از این موضوع كه وظایف وکیل کیفری چیست، کمک می کند تا موکل، در نظارت بر روند انجام امور پرونده توسط وکیل، موفق عمل کند و اگر وکیل کیفری، وظایف خود را به درستی انجام نداد، بتواند نسبت به عزل او، از وکالت، اقدام کند. لذا در این بخش، توضیح خواهیم داد كه وظایف وکیل کیفری چیست. وظایف وکیل کیفری، عبارت هستند از:

انعقاد قرارداد وکالت با موکل در برگه های وکالت نامه مخصوص وکلا و ارائه یک نسخه از قرارداد به موکل؛

انجام امور مربوط به پرونده موکل، صرفا در حیطه اختیاراتی كه موکل به او اعطا کرده است؛ اختیاراتی كه موکل، می تواند به وکیل اعطا کند و وکیل، موظف است، برای انجام آن ها اقدام کند و جزو وظایف وکیل کیفری محسوب می شوند، از قرار مواردی چون؛

ثبت شکوائیه از طریق دفاتر خدمات قضایی؛ تجدیدنظر خواهی؛ واخواهی؛ فرجام خواهی و اعاده دادرسی، نسبت به دادنامه کیفری و آرای صادره از محاکم درباره موضوع پرونده؛ ادعای جعل، انکار و تردید، نسبت به اسناد ارائه شده توسط طرف مقابل دعوا؛ تقاضای کارشناس و تعیین مصدق و کارشناس، انجام مصالحه و شرکت در جلسات رسیدگی به نیابت از موکل هستند.

با توجه به اینكه قانون گذار، حدود اختیارات وکیل دادگستری را مشخص کرده است، علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع، قادر هستند نسبت به مطالعه مقاله ای كه در زیر در بخش حتما بخوانید مقاله با این عنوان آمده، اقدام کنند.

مزیت های مشاوره با وکیل کیفری موسسه حقوقی ساوا اپ

مشاوره گرفتن از وکیل کیفری حرفه ای در امور مربوط به جرایم کیفری كه وکیل پایه یک دادگستری می باشد به این جهت حسن دارد كه، شخص اگر به او ضرری اعم از جسمی، روحی و مادی وارد شود و یا مورد اتهام یک جرم از جرایم کیفری واقع شده باشد و به دنبال تبرئه شدن از این اتهام وارده باشد در این جا می تواند، با گرفتن مشاوره از وکیل کیفری حرفه ای موسسه حقوقی ما به آگاهی درستی برسد تا به بهترین شکل اقدامات لازم را انجام دهد و در صورت نیاز انجام کلیه کارهای مربوط به رسیدن حق خود را به وکیل حرفه ای ما بسپارد.

یکی از حوزه های تخصصی وکیل کیفری بحث ضرب و جرح می باشد كه برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به مقاله وکیل ضرب و جرح مراجعه کنید.

اقدامات وکیل کیفری در دفاع از موکل

هر وکیلی بعد از آن كه طی یک قرارداد وکالت به این موضوع موظف شد تا از موکل خود دفاع کند، باید اقداماتی را در حیطه اختیاراتی كه قانون و ضمن عقد وکالت به او داده شده در دفاع موثر از موکل خود انجام دهد. حالا ما در این جا به اقداماتی كه لازم است وکیل کیفری حرفه ای در دفاع از متهم انجام دهد اشاره خواهیم کرد تا با دید بازتری نسبت به همکاری با وکیل کیفری اقدام کنید.

تشکیل جلسه مشاوره ابتدایی و صحبت با موکل

اولین اقدامی كه وکیل کیفری باید انجام دهد آن است كه با شخصی كه به دردسر افتاده و خواهان حل مشکل خود می باشد جلسه مشاوره ای ترتیب دهد و مشکل او را به صورت کامل و با دقت بشنود، تا شرح دقیقی از ماجرای رخ داده به دست آورده و در این میان با انجام مشاوره از مدارک و اسناد موجود شخص با اطلاع شود و در صورت نیاز آن ها را بررسی و مطالعه کند.

انجام توافقات بین وکیل و موکل

بعد از آن كه راه حل های قانونی در جلسه مشاوره ارائه داده شد و وکیل کیفری آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرد، در این جا در صورت رضایت شخص توافقاتی بین وکیل و او صورت می گیرد و بعد از تعیین میزان حق الوکاله، ما بین طرفین قرارداد وکالت رسمی كه ضمن آن تعهدات و حدود اختیارات وکیل مشخص شده است منعقد می شود.

ارائه راه حل از طریق بررسی پرونده موکل

وکیل کیفری بعد از انجام مشاوره و به دست آوردن اطلاعات پایه از ماجرا و مطالعه اسناد و مدارک ارائه شده به تحلیل درستی از آن چه كه فرد ارائه داده است می پردازد و با کمک آن چه كه در دست دارد به ارائه راه حل هایی كه می تواند به فرد کمک کند می پردازد، تا شخص بتواند با دید بازتری نسبت به این كه باید برای مشکل خود از وکیل کمک بگیرد یا نه اقدام کند.

انجام اقدامات اولیه وکیل در دادسرا و اعلام وکالت

بعد از آن كه قرارداد وکالت منعقد گشت و موکل طبق توافقات با وکیل کیفری مبلغی را به او برای شروع کار پرداخت کرد در این جا وکیل برای باطل کردن تمبر مالیاتی وکالتنامه اقدام می کند تا بتواند عمل وکالت خود را اغاز کند، چرا كه انجام هرگونه اقدامات دفاعی از متهم نیازمند وکالتنامه ای است كه تمبر مالیاتی بر روی آن درج شده باشد.

بعد از ابطال تمبر شخص وکیل یک لایحه برای اعلام وکالت خود تنظیم کرده و آن را به وکالتنامه پیوست می کند و به شعبه ای كه پرونده در آن طرح شده است ارائه می کند، در عین حال كه این امور را انجام می دهد لایحه ای هم برای مطالعه کردن پرونده و تهیه کپی از اسناد پرونده ارائه می دهد و بعد از ثبت وکالت در سامانه الکترونیکی دادگستری، این لایحه به دست قاضی رسیده و در صورتی كه آن را تایید بکند پرونده در اختیار وکیل کیفری حرفه ای قرار می گیرد و او اطلاعات مورد نظر خود را نت برداری می کند و مجدد پرونده را به شعبه مذکور برمی گرداند.

دفاع از متهم پرونده در دادسرا

قبل از آن كه این مرحله را توضیح دهیم این موضوع را بیان می داریم كه دعاوی کیفری ابتدا در دادسرا مطرح می شوند چرا كه در دادسرا ابتدا تحقیقات لازم درباره آن دعوا انجام می شود و بعد از صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه صالح ارجاع داده می شود، حال در صورتی كه شخص متهم در مرحله تحقیقات ابتدایی به وکیل رجوع کند در این جا وکیل کیفری وظیفه دارد تا به همه پرسش های افرادی كه در مرجع قضایی کار تحقیق را به عهده دارند در صورت عدم نیاز به حضور متهم، پاسخ های لازم را بدهد یا در صورتی كه حضور متهم نیاز بود او را در این روند مشاوره کند و چه با حضور متهم چه بدون او به سوالات، جواب های مستدل و درست ارائه دهد. بعد از آن كه دفاعیات لازم انجام شد وکیل باید در روند تحقیقات، ادله و مستندات خودش را با ذکر استدلال های مناسب حقوقی در ضمن یک لایحه تنظیم کرده و در پرونده طرح شده قرار دهد.

نکته ای كه شما باید بدانید این است كه تنظیم لایحه نیازمند آگاهی و تخصص کامل درباره قوانین و مقررات حقوقی می باشد و شخص باید از ادبیات و نگارش خوبی در این زمینه برخوردار باشد، به این علت تنظیم یک لایحه حتما باید توسط فرد حرفه ای كه همان وکیل می باشد صورت بگیرد چه بسا تنظیم یک لایحه نزد افراد با سواد حقوقی پایین می تواند شما را به دردسر انداخته و مانع از احقاق حق شما شود.

مشخص کردن نحوه دفاع از طریق مطالعه پرونده

بعد از آن كه وکیل کیفری پرونده را مطالعه کرد و اسناد و مدارک موجود را مورد بررسی کامل قرار داد حال زمان آن فرا می رسد كه او به مطالعه بیشتری درباره پرونده بپردازد و قوانین و مقررات مربوط به آن دعوای مطرح شده را مورد مطالعه و بررسی دقیق تری قرار دهد تا در نهایت بتواند آن نوع از دفاعی كه باید انجام دهد را مشخص کند، به نوعی می توان گفت كه استراتژی برای خود تعیین کند حال این نحوه دفاع یا همان استراتژی می تواند ایراد گرفتن از صلاحیت آن مرجع رسیدگی کننده، ارائه اسناد و مدارک جدید جهت دفاع از اقدامات متهم پرونده و یا موارد دیگری باشد. در هر صورت وکیل کیفری حرفه ای باید در این خصوص همه راه حل ها و اقداماتی كه می تواند با انجام آن ها شانس پیروزی خود را افزایش دهد را به صورت کامل در نظر بگیرد.

جلب رضایت شاکی پرونده توسط وکیل

از جمله اقداماتی كه وکیل ضمن دفاع از حقوق متهم با ارائه لوایح و اسناد و مدارک می تواند انجام دهد آن است كه تلاش کند تا رضایت شاکی پرونده را جلب کند، جلب رضایت شاکی از جهاتی می تواند بسیار به نفع متهم باشد از آن جهت كه با رضایت و گذشت شاکی، وکیل کیفری می تواند سبب تبرئه متهم را فراهم آورد و یا در یک سری جرایم كه این موضوع امکان پذیر نمی باشد تخفیفاتی برای متهم لحاظ کند.

دفاع از متهم پرونده در دادگاه

بعد از آن كه در دادسرا نسبت به پرونده مطروحه تحقیقات لازم صورت پذیرفت و علی رغم تلاش وکیل پرونده وارد مرحله بعدی یعنی دادگاه شد و یا این كه متهم در مرحله رسیدن پرونده به دادگاه اقدام به گرفتن وکیل کرد، در اینجا وکیل موظف می باشد تحت هر شرایطی از حقوق متهم پرونده با انجام اقداماتی كه لازم است دفاع کند كه به آن خواهیم پرداخت.

شخص وکیل کیفری موظف می باشد در جلسه رسیدگی دادگاه حضور بیابد و از متهم پرونده كه وکالت او را برعهده دارد با ارائه علل و اسناد قانونی دفاع کند. همینطور وکیل باید به صورت مکرر با متهم پرونده گفت و گو کند تا به سرنخ هایی برای کمک به متهم دست پیداکند و او را در پرونده مطرح شده تبرئه گرداند و یا مجازات او را به نحوی کاهش دهد.

در موارد بالا درباره لزوم تنظیم لایحه صحبت کردیم كه باید توسط وکیل کیفری صورت بگیرد تا شانس متهم را برای پیروزی در پرونده افزایش دهد، حال بیان این موضوع لازم است كه وکیل کیفری حرفه ای باید در مرحله بدوی یا همان رسیدگی در دادگاه بدوی هم لایحه ای كه دربردارنده ی ادله و مستندات مناسب می باشد را با بیان استدلال های خود تنظیم کند.

اعلام اعتراض نسبت به قرارهای صادره از دادسرا

در طی رسیدگی به پرونده و تحقیقات از جانب بازپرس و دادستان آن ها نسبت به صدور قرار های لازم اقدام می کنند كه این قرارها می تواند شامل قرار جلب دادرسی یا همان مجرمیت، قرار منع تعقیب، قرار موقوفی تعقیب و قرار بازداشت باشند،

كه این قرارها قابل اعتراض هستند و وکیل کیفری می تواند در مقام دفاع از متهم نسبت به یک سری از این قرارها كه از نظر او به صورت غلط صادر شده اعتراض کند.

اعتراض به حکم دادگاه

از جمله اقدامات دیگری كه امکان دارد وکیل را موظف به انجام آن کند بحث اعتراض به حکم یا قرار می باشد، به این نحو كه در صورتی كه حکم یا قرار صادر شده از دادگاه از نظر وکیل کیفری موجب تضییع حق موکل می شود می تواند نسبت به حکم صادره درخواست تجدیدنظرخواهی کند.

ناظر بودن بر رعایت حقوق موکل در اجرای حکم صادره

در مرحله آخر در صورتی كه به رغم تلاش های بسیار وکیل کیفری حرفه ای او نتواند برای موکل خود اقدام مثبتی انجام دهد در این جا وکیل کیفری موظف می شود درباره اجرای حکم صادر شده برعلیه موکل خود اقداماتی انجام دهد به این نحو كه تلاش خود را برای عفو، آزادی مشروط موکل و نظارت بر این موضوع كه مجازات به شکل بیشتر از حد حکم شده اجرا نشود، به انجام برساند. این اطمینان را به شما می دهیم كه کلیه وکلای حرفه ای موسسه حقوقی ساوا اپ همه تلاش خود را با رعایت همه موارد مطرح شده برای پیروزی و احقاق حق شما می کنند.

رسیدگی به حقوق متهم در مرحله تجدید نظر

بعد از آن كه حکم صادر شده به نفع متهم صادر نشد و او مجرم شناخته شد وکیل کیفری در این جا می تواند نسبت به حکم دادگاه اعتراض خود را اعلام کند و حال بنابر اهمیت پرونده، آن را به دادگاه کیفری یک و یا مرجع صالح تجدیدنظر ارسال می کنند، حال در این مرحله كه حساسیت بیشتری را طلب می کند وکیل باید به نگارش یک لایحه دفاعیه مناسب و دقیق كه همه اصول قانونی در آن رعایت شده است پرداخته و با حضور در جلسه رسیدگی به دفاع از متهم چه به صورت شفاهی چه کتبی با ارائه اسناد و مدارک جدید بپردازد و به هر شکل حتی تلاش برای جلب رضایت شاکی منجر به تبرئه و یا کاهش مجازات مجرم پرونده شود.

ساوا اپ، بهترین وکیل حقوقی - بهترین وکیل کیفری را در اختیار دارد و آماده همکاری با شما و قبول پرونده های شما خواهد بود، درخواست خود را ثبت کنید تا به بهترین شکل، از طریق کارشناسان جزئیات بیشتر را دریافت کنید.

منتشر شده در 08 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج
برچسب‌ها: وکیل کیفری

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: