مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل کیفری

بهترین وکیل کیفری کیست؟ آیا به لیست بهترین وکلای وکیل کیفری نیاز دارید؟ به دنبال وکیل کیفری خوب در تهران و دیگر شهرها می گردید؟ با توجه به این مسئله که توانایی دفاع از خود در دادگاه بسیار حائز اهمیت و در صورتی که این عمل به خوبی انجام نشود و رای دادگاه بر علیه ما باشد می تواند اتفاقی بسیار ناگوار و سرنوشت سازی را برای ما رقم بزند و آسیب آن را تا سالها بر دوش بکشیم. در شکایت ها و جرم هایی نظیر سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، جعل، آدم ربایی، قتل و … که از پیچیدگی بسیار بالایی برخوردار می باشند و گذراندن صحیح این مرحله بدون کمک گرفتن از یک وکیل کیفری حرفه ای و با تجربه تقریبا ناممکن می باشد.

image

بهترین وکیل کیفری کیست؟ آیا به لیست بهترین وکلای وکیل کیفری نیاز دارید؟ به دنبال وکیل کیفری خوب در تهران و دیگر شهرها می گردید؟ با توجه به این مسئله که توانایی دفاع از خود در دادگاه بسیار حائز اهمیت و در صورتی که این عمل به خوبی انجام نشود و رای دادگاه بر علیه ما باشد می تواند اتفاقی بسیار ناگوار و سرنوشت سازی را برای ما رقم بزند و آسیب آن را تا سالها بر دوش بکشیم. در شکایت ها و جرم هایی نظیر سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، جعل، آدم ربایی، قتل و … که از پیچیدگی بسیار بالایی برخوردار می باشند و گذراندن صحیح این مرحله بدون کمک گرفتن از یک وکیل کیفری حرفه ای و با تجربه تقریبا ناممکن می باشد.

بهترین وکیل کیفری را از ساوا اپ بخواهید!

آیا به دنبال بهترین وکیل کیفری هستید؟ آیا مشکلات حقوقی کیفری شما به دست یک حرفه ای قابل اعتماد رسیدگی شود؟ با ما تماس بگیرید و بهترین وکیل کیفری را تجربه کنید! در لحظات سخت و پیچیده، داشتن یک وکیل کیفری ماهر و با تجربه بسیار اهمیت دارد. وکیلی که به درستی مسائل حقوقی شما را ارزیابی کند و به شما راهنمایی کند. وکیلی که با داشتن دانش و تخصص فنی کافی، در دادگاه ها به شما کمک کند و مدافعت حرفه ای را بر عهده بگیرد.

ما با افتخار به شما بهترین وکیل کیفری را معرفی می کنیم. وکیلی که در زمینه کیفری تجربه و مهارت بیش از حد دیگران دارد. وکیلی که با دانش قانونی به روز و آگاهی از آخرین تغییرات قوانین، بهترین راهکارهای حقوقی را برای مشکلات شما پیدا می کند.

ما با تیم حرفه ای و کارآزموده مان از بهترین وکلا کیفری همکاری می کنیم. وکلا که تجربه طولانی در زمینه موارد کیفری دارند و توانایی دفاع از حقوق شما را داشته باشند. آن ها با دقت و دانش کافی به پرونده شما می پردازند و توانایی دفاع شما را از هر گونه اتهامی را دارند.

اگر به دنبال یک وکیل کیفری با تجربه، با تخصص و با اعتماد به نفس هستید، با ما تماس بگیرید. ما به شما یک وکیل کیفری حرفه ای و معتبر را معرفی خواهیم کرد. یک وکیل که از لحظه ای که پرونده شما به دست او رسید، تا آخرین لحظه، به شما کمک خواهد کرد و در کنار شما خواهد بود. با ما تماس بگیرید و بهترین وکیل کیفری را تجربه کنید. حقوق شما ارزشمند است و ما به دفاع از آن افتخار می کنیم.

 

بهترین وکیل کیفری حرفه ای و متخصص

وکیل کیفری حرفه ای و متخصص شخصی بوده که علاوه بر دعاوی کیفری از جمله سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، انتقال مال غیر، جعل و استفاده از سند مجعول و ... تبحر داشته باشد باید در شاخه های قضایی از جمله مبانی، مفاد و مواد حقوقی دارای تخصص باشد.

هر شخص چند وکیل کیفری می تواند انتخاب کند؟

در امور کیفری افراد قادرند به گرفتن وکیل متخصص کیفری اقدام کنند و حق داشتن وکیل جزایی یک امر ضروری می باشد. لازم بذکر است در محاکم کیفری یک پرونده هائی مثل تجاوز به عنف هر یک از طرفین قادرند مستنداً به ماده 385 قانون آ. د.ک حداکثر سه وکیل کیفری انتخاب کنند.

مطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در تمام محکمه ها دو طرف حق دارند برای خود وکیل داشته باشند و اگر توانایی گرفتن وکیل کیفری را نداشته باشند باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل کیفری آماده شود.

 

وکیل کیفری رایگان (وکیل تسخیری)

اگر شخص (متهم، شاکی) توانایی مالی برای اخذ وکیل کیفری را نداشته باشد، برای آن شخص (در جرایم خاص) وکیل تسخیری اتخاد می شود.

در تمامی دعاوی ایضاً دعوی کیفری، غفلت از انتخاب وکیل و مشاوره با ایشان می تواند موجب ایجاد خسارات جبران ناپذیری شود.

در همه دعاوی اخص دعاوی کیفری با توجه به اهمیت جرم و تخصصی بودن آن مشاوره با وکیل امور کیفری مجرب ضروری است تا با تصمیم گیری صحیح و در کوتاهترین زمان به نتیجه برسند.

پرونده های کیفری برای اینکه مستقیما با جان و مال و حیثیت و آبروی افراد سر و کار دارد و چه زیان دیده و چه متهم برای جلوگیری از تضییع حقوق خود و تامین منافع خود تلاش می کنند. بنابراین در دعاوی کیفری مشاوره با وکیل راهگشای شما خواهد بود.

 

خصوصیات و ویژگی های مهم وکیل کیفری

با اعطاء حق وکالت به یک وکیل کیفری مجرب در دعاوی مربوطه می توان بیشترین اطمینان را از موفقیت در پرونده کیفری کسب کرد. لذا، بهترین دفاع اتخاذ و مطلوبترین نتیجه کسب خواهد گردید، زیرا کیفیت طرح شکایت از طرف وکیل مجرب کیفری بدون شک فنی خواهد بود و نتیجتا خروجی کار به نحوه شایسته به سرانجام خواهد رسید.

تحصیلات یک وکیل کیفری مجرب

وکیل کیفری مجرب مضاف بر اینکه باید دارای دانش و تحصیلات تخصصی در امور کیفری باشد، باید دارای تجربه کافی در پرونده های کیفری و رویه دادسراها و دادگاههای کیفری و روال انجام تحقیقات مقدماتی بوده و ایضاً دارای دانش کافی به تمامی قوانین از جمله قانون مجازات اسلامی، آئین دادرسی کیفری، آراء وحدت رویه و دیگر قوانین جاری و ساری مرتبط با امور کیفری باشد. لذا، پیشنهاد می شود که امور کیفری توسط تیمی مجرب که متشکل از وکلا متخصص میباشند به منظور اخذ بهترین راهکار سپرده شود.

نحوه طرح شکایت کیفری

جرائم کیفری قائم به شخص است، در صورتی که شخصی مرتکب رفتاری شود که برای آن جرم انگاری شده و فعل یا ترک فعل او مطابق قانون جرم تلقی شود، وفق قانون مجازات اسلامی قاضی رسیدگی کننده می تواند برای آن مجازات تعیین کند که به آن شکایت کیفری می گویند.

شکایت کیفری در هر فرمی ( برگی ) نوشته می شو ولی باید شکوائیه توسط یک وکیل کیفری متخصص تنظیم شود. برای شروع به شکایت کیفری ابتدا باید به دادسرای محل وقوع جرم ( جایی که جرم اتفاق افتاده است ) مراجعه نمائیم.

طرح شکایت باید خطاب به ریاست محترم دادسرا و مشتکی عنه یا متشاکی (کسی که از او شکایت دارید) با اسم و تعیینات مشتکی عنه نوشته شود. بعد از آن عنوان مجرمانه، محل وقوع جرم، زمان وقوع جرم و همینطور ادله اثبات دعوی خود و مشروح شکایت را بنویسید و پیوست شکوائیه به دادسرا تحویل دهید.

پس از آن پرونده برای تحقیقات مقدماتی ارسال می شود که این تحقیقات به دستور مقام قضایی توسط ظابطین قضائی صورت می گیرد. پس از اینکه تحقیقات پرونده به اتمام رسید پرونده به یکی از شعب بازپرسی یا دادیاری ارجاع می شود تا نسبت به شکایت مطروحه اظهار نظر شود. در نهایت با سه کیفیت قرار مجرمیت، منع تعقیب و موقوفی تعقیب روبرو خواهیم بود.

وکیل کیفری تلفنی رایگان

در صورتی که میخواهید که درباره پرونده کیفری خود به صورت تلفنی با یک وکیل و گروه وکلای حرفه ای مشاوره بگیرید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان کیفری گروه وکلای یعقوبی بهره ببرید و قبل از هر اقدامی با مشاوره با کارشناسان با تجربه ما آگاهی و درصد موفقیت خود را افزایش دهید.

تفاوت دعاوی حقوقی و کیفری چیست؟

با اهمیت ترین دعاوی مهم کیفری

جرم جعل چگونه محقق می شود؟

در قانون مجازات اسلامی جرم جعل تعریف نشده ولی مصادیق آن ذکر شده است مثل خراشیدن و تراشیدن. در جرم جعل مرتکب اقدام به تنظیم نوشته یا سندی می کند که شبیه برگ اصلی بوده و از آن سند و نوشته امضائی یا مهری را به جای صاحب نوشته اصلی تنظیم می کند و یا سندی را مخدوش می کند و یا چیزی به سند اضافه کند در واقع جعل کردن به معنی دگرگون کردن یا منقلب کردن به قصد تقلب می باشد.

جرم جعل هم به صورت مادی و هم به صورت معنوی تحقق می یابد. جعل مادی یعنی اینکه با کمک روش های فیزیکی مثل خراشیدن یا سیاه کردن یا الحاق تغییراتی در ظاهر سند ایجاد شود. جعل معنوی یا مفادی جعل در مفاد آنست و در این نوع جعل هیچگونه تغییری در ظاهر سند یا نوشته ایجاد نشده ولی محتوای و مفاد آن تغییر می یابد مثل اینکه چیزی که اقرار شده، را اقرار نشده جلوه دادن.

جرم جعل از زمره جرائم غیر قابل گذشت محسوب شده و اگر شاکی خصوصی رضایت دهد، جاعل از تعقیب کیفری و مجازات معاف نمی شود. در صورتی که کسی مدعی بوده که سندی بر علیه او جعل شده است می تواند با شکایت کیفری از جعل کننده یا به عبارتی جاعل شکایت کند و در این خصوص می تواند تقاضای ارجاع امر به کارشناسی کند.

خیانت در امانت چگونه محقق می شود؟

مطابق ماده 674 قانون مجازات شرایط تحقق جرم خیانت در امانت اینست که باید مال امانی از سوی مالک به امین به یکی از روش های قانونی ( مثل اجاره، امانت، رهن، وکالت، قرارداد انجام کار ) سپرده شود، پس عنصر سپردن، عنصر اصلی تحقق جرم خیانت در امانت بوده و امین مال مورد امانت را استعمال، تصاحب، تلف و مفقود کند.

پس، عنضر مادی جرم خیانت عبارتست از استعمال، تصاحب، اتلاف و یا مفقود کردن مال امانی است در صورتی که نیاز به مشاوره با بهترین وکیل کیفری با تجربه دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و از ما راهنمایی بخواهید.

شرایط تحقق جرم کلاهبرداری چیست؟

جرم کلاهبرداری یعنی شخص با توسل به وسایل منقلبانه و یا فریب مال دیگری را ببرد. مطابق ماده 1 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری، هر کس از راه حیله و تقلب مردم را به وجود شرکتها، تجارتخانه ها، کارخانه ها، یا با داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد و به امور غیر واقع امیدوار کند و یا با کمک اسم جعلی مال دیگری را ببرد کلاهبردار محسوب می شود.

مجازات جرم کلاهبرداری برابر ماده 1 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری یک تا هفت سال حبس به علاوه جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است است. یکی از عناصر مهم و سازنده توسل به حیله و تقلب و مانورهای متقلبانه به منظور اغفال دیگری و بردن مال دیگری می باشد.

با توجه به اینکه جرائم کیفری علی الخصوص جرم کلاهبرداری دارای پیچیدگی و دارای ظرافتهای خاص خود است به شما عزیزان پیشنهاد می شود قبل از هر شکایت کیفری با وکیل مجرب کیفری مشورت نمائید.

جرم انتقال مال غیر چیست؟

انتقال مال غیر مطابق ماده 1 قانون مجازات راجع به انتقال مال غیر مصوب 5 / 1 / 1308 عبارتست از انتقال نامشروع و غیر قانونی مال متعلق به غیر توسط اشخاص دیگری. انتقال مال غیر هم نسبت به عین مال امکانپذیر بوده و هم نسبت به منفعت.

پس، در صورتی که شخصی بدون مجوز قانونی اموال دیگران را بفروشد مرتکب جرم انتقال مال غیر شده می باشد. رکن مادی جرم انتقال مال غیر انتقال مال می باشد.جرم انتقال مال غیر از زمره جرائم غیر قابل گذشت محسوب شده و همینطور این جرم دارای جنبه عمومی است، بنابراین با گذشت شاکی پس از شکایت پرونده مختومه نشده و شخص مجازات می شود.

مجازات انتقال مال غیر با توجه به اینکه قانونگذار انتقال مال غیر را در حکم کلاهبرداری دانسته به مجازات مقرر در جرم کلاهبرداری یعنی 1 تا 7 سال حبس و رد مال محکوم کرده می باشد. دادگاه صالح برای رسیدگی به جرم انتقال مال غیر دادگاهی بوده که مال در آن حوزه به فروش رسیده می باشد.

توجه داشته باشید که پرونده های کیفری مستلزم داشتن تخصص و تجربه بسیار است. گروه وکلای یعقوبی با ارائه خدمات حقوقی و کیفری و با دارا بودن وکیل متخصص کیفری پس از ارجاع پرونده به وکیل، بررسی پرونده را شروع کرده و با ارائه بهترین دفاع از حقوق موکلین در دادگاه اقدام خواهد کرد.

وکیل متخصص کیفری با تجربه بالایی که در زمینه جرائم کیفری دارد از حقوق متهم یا شاکی دفاع می کند و بهترین نتیجه را برای شما را به دنبال دارد.

بهترین وکیل کیفری را از ساوا اپ بخواهید

پرونده های کیفری پیچیده نیاز به مشاور و وکیل حرفه ای و با تجربه دارد، تجربه ای که از آن صحبت می کنیم تجربه مربوط به چند سال انجام و به عهده گرفتن پرونده های وکالت نیست بلکه یک عمر تجربه عمیق و تخصصی به دست آمده از یک گروه وکلا حرفه ای و با سابقه می باشد.

تجربه و تخصصی که سال به سال در گروه وکلای یعقوبی با موفقیت در پرونده های کیفری مختلف قویتر و با مطالعه و پژوهش تخصصی قانون تکمیل تر شده است تا قادر به اخذ و احیای حقوق شما باشیم.

 

مشاوره تلفنی با وکیل کیفری

مشاوره تلفنی با وکیل کیفری، یک راه عالی برای حل مشکلات حقوقی شماست. با این روش مدرن و موثر، شما می توانید در هر زمانی که نیاز دارید با یک وکیل حرفه ای در ارتباط باشید و مشکلات حقوقی خود را مطرح کنید. بدون اینکه برای مراجعه حضوری وقت و هزینه زیادی صرف کنید، می توانید راه حل های سریع و موثر را دریافت کنید.

با مشاوره کیفری ما، تجربه حرفه ای و دانش فنی بالایی را در اختیار دارید. او تخصص و تجربه لازم را در حوزه قضایی دارد و می تواند به شما در مسائل مختلفی از جمله جرایم علیه اشخاص، جرایم اموال، جرایم تجارت و جرایم مالی و اقتصادی کمک کند. با استفاده از مشاوره تلفنی با وکیل کیفری، می توانید به راحتی و با اطمینان کامل از حقوق خود دفاع کنید و به سرعت به راه حل مورد نیازتان برسید.

با مشاوره تلفنی با وکیل کیفری، هیچ تاخیری در رسیدگی به مسائل حقوقی خود نخواهید داشت. شما می توانید در هر زمانی که نیاز دارید تماس بگیرید و با وکیل کیفری ما در مورد مشکلاتتان مشورت کنید. همچنین، این روش مقرون به صرفه ترین راه برای مشاوره حقوقی است و شما با پرداخت هزینه ی مشاوره تلفنی، هزینه های مربوط به مراجعه حضوری را صرفه جویی خواهید کرد. بنابراین، اگر به دنبال راهی سریع، موثر و مقرون به صرفه برای حل مشکلات حقوقی خود هستید، مشاوره تلفنی با وکیل کیفری عالی است. با ما تماس بگیرید و با وکیل کیفری ما در ارتباط باشید تا به شما راهنمایی کند و به سرعت به راه حل مورد نیازتان برسید.

 

در پایان مقاله بهترین وکیل کیفری، می توان به چند نکته اشاره کرد:

  1. اهمیت انتخاب وکیل کیفری: در هر موضوع حقوقی، انتخاب وکیل مناسب بسیار حائز اهمیت است. اما در موارد کیفری، به دلیل ماهیت و جدیت این نوع پرونده ها، انتخاب وکیل کیفری با اهمیت بیشتری همراه است.
  2. صفات برجسته وکیل کیفری: بهترین وکیل کیفری باید دارای صفاتی همچون تخصص، تجربه، شجاعت، صبر و حوصله، مهارت در برقراری ارتباط با موکل و قدرت تحلیل و بررسی دقیق موارد باشد.
  3. تعامل با موکل: یکی از صفات اصلی بهترین وکیل کیفری، توانایی برقراری ارتباط مؤثر و اعتماد ساز با موکل است. وکیل باید به موکل خود گوش فرا دهد و درک کاملی از مسئله و اهدافش داشته باشد.
  4. تجربه و موفقیت ها: بهترین وکیل کیفری معمولاً تجربه قابل توجهی در زمینه پرونده های کیفری دارد و در گذشته به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است. این تجربه و موفقیت ها نشانگر توانایی و کفایت وکیل می باشد.
  5. روابط حرفه ای: بهترین وکیل کیفری باید روابط حرفه ای قوی و خوبی با قضات و سایر حقوقدانان داشته باشد. این روابط می تواند در جهت بهتر دفاع کردن از موکل و ارائه دفاع موثرتر در دادگاه تأثیرگذار باشد.

به طور خلاصه، انتخاب بهترین وکیل کیفری بسیار حائز اهمیت است و لازم است از صفات و تجربه و موفقیت های وکیل در حوزه کیفری آگاهی کسب کرده و با توجه به نیازها و مسائل خود، تصمیم گیری مناسبی انجام دهیم.

منتشر شده در 01 شهریور 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: