مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

وکیل ثبت اسناد

از آن جایی كه بحث ابطال سند در حوزه رسمی مطرح می باشد از این رو درخواست برای ابطال آن نیازمند تشریفات قانونی خاصی می باشد و باید به دادگاه های صالح مراجعه کرده و دادگاه بعد از بررسی های لازم و تحقیق به روی مدارک ارائه شده توسط وکیل...

image

وکیل ثبت اسناد - سازمان ثبت اسناد ایران درحقیقت مکانی است برای ثبت اسناد و شرکت ها و همینطور دارایی های افراد مقیم ایران. سازمان ثبت اسناد درحقیقت یک نهاد دولتی به حساب میاید و زیر نظر قوه قضاییه مشغول به کار است. وجود یک وکیل اسناد رسمی به علت تجربه در امور ثبتی می تواند در کار شما بسیار تاثیرگذار باشد.

طرفین معامله یا وکلای آن ها باید ثبت سند را ملاحظه کرده و مطابقت آن ثبت با اصل سند به توسط مشارالیهم و مسئول دفتر ثبت تصدیق شود. درباره اسنادی كه فقط برای یک طرف ایجاد تعهد می کند تصدیق و امضای طرف متعهد کافی خواهد بود. پس داشتن اطلاعات در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

برای ثبت درخواست خود جهت وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری با ساوا اپ در ارتباط باشید، ساوا اپ با ارائه خدمات وکالت و امکان ثبت درخواست وکیل توسط شما به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در تلاش است جهت برنده شدن شما در دعاوی مختلف با سرعت بالا قدم بردارد.

وکیل امور ثبتی

وکیل امورثبتی به کسی می گویند كه با قوانین و آیین نامه های ثبتب و حقوقی آشنایی کامل دارد. این وکلا در دفاتر اسناد رسمی از طرف موکل وکالت می گیرند. یا این كه موکل با مراجعه به یکی از دفاتر وکالت مراجعه کرده و وکیلی را كه داراری پروانه وکالت است را برای انجام امور ثبتی بر می گزیند. وکیل امور ثبی از ضایع شدن حقوق موکل خود در امور ثبتی جلوگیری می کند و به دعاوی امور ثبتی رسیدگی می کند. کار های وکیل امور ثبتی اغلب شامل سند زدن یک ملک خاص، حق تنظیم قانونی اسناد رسمی و مواردی از این قبیل می شود. حضور وکیل مجرب در زمینه به شما کمک می کند ضمن جلوگیری از تقلب و تخطی در معاملات اجحافی در حق شما صورت نگیرد.

وکیل ثبت اسناد و املاک

آیا با وظایف یک وکیل ثبت اسناد و املاک آگاهی دارید؟ در صورتی كه شما صاحب یک شرکت یا یک کسب و کار می باشید باید بدانید كه حضور یک وکیل مجرب در کنار شما باعث رشد و جل.گیری از ضرر می شود. وظایف یک وکیل ثبت اسناد و املاک به شرح زیر است:

برای کسانی كه در زمینه تجارت دستی در کار دارند ممکن ست به هر علت مشکلاتی ایجا شود. طبق تحقیقات صورت گرفته بیشتر دعاوی ثبت اسناد شامل جعل سند و یا ناآگاهی یکی از طرفی معامله است كه می تواند در آینده مشکل ساز بشد. بسیاری تصور می کنند در فقط صورت بروز مشکل مشاوره تجاری با وکیل ثبت اسناد کارگشا است. اما واقعت این است كه در تمام مراحل معامله حضور یک وکیل کاربلد می تواند از وقوع مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

دعاوی ثبت و اسناد

وکیل ثبت اسناد و املاک بیان می دارد كه حوزه دعاوی مربوط به ثبت بسیار گسترده می باشند كه به بعضی از مهم ترین آن ها كه امروزه در ایران بسیار مطرح می شوند اشاره خواهیم کرد؛ همینطور درباره بحث دعاوی ثبت می توانید به مقاله وکیل ملکی هم مراجعه کنید.

اعتراض به ثبت ملک

وقتی درباره ثبت یک ملک اعتراضی وجود داشته باشد به این معنا كه ملکی كه متعلق به شما می باشد به نام دیگری ثبت شده باشد در این حالت در صورتی كه شما مدارک لازم درباره احراز مالکیت خود را داشته باشید می توانید به راحتی درباره ثبت ملک به نام خود اقدامات لازم را انجام دهید و به کمک وکیل ثبت اسناد ملک را به نام خود ثبت کنید.

ابطال سند

از آن جایی كه بحث ابطال سند در حوزه رسمی مطرح می باشد از این رو درخواست برای ابطال آن نیازمند تشریفات قانونی خاصی می باشد و باید به دادگاه های صالح مراجعه کرده و دادگاه بعد از بررسی های لازم و تحقیق به روی مدارک ارائه شده توسط وکیل ثبت اسناد، پرونده را به سازمان ثبت اسناد و املاک فرستاده و در صورت عدم نقض پرونده سند رسمی به در خواست خواهان ابطال می شود.

باطل کردن معامله معارض

یکی دیگر از دعاوی كه امروزه مطرح می شود و ماهیت کیفری هم دارد بحث معامله معارض می باشد به این حالت كه فردی ملکی را خریداری کرده و ملک خریداری شده او توسط مالک سابق به فرد دیگری هم فروخته شده است در این جا فردی كه ملک را خریداری کرده و مالک اول محسوب می شود می تواند نسبت به فروش مال به دیگری شکایت کند و در این راستا از وکیل ثبت یاری بگیرد.

سهم مشا و افراز

وکیل ثبت اسناد و املاک در بحث اعتراضاتی كه درباره سهم مشاعی و افراز وجود دارد می تواند کمک های بسیار زیادی به شما کند، اعتراض درباره بحث سهم مشا و افراز به شکلی است كه می تواند ناشی از اختلافات فی مابین شرکا و یا وراث باشد و یا این كه دفتر ثبت در زمینه های مربوط به افراز ملک اشتباهی کند و به سبب این اشتباه افراد ذی نفع نتوانند به حق درست و قانونی خود دست بیابند و از این رو متحمل خسارات فراوانی شوند از این رو وکیل ثبت بسیار می تواند کمک دهنده خوبی باشد.

ساوا اپ، بهترین وکیل حقوقی - بهترین وکیل کیفری را در اختیار دارد و آماده همکاری با شما و قبول پرونده های شما خواهد بود، درخواست خود را ثبت کنید تا به بهترین شکل، از طریق کارشناسان جزئیات بیشتر را دریافت کنید.

منتشر شده در 08 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج
برچسب‌ها: وکیل ثبت اسناد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: