مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

مشاوره حقوقی شرکت ها

بهره مند بودن از مشاور حقوقی معتبر در قالب یک موسسه حقوقی تخصصی زیر نظر مجموعه ایی از حقوقدانان و وکلای پایه یک یک سرمایه گذاری در عرصه کار، تجارت و رقابت است...

image

آیا به مشاوره حقوقی شرکت ها نیاز دارید؟ امروزه داشتن مشاور حقوقی که در کلیه زمینه های حقوقی در قالب یک موسسه حقوقی معتبر به ارائه خدمات جامع مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی داوری و تنظیم قراردادها بپردازد برای شرکت ها و سازمان ها، ارگان و واحد های صنعتی تولیدی، عمرانی و پیمانکاری و بازرگانی امر غیر اجتناب پذیری می باشد.

ارائه خدمات کامل مشاوره حقوقی تلفنی - مشاوره کیفری تلفنی - مشاوره حقوقی کیفری تخصص ماست!

ارائه مشاوره حقوقی به شرکت ها - مشاوره حقوقی شرکت ها

بهره مند بودن از مشاور حقوقی معتبر در قالب یک موسسه حقوقی تخصصی زیر نظر مجموعه ایی از حقوقدانان و وکلای پایه یک یک سرمایه گذاری در عرصه کار، تجارت و رقابت است. عدم اطلاع کافی مدیران و مسئولان شرکت نسبت به قوانین و مقررات، روش ها و قالب های قراردادی، راهکارهای حقوقی در روش های طرح دعوا و شکایت در مراجع قضایی و داوری نیاز ایشان را به بهره مندی از مشاور حقوقی شرکت ها و وکیل شرکت ها مهم می سازد.

از این رو در عمل مشاهده می شود مدیران شرکت ها و سازمان ها بدون اخذ مشاوره حقوقی، درگیر مسائل حقوقی شده و از تمرکز بر روی فعالیت حرفه ایی خود باز می مانند و یا حتی در مواردی متاسفانه شرکت ها و سازمان ها بدون همراه داشتن مشاور حقوقی و وکیل شرکت ها بر اساس دفاعی غیر حقوقی و اشتباه با محکومیت روبرو شده اند و فعالیت اقتصادی ایشان با مانع روبرو شده.

مسائل حقوقی شرکت ها با توجه به نوع و موضوع فعالیت شرکت ها متنوع می باشند اما عمده ترین مسائل حقوقی که مشاوره حقوقی شرکت ها و وکیل شرکت ها می تواند در راهنمایی و پیگیری از معضلات حقوقی کمک کند، به طور کلی مباحث مربوط به ثبت و تغییرات شرکت و هیات مدیره، مسائل مربوط به قراردادهای شرکت، قرارداد های استخدامی شرکت، صدور اسناد تجاری، مسائل حقوق بانکی و بورس، مسئولیت مدنی مدیران، مسائل کیفری و ... هم است.

موسسه حقوقی ساوا اپ با تشکیل دپارتمان مالی و بازرگانی و واحد دعاوی شرکت ها و مشاوره حقوقی شرکت ها با سابقه ایی موفق، پیشینه قابل قبول و قابل اعتمادی را در خصوص پرونده های حقوقی، کیفری و اداری شرکت ها در رزومه خود دارد.

برای مشاوره حقوقی تلفنی با ساوا اپ در ارتباط باشید و با وکلای پایه یک دادگستری در این زمینه صحبت کنید.

مشاوره حقوقی شرکت ها توسط موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ

همکاری با موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ در ارتباط با ارائه خدمات مشاوره حقوقی شرکت ها و طبق رویه جاری که تاکنون با شرکت های مختلف داشته به صورت زیر است:

قرارداد سالیانه ارائه خدمات مشاوره حقوقی به شرکت ها به صورت حضوری 

در این روش پس از جلسات فی مابین مدیران شرکت های تجاری و موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ و تعیین رئوس و خط و مشی همکاری در ارائه خدمات حقوقی و با توجه به میزان و احجام کار های حقوقی شرکت و پس از توافق بر مبلغ حق المشاوره ثابت و نحوه پرداخت آن که معمولاً ماهانه و برای یکسال قراردادی است، قرارداد همکاری ارائه خدمات مشاوره حقوقی منعقد و با توجه به گستردگی فعالیت شرکت یک یا دو نفر مشاور حقوقی متخصص به کنندگی از موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ در واحد حقوقی شرکت (کارفرما) در ساعات اداری حضور داشته و با ارائه مشاوره حقوقی در زمینه های مرتبط با فعالیت و موضوع شرکت تجاری از جمله مسائل حقوقی، کیفری، اداری، قراردادها، امور استخدامی،بیمه تامین اجتماعی و مالیات و مسئولیت مدنی می پردازند و بالتبع در مواقعی که حادثه ای غیر مترقبه برای شرکت به وجود آید و یا موضوع حقوقی پیچیده ایی حادث شده باشد مشاور حقوقی مراتب را به اطلاع هیات وکلای موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ منعکس ساخته و پس از شور و بررسی نتیجه به مشاور حقوقی مستقر ابلاغ می شود.

قرارداد سالیانه ارائه خدمات مشاوره حقوقی به شرکت ها به صورت غیر حضوری

در این روش همانطورکه در بالا گفته شد پس از جلسات هماهنگی و بررسی نحوه ارائه خدمات مشاوره حقوقی فی مابین مدیران شرکت تجاری و مدیران موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ و تعیین نوع ارائه مشاوره حقوقی و بر اساس میزان کارهای حقوقی که شرکت تجاری نیاز دارد.

بعضی از شرکت ها ترجیح می دهند مشاور حقوقی موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ در محل حضور نداشته باشد یا امکان دارد به علت بعد مسافت امکان حضور مشاور حقوقی شرکت ها به صورت مستقر در محل شرکت تجاری فراهم نباشد.

در این خصوص پس از عقد قرارداد ارائه مشاوره حقوقی به شرکت ها و پس از توافق بر مبلغ حق المشاوره ثابت و نحوه پرداخت آن و پس از معرفی کننده شرکت برای امور هماهنگی، موارد حقوقی از طریق تلفن، فکس، پست الکترونیک و ... به مشاور حقوقی شرکت ها در موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ ارجاع و ایشان پس از اخذ سئوال یا موضوع یا اسناد و مداراک، موضوع را در هیات مشاوران حقوقی مطرح می کند و بدیهی است در اسرع وقت پاسخ به موضوع مشاوره حقوقی مد نظر شرکت تجاری به اطلاع ایشان خواهد رسید.

قرارداد ارائه خدمات مشاوره حقوقی به صورت نفر ساعت

در این روش شرکت های تجاری یا عمرانی و سازمان های دولتی یا خصوصی امکان دارد صرفاً در یک فقره موضوع یا یک فقره قرارداد، تمایل به همکاری و اخذ مشاوره حقوقی از موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ داشته باشند، که در این مورد هم پس از شور و بررسی، موضوع مشاور حقوقی شرکت ها در محل سایت اداری یا محل پروژه حضور داشته و حسب تخصص و موضوع فعالیت شرکت به صورت ساعتی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی بپردازد.

قرارداد ارائه خدمات مشاور حقوقی به صورت پروژه ای

در این روش، شرکت تجاری که معمولاً شرکت های پیمانکاری و عمرانی اعم از شرکت های مهندسین مشاور، پیمانکاری یا کارفرمای دولتی یا خصوصی و یا شرکت ها خدماتی می باشند ترجیح می دهند مشاوره حقوقی شرکت ها که تخصص لازم را در موضوعی خاص دارد برای پروژه یا طرح ویژه ایی، همراه خود داشته باشند و از حضور ایشان در جلسات مذاکرات قراردادی، تنظیم قرارداد ها، حل و فصل اختلافات از طریق دوستانه داوری و ... بهرمند شوند که مسلماً در این روش هم هیات مشاوران حقوقی و وکلا هم مشاور حقوقی شرکت ها را پشتیبانی می کنند و بسته به نوع پروژه و مدت و حجم آن، زمان حضور و مبلغ حق المشاوره تعیین و منتهی به قرارداد ارائه خدمات مشاوره حقوقی شرکت ها می شود.

موضوعات حقوقی شرکت ها

موسسه حقوقی بین المللی ساوا اپ در مشاوره حقوقی شرکت ها با بهره گیری از وکیل پایه یک دادگستری که متخصص در مشاوره حقوقی می باشند آمادگی ارائه خدمات حقوقی تخصصی خویش است برای بهره مندی از این خدمات می توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات مشاوره حقوقی ساوا اپ

ساوا اپ برای رفع دغدغه ها و نیاز مدیران شرکت ها و در راستای ارائه بهترین و با کیفیت ترین مشاوره حقوقی ممکن برآمده و با بکارگیری کارشناسان مجرب و متخصص و هم چنین با بهره گیری از تخصص کارشناسان رسمی دادگستری همانند کارشناسان حسابداری و مالی، کارشناسان رسمی مالیاتی، وکلای متخصص در امور و دعاوی چک، اسناد تجاری، امور شرکت ها، امور مالیاتی، امور بیمه ای و بانکی، امور لیزینگ، حقوق مهندسی و پیمانکاری، املاک شهرداری ها و تنظیم قراردادها امکان ارائه بهترین و با کیفیت ترین مشاوره های کسب و کار را به مدیران شرکت ها از طریق سایت و اپلیکیشن ساوا اپ فراهم کرده است.


چگونه مشاور حقوقی شرکت شویم
استخدام مشاور حقوقی
وکیل آشنا به امور شرکت ها
حقوق مشاور حقوقی شرکت
کارمنتو وکیل
مشاوره حقوقی قرارداد پیمانکاری
وکیل متخصص در امور شرکتها در تهران
ارائه مشاوره حقوقی

 

جهت ثبت درخواست مشاوره حقوقی یا مشاوره حقوقی کیفری با کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری با ساوا اپ تماس بگیرید تا به همه سوالات شما در مسائل حقوقی و کیفری پاسخ دهیم. جهت رعایت حال شما در همه شرایط، دارای خدمات مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین می باشیم.

منتشر شده در 28 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: