مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

بهترین وکیل مالیاتی

تجربه چند سال فعالیت در حوزه ” مالیات ” و همینطور تغییرات اساسی قانون مالیات های مستقیم گواه بر این موضوع دارد که انجام امور مالیاتی نیاز به تخصص و آگاهی از قوانین و بخشنامه های جدید دارد؛ بنابراین به صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می کنیم در کنار فعالیت تجاری خود، از وجود یک مشاور مالیاتی و بهترین وکیل مالیاتی بهره ببرند.

image

بهترین وکیل مالیاتی کیست؟ بهترین وکیل مالیات را چگونه پیدا کنیم؟ در صورتی که دنبال یک وکیل مالیاتی خوب چه برای وکالت و چه برای مشاوره مالیاتی و مالیات بر ارث هستید و هزینه ها برایتان مهم است این نوشته را بدقت مطالعه کنید. تجربه چند سال فعالیت در حوزه ” مالیات ” و همینطور تغییرات اساسی قانون مالیات های مستقیم گواه بر این موضوع دارد که انجام امور مالیاتی نیاز به تخصص و آگاهی از قوانین و بخشنامه های جدید دارد؛ بنابراین به صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می کنیم در کنار فعالیت تجاری خود، از وجود یک مشاور مالیاتی و بهترین وکیل مالیاتی بهره ببرند.

 

وکیل مالیاتی – مشاور مالیاتی چگونه به ما کمک می کند؟

اینکه چرا باید وکیل مالیاتی گرفت شاید برای عده ای هنوز کاملا روشن و مبرهن نباشد و خیلی ها با توجه به حق الزحمه وکلا، قید داشتن و گرفتن یک وکیل مالیاتی را می زنند. اما ایا کار درستی می کنند؟

جواب سوالاتی که در این زمینه باید دانست :

بهترین وکیل مالیاتی به چه کسی می گویند ؟

مالیات طبق قانون و تعریف، یک پرداختی بلاعوضی بوده که باید پرداخت شود. شخص و موسسه و دارایی و … دارای مالیات می باشند.
مالیاتها به صورت و مستقیم و غیر مستقیم دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام قوانین و مقررات خود می باشند. اینها را گفتیم تا برسیم به مفهوم وکیل مالیاتی.

در واقع وکیلی که اشراف کامل به همه قوانین مالیات مستقیم و غیر مستقیم دارد و در این زمینه می تواند مشاوره تخصصی دهد وکیل مالیاتی می گویند.

فاکتور های مختلفی برای یک وکیل حرفه ای مالیاتی مطرح می شود که می تواند به نوع به بهترین بودن وکیل و مشاور مالیاتی کمک کند از جمله :

تجربه کاری مناسب، اخلاق حرفه ای، مهارت های وکیل عمومی و … از دیگر ویژگی های دیگر یک مشاور خوب مالیاتی می باشد.

 

چرا باید بهترین وکیل مالیاتی بگیریم؟

باید و نباید های متفاوتی در این مورد مطرح می باشند که آیا بهترین وکیل مالیاتی بگیرم یا نه؟ این بر می شود به شرایطی که موکل دارد:

ایا من می توانم کار وکیل خبره مالیات را انجام دهم؟ آیا به قوانین مالیاتی کشور اشراف کامل دارم ؟ کدام اداره مالیات بر ارث مراجعه کنیم؟ گرفتن یک وکیل مالیاتی چقدر برای من سودده خواهد بود؟

کار عقلانی آن بوده که کار را به کاردان سپرد تا هزینه ها کاهش پیدا کنند. درست است شما هزینه ای را باید برای حق الزحمه وکالت بپردازید اما در قبال آن در وقت شما صرفه جویی شده و از آنطرف هم یک وکیل خوب مالیاتی می تواند با وکالت اصولی و درست هزینه های زیادی که باید متحمل می شدین را از دوش شما بردارد که در صورتی که در قبال حق الوکالتی که می دهید مبلغ ناچیزی می باشد.

تفاوت مشاور مالیاتی با حسابدار در چیست ؟

مشاور مالی و مالیاتی باید در مورد امور مالی تصمیمات درست و مناسبی بگیرد و آن را به مدیریت شرکت ارائه دهد. برای همین بوده که مشاور مالیاتی از نظر حقوقی وظیفه خطیرتری نسبت به یک حسابدار دارد.

مشاور مالیاتی همان وکیل مالیاتی است ؟

یک وکیل بالطبع می تواند بهترین مشاور مالیاتی باشد چون که بر قوانین اشراف کامل دارد.

هزینه یک وکیل مالیاتی چقدر است ؟

تا یک میلیون تومان (۵%) تا سه میلیون تومان (۴%نسبت به مازاد ۱ میلیون ) بالای سه میلیون تومان (۳% نسبت به مازاد ۱ میلیون ) و معادل ۵ درصد حق الوکاله تمبر باطل می شود البته کارمندان مودی – همسر، فرزند، پدر و مادر، برادر و خواهد. پسر و دختر و نوه در این مورد استثناء می باشند.

 

ساوا اپ، با در اختیار داشتن بهترین وکیل مالیاتی در کنار شماست تا حق و حقوق خود را به صورت کامل بگیرید و حقی از شما ضایع نشود. برای اطلاعات بیشتر و صحبت با بهترین وکیل مالیاتی و مشاور حقوقی مالیات با ما در ارتباط باشید.

منتشر شده در 07 شهریور 1402
دسته‌ها: مقالات
برچسب‌ها: وکیل مالیاتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: