مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

مشاوره حقوقی بیمه

این بیمه شامل اشخاصی می شود که در ارگان های دولتی یا خصوصی به ازای دریافت حقوق یا مزد کار می کنند که شامل انواع کارگاه ها، شرکت ها و.... می شود که کارفرما موظف به بیمه...

image

آیا به مشاوره حقوقی بیمه نیاز دارید؟ در تامین اجتماعی ما دو نوع بیمه داریم که عبارتند از : بیمه خویش فرما و مهمترین آن بیمه اجباری. شخص وکیل بیمه به علت تجربه بالا در زمینه وکالت یا تنظیم لایحه اداره کار دارد، می تواند براحتی شما را کمک کند و تجربیات خودش را با شما در میان بگذارد، تا در کوتاه ترین زمان به حق و حقوق خود برسید.

مشاوره حقوقی بیمه در بحث اجباری

این بیمه شامل اشخاصی می شود که در ارگان های دولتی یا خصوصی به ازای دریافت حقوق یا مزد کار می کنند که شامل انواع کارگاه ها، شرکت ها و.... می شود که کارفرما موظف به بیمه کردن کارگر خود است حتی در صورتی که روز مزد باشد.

برای مشاوره حقوقی تلفنی با ساوا اپ در ارتباط باشید و با وکلای پایه یک دادگستری در این زمینه صحبت کنید. 

 

 

مشاوره حقوقی بیمه بخش خویش فرما

فرق این بیمه با اجباری در اینست که خود شخص که دارای مشاغل آزاد است را خودش بیمه می کند و کارفرما خود شخص بوده که تمایل داشته باشد بیمه می کند در غیر اینصورت می تواند پرداخت نکند.

در صورتی که کارفرما بیمه نکند؟

در صورتی که کارفرما بیمه نکند، کارگر یا کارمند می تواند از او شکایت کند و با ارائه مدارک که نشان می دهد پیش آن کارفرما کار می کرده را به اداره کار ارائه دهد و سپس اداره کار با ارسال به تامین اجتماعی کارفرما را جریمه و کارفرما را ملزم به بیمه کردن شخص می کند.

زمینه کاری مشاوره حقوقی بیمه

مشاوره حقوقی بیمه تامین اجتماعی در ساوا اپ با داشتن ده ها متخصص در دپارتمان اداره کار می تواند بهترین کمک و راه حل برای گرفتن حق و حقوق شما بوده که با کمترین قیمت بهترین وکلا کار شما را انجام می دهند.

وکالت یا مشاوره حقوقی بیمه

بر حسب وظایف وکالت امکان دارد به طور مطلق و برای تمام امور موکل باشد یا مقید و برای امر یا امور خاصی در دسته بندی دیگر وکالت به صورت خاص و عام هم می تواند مطرح شود.

مثلاً در صورتی که گفته شود تو وکیل من هستی فقط در فروش این خانه این وکالت خاص بوده و این وکالت خاص هم یا به نحو مطلق است گفته وکیل در فروش خانه ولی معین نکرده نقداً بفروشد یا نسیه.

از طرفی در قانون ماده 961 اشاره دارد : اگر وکالت مطلق باشد فقط مربوط به اداره کردن اموال موکل خواهد بود و این موضوع بحث بر انگیز می باشد. در وکالت خاص یا به نحو مقید گفته می شود خانه را به فلان مبلغ و نقداً یا به فلان شخص بفروشد و وکالت عام مربوط به همه چیز می شود مثلاً در صورتی که به وکیل بگوید تو وکیل من هستی در همه امور شامل : بیع و صلح، اجاره، قرض، رهن، نکاح و..... می شود.مگرآنکه قدر متیقنی وجود داشته باشد.

ارائه خدمات کامل مشاوره حقوقی تلفنی - مشاوره کیفری تلفنی - مشاوره حقوقی کیفری تخصص ماست!

قرارداد بیمه چیست؟

قانون بیمه در فصل معاملات بیمه، به طور کلی بیمه را نوعی قرارداد تعریف کرده که در آن یکی از طرفین متعهد می شود که در قبال وجه پرداخت شده به عنوان حق بیمه از طرف دیگر، در صورت بروز حادثه، خسارات وارده را جبران کند. در واقع مبلغی که اشخاص به عنوان بیمه به شرکت های بیمه پرداخت می کنند، مبلغی بوده که به عنوان حق سالانه بیمه شناخته شده و برای ارائه خدمات بیمه، لازم بوده که هزینه های مربوطه پرداخت شود.

در مقابل هم شرکت بیمه موظف به اجرای وظایف تعیین شده بوده و باید همه خدمات درج شده در قرارداد را به درستی اجرا کند. وقتی شما بخواهید ماشین، منزل و اموال دیگر خود را بیمه کنید، ابتدا از طرف شرکت بیمه با شما قراردادی بسته شده و در این قرارداد به همه موضوعات راجع به بیمه پرداخت می شود. ماده 2 قانون بیمه عنوان می کند که قرارداد بیمه باید به موجب سند کتبی باشد و به سند مزبور هم بیمه نامه گفته می شود.

طرفین قرارداد بیمه

پس از آشنایی با قرارداد بیمه، لازم بوده که با طرفین اصلی قرارداد آشنا شویم. طرفی که اقدام به پرداخت مباغی به عنوان حق بیمه می کند، بیمه گذار و طرف دیگر قرارداد که متعهد به بیمه کردن بیمه گذار است را بیمه گر گویند. کسانی که اموال و یا خود را بیمه می کنند، همان بیمه گذار و شرکت های طرف قرارداد را بیمه گر می گویند.

مشاوره حقوقی بیمه شامل چه مواردی است؟

موضوعاتی که در مشاوره حقوقی بیمه مطرح می شوند، متعدد بوده اما پر اهمیت ترین آن ها که بیشتر از طرف متقاضیان مورد بحث قرار می گیرد، شامل موارد زیر است:

مواردی که به آن ها اشاره کردیم، فقط موضوعات مهم و پرتکراری می باشند که در مشاوره حقوقی ساوا اپ مطرح شده و مورد بررسی قرار می گیرند. پاسخ به این قبیل سوالات در رابطه با بیمه را می توانید از طریق مشاوره حقوقی ساوا اپ دریافت کنید.

راههای صحبت برای مشاوره حقوقی بیمه

در ارتباط با موضوعات بیمه در صورتی که سوالات مختلفی دارید، می توانید از خدمات مشاوره حقوقی ساوا اپ کمک بگیرید. شما عزیزان برای داشتن یک مشاوره حقوقی بیمه می توانید از طریق اینکار را انجام دهید : مشاوره حقوقی بیمه از طریق تلفن، مشاوره حقوقی بیمه از طریق سایت و اپلیکیشن و یا سوال از وکیل به صورت حضوری و شما عزیزان می توانید از سه طریق گفته شده به پاسخ سوال های خود برسید.

مزایا استفاده از مشاوره حقوقی ساوا اپ

در صورتی که به دنبال دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در رابطه با موضوعات بیمه هستید، مشاوره حقوقی ساوا اپ به شما پیشنهاد می شود. مزایا مختلفی برای دریافت خدمات مشاوره این سامانه در نظر گرفته شده که با شرایط متاسب به لحاظ هزینه این امکان برای متقاضیان فراهم شده که بتوانند از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنند.

مشاوره حقوقی بیمه پیش از انجام هر کاری بسیار مهم بوده و این مشاوره حقوقی به شما کمک می کند تا بفهمید کجای راه ایستاده اید و وکیل باعث می شود شما بهترین مسیر را انتخاب کنید. در صورتی که مشکل بیمه ای دارید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و سوال های خود را از وکلای کاربلد گروه مشاورین ساوا اپ بسپارید.

 

مشاوره رایگان حقوقی بیمه
هزینه مشاوره حقوقی تلفنی
مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه
مشاوره حقوقی تلفنی رایگان شبانه روزی
مشاوره بیمه تامین اجتماعی
وکیل سوابق بیمه
کارشناس حقوقی تامین اجتماعی
مشاوره قانون کار

 

جهت ثبت درخواست مشاوره حقوقی یا مشاوره حقوقی کیفری با کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری با ساوا اپ تماس بگیرید تا به همه سوالات شما در مسائل حقوقی و کیفری پاسخ دهیم. جهت رعایت حال شما در همه شرایط، دارای خدمات مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین می باشیم.

منتشر شده در 28 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: