مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل ثبت اسناد و املاک | بهترین وکیل ثبتی

مراجعه به بهترین وکیل ثبت اسناد در هر مرحله ای از مشکلات شما می تواند امری ثمربخش باشد و صرفاً در صورت وقوع مشکل در مراحل ابتدایی حضور وکیل کارساز نیست و در هر مرحله ای می تواند با انجام مشاوره تخصصی شما را یاری کند.

image

بهترین وکیل ثبت اسناد کیست؟ وکیل ثبت به وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود که درباره قوانین حقوقی و کیفری ایران دارای آگاهی عمومی بوده ولی عمده تخصص خود را درباره قوانین ثبت اسناد و املاک گذاشته است؛ مباحث مربوط به ثبت در حوزه های متفاوتی اعم از املاک و ثبت مطرح می شوند که وکیل ثبت اسناد می تواند به صرف داشتن آگاهی از آیین نامه ها و قوانین حقوقی و ثبتی در این زمینه ها فعالیت کند.

 

بهترین وکیل ثبت اسناد در ساوا اپ

گستردگی مباحث مربوط به ثبت این نیاز را در افراد ایجاد می کند که برای انجام یک کار اصولی و یا پیروزی در یک دعوای حقوقی از وکیل ثبت اسناد مشاوره دریافت کنند.

آن چه که نیاز به مشاوره حقوقی ثبت اسناد را به ما یادآور می شود تخصصی بوده که او در راستای مسائل ثبتی اعم از: تنظیم سند، تسهیل معاملات ثبتی، مشکلات و مسائل مربوط به ثبت املاک، ثبت علائم تجاری، بررسی تخصصی قراردادهای تجاری و … دارد.

به این علت پیشنهاد ما به شما اینست که در صورت ایجاد مشکلات ناشی از ثبت اسناد و یا آگاهی یافتن از شرایط ثبت شرکت و قانونی بودن و نبودن نوع فعالیت و مسائل مربوط به پایان کسب وکار خود با بهترین وکیل ثبت اسناد ثبت اسناد مؤسسه حقوقی ساوا اپ مشاوره داشته باشید.

بهترین وکیل ثبت اسناد در تهران

از آن جایی که بحث مربوط به ثبت بسیار گسترده و مراجعه به وکیلی که صرفاً در این خصوص اطلاعات کلی دارد می تواند حتی با وجود موفقیت در پرونده برای شما با روندی طولانی و هزینه های بیشتری همراه باشد به شما این پیشنهاد را می کنیم که درباره امور مربوط به ثبت صرفاً به بهترین وکیل ثبت اسناد ثبت اسناد و املاک مراجعه کنید.

مؤسسه حقوقی ساوا اپ در این خصوص از بهترین وکیل ثبت اسناد و مجرب در این راستا استفاده می کند این وکیل با قوانین و آیین نامه های ثبتی و حقوقی آشنایی درستی دارد و از اجحاف در حق قانونی شما به هر شکل جلوگیری می کند و درباره ثبت حقوقی اعم از برند و املاک شما را یاری می کند.

از این رو مراجعه به بهترین وکیل ثبت اسناد در هر مرحله ای از مشکلات شما می تواند امری ثمربخش باشد و صرفاً در صورت وقوع مشکل در مراحل ابتدایی حضور وکیل کارساز نیست و در هر مرحله ای می تواند با انجام مشاوره تخصصی شما را یاری کند.

 

ویژگی های بهترین وکیل ثبت اسناد

وکیل ثبت اسناد یک حقوقدان حرفه ای است که تخصص خاص خود را در زمینه ثبت اسناد دارد. این وکیل ها به عنوان مشاوران حقوقی افراد و شرکت ها در مورد مسائل مرتبط با ثبت اسناد عمل می کنند. آن ها به مشتریان خود در فرآیند ثبت اسناد کمک می کنند و از حقوق و منافع آنان در این فرآیند دفاع می کنند.

بهترین وکیل ثبت اسناد شخصی است که تجربه و مهارت کافی در این زمینه را دارد. این وکیل باید دارای دانش عمیق در قوانین و مقررات مربوط به ثبت اسناد باشد و بتواند مشتریان خود را در انتخاب بهترین راه حل های حقوقی برای ثبت اسنادشان هدایت کند.

علاوه بر دانش فنی، بهترین وکیل ثبت اسناد باید دارای مهارت های ارتباطی قوی باشد. آن ها باید قادر باشند با مشتریان خود به خوبی ارتباط برقرار کنند و به صورت شفاف و قابل فهم توضیح دهند که چه باید در فرآیند ثبت اسناد انجام دهند و چه انتظاراتی باید داشته باشند.

همچنین، بهترین وکیل ثبت اسناد باید دارای انگیزه و اخلاق حرفه ای باشد. آن ها باید برای حفظ منافع مشتریان خود و اجرای عدالت در فرآیند ثبت اسناد تلاش کنند و همواره در اختیار مشتریان خود باشند.

در نهایت، بهترین وکیل ثبت اسناد باید قیمت مناسبی داشته باشد. آن ها باید به مشتریان خود قیمتی منصفانه و عادلانه بگذارند و از آن ها بابت خدماتی که ارائه می دهند پرداخت درستی دریافت کنند.

بنابراین، بهترین وکیل ثبت اسناد شخصی است که دارای تجربه، دانش فنی، مهارت های ارتباطی قوی، انگیزه حرفه ای و قیمت مناسبی است. انتخاب صحیح یک وکیل ثبت اسناد می تواند به شما کمک کند تا در فرآیند ثبت اسناد خود موفق باشید.

ویژگی های وکیل ثبت اسناد در حوزه تخصصی

 

سازمان ثبت اسناد و املاک چیست؟

وکیل ثبت اسناد این سازمان را این گونه تعریف می کند که این سازمان دولتی مکانی برای ثبت معاملات و املاک، ثبت شرکت و دارایی افراد در ایران بوده که با هدف جلوگیری از تنظیم اسناد عادی ایجاد شده می باشد.

ثبت اسناد در چه مواردی اجباری محسوب می شود؟

ثبت اسناد مطابق قانون اختیاری است مگر این که عقود و معاملات انجام شده درباره عین یا منافع املاکی باشد که قبلاً در دفتر املاک مورد ثبت واقع شده است؛ همینطور تمامی معاملات راجع به حقوقی که قبلاً در دفتر املاک مورد ثبت واقع شده است از نظر ثبت سند اجباری محسوب می شود.

مراجع صالح به رسیدگی امور ثبت و مصادیق آن

از آن جایی که مسائل مربوط به ثبت گسترده است مراجع قضایی رسیدگی به این موارد امکان دارد یکسان نباشد و وکیل ثبت در این خصوص می تواند مشاوره تخصصی و درستی به شما دهد تا از طرح دعوای نادرست و روبرو شما با قرار عدم استماع دعوا در دادگاه جلوگیری کند.

اختلافاتی که صلاحیت رسیدگی به آن ها به دادگاه عمومی داده شده است:

صلاحیت این محاکم در قانون ثبت آورده شده است؛ از جمله این دعاوی می توانیم به دعاوی که به ثبت املاک و مصادیق آن ارتباط دارند، دعاوی مربوط به ثبت، ابطال و اصلاح سند و دعاوی مربوط به اجرای اسناد رسمی اشاره کنیم.

اختلافاتی که صلاحیت رسیدگی به آن ها به هیات نظارت داده شده:

مرجع رسیدگی به آرای هیات نظارت

مطابق ماده 25 مکرر قانون ثبت اسناد و املاک مرجعی که به اعتراضات وارده درباره آرا صادره از هیات نظارت رسیدگی می کند را شورای عالی ثبت می داند که این شورا خود دارای دو شعبه است:

شورای عالی ثبت هم در مواردی به اختلافات و مسائل مطرح درباره ثبت رسیدگی می کند و این هیات مطابق آن چه که در قانون ثبت آمده صرفاً به عنوان مرجع تجدیدنظر نسبت به احکام صادره از هیات نظارت است.

دعاوی ثبت و اسناد

بهترین وکیل ثبت اسناد بیان می دارد که حوزه دعاوی مربوط به ثبت بسیار گسترده می باشند که به بعضی از با اهمیت ترین آن ها که امروزه در ایران بسیار مطرح می شوند اشاره خواهیم کرد:

اعتراض به ثبت ملک

وقتی درباره ثبت یک ملک اعتراضی وجود داشته باشد به این معنی که ملکی که متعلق به شما است به نام دیگری ثبت شده باشد در این حالت در صورتی که شما مدارک لازم درباره احراز مالکیت خود را داشته باشید می توانید به راحتی درباره ثبت ملک به نام خود اقدامات لازم را انجام دهید و به کمک وکیل ثبت اسناد ملک را به نام خود ثبت کنید.

ابطال سند

از آن جایی که بحث ابطال سند در حوزه رسمی مطرح است از این رو درخواست برای ابطال آن نیازمند تشریفات قانونی خاصی بوده و باید به دادگاه های صالح مراجعه کرده و دادگاه بعد از بررسی های لازم و تحقیق به روی مدارک ارائه شده توسط وکیل ثبت اسناد، پرونده را به سازمان ثبت اسناد و املاک فرستاده و در صورت عدم نقض پرونده سند رسمی به درخواست خواهان ابطال می شود.

باطل کردن معامله معارض

یکی دیگر از دعاوی که امروزه مطرح شده و ماهیت کیفری هم دارد بحث معامله معارض است به این حالت که فردی ملکی را خریداری کرده و ملک خریداری شده او توسط مالک سابق به فرد دیگری هم فروخته شده است در این جا فردی که ملک را خریداری کرده و مالک اول محسوب می شود می تواند نسبت به فروش مال به دیگری شکایت کند و در این راستا از وکیل ثبت یاری بگیرد.

سهم مشا و افراز

بهترین وکیل ثبت اسناد در بحث اعتراضاتی که درباره سهم مشاعی و افراز وجود دارد می تواند کمک های بسیار زیادی به شما کند، اعتراض درباره بحث سهم مشا و افراز به شکلی بوده که می تواند ناشی از اختلافات فی مابین شرکا و یا وراث باشد و یا این که دفتر ثبت در زمینه های مربوط به افراز ملک اشتباهی کند و به باعث این اشتباه افراد ذی نفع نتوانند به حق درست و قانونی خود دست بیابند و از این رو متحمل خسارات فراوانی شوند از این رو وکیل ثبت بسیار می تواند کمک دهنده خوبی باشد.

 

 

کارمندان دفاتر رسمی ثبت اسناد چه زمانی جاعل در سند می باشند؟

مطابق ماده 100 قانون ثبت اسناد وقتی مستخدمین و کارمندان دفاتر رسمی به صورت عمدی مرتکب یکی از جرم هایی که در ادامه خواهیم گفت بشوند جاعل به حساب می آیند و مجازات به جعل و تزویر خواهند شد:

 

مزایای استفاده از خدمات حقوقی ساوا اپ

مراجعه به مؤسسه حقوقی ساوا اپ و دریافت مشاوره از وکیل ثبت اسناد برای افرادی که قرارداد وکالت با این مجموعه تنظیم می کنند امتیازاتی دارد که به آن اشاره خواهیم کرد تا بتوانید درباره دریافت خدمات از این مؤسسه به درستی تصمیم بگیرید.

 

سؤالات متداول بهترین وکیل ثبت اسناد

وقتی در نحوه تنظیم اسناد و تطابق آن با قوانین ایراد و مشکلی حاصل شود رفع مشکل با کیست؟

در این خصوص وقتی مشکلی رخ دهد رفع این اشتباه در صلاحیت هیات نظارت است.

هزینه بهترین وکیل ثبت اسناد چقدر است؟

مقدار حق الوکاله وکیل ثبت بر اساس نوع دعوای مطرح شده و پیچیدگی و حساسیت پرونده ای که مطرح شده تعیین شده و در این خصوص تعرفه تعیین و قانونی وجود ندارد.

رسیدگی و رفع هر اختلاف در عملیات تفکیکی که با هیات نظارت است به چه شرطی صورت می گیرد؟

مشروط بر این که این رسیدگی به حق کسی اختلالی وارد نسازد صلاحیت رسیدگی آن با هیات نظارت است.

وقتی ذی نفع قبل از اجرای رأی صادره از هیات نظارت شکایت کند اجرای رأی تا چه زمانی متوقف خواهد شد؟

اجرای رأی تا زمان اعلام نظر شورای عالی ثبت متوقف خواهد شد و وقتی شورا در این رسیدگی رأی هیات نظارت را تأیید کند رأی دوباره اجرا خواهد شد.

هرگاه فردی نسبت به ملکی که متعلق و در تصرف دیگری بوده خود را متصرف اعلام کند و تقاضای ثبت داشته باشد مجرم است؟

بله مطابق قانون ثبت اسناد وقتی فردی به دروغ خود را متصرف اعلام و درخواست ثبت سند کند کلاهبردار است.

مجازات ثبت اسناد و املاکی که مخالف با قانون ایران باشد توسط اعضای ثبت اسناد و املاک چه است؟

اقدام این افراد برای این که مطابق قانون جرم محسوب می شود با مجازات یک تا سه سال انفصال از خدمات دولتی همراه خواهد بود.

 

 

 همین حالا با بهترین وکیل ثبت اسناد تماس بگیرید!

آیا به دنبال وکیلی با تجربه و حرفه ای هستید تا در امور ثبت اسناد شما را راهنمایی کند؟ آیا می خواهید از بهترین خدمات حقوقی برخوردار شوید؟ ما بهترین وکیل ثبت اسناد را برای شما معرفی می کنیم. وکیلی که با سابقه ای بیش از ۱۵ سال در حوزه ثبت اسناد فعالیت داشته است و به عنوان یکی از برترین وکلای حقوقی شناخته می شود.

این وکیل با دانش و تخصص خود در امور ثبت اسناد، به شما کمک خواهد کرد تا مراحل ثبت اسناد را به راحتی و با حداکثر سرعت طی کنید. او با داشتن اطلاعات کامل درباره قوانین و مقررات ثبت اسناد، می تواند شما را در تمامی مسائل قانونی مربوط به ثبت اسناد راهنمایی کند.

ساوا اپ تمامی اسناد شما را با دقت بررسی می کند و در صورت وجود هر گونه نقص یا اشکال در آن ها، راهکارهای مناسب را برای رفع آن ها پیشنهاد می دهد. او با داشتن تجربه کار با دادگاه ها و مراجع قضایی، می تواند در صورت لزوم شما را در دفاع و حل اختلافات حقوقی نیز نمایندگی کند.

هدف ساوا اپ ارائه خدمات حقوقی با کیفیت و رضایت شماست. او با توجه به مشکلات و نیازهای شما، بهترین راهکارها را ارائه می دهد و شما را در تمامی مراحل ثبت اسناد همراهی می کند. با اعتماد به بهترین وکیل ثبت اسناد، می توانید از خدمات حقوقی حرفه ای و کیفیتی بهره مند شوید. با ما تماس بگیرید و تجربه ای بی نظیر از خدمات وکلای حرفه ای را تجربه کنید.

منتشر شده در 26 مهر 1402
دسته‌ها: مقالات

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
اگه اسناد هویتی من  رو جعل کنن چکار کنم
وکیل ثبت اسناد
مشاوره حقوقی ثبت اسناد
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: