مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

مشاوره حقوقی کیفری

همانطور که گفته شد، یکی از قدیمی ترین و در عین حال کارآمدترین روش های مشاوره استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی است. در این حالت فرد با تماس با یک مرکز مشاوره حقوقی و یا حتی با مراجعه حضوری به برخی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی ...

image

آیا به مشاوره حقوقی کیفری نیاز دارید؟ در پرونده های کیفری مثلاً سرقت یا خیانت در امانت و کلاهبرداری و غیره این موارد جزو پرونده های کیفری می باشند که برای آن پرونده ها مشاوره حقوقی الزامی می باشد، چرا که پرونده های کیفری با جان و مال سر کار دارند و تبعات بسیاری زیادی برای یک فرد در اجتماع دارند مثلا در پرونده خیانت در امانت فقط بحث صرفا مالی نمی باشد، بلکه تبعات این پرونده کیفر حبس و زندانی داشتن ان است که می تواند فرد متهم را از خیلی از حقوق اجتماعی محروم کند برای این موضوع نیاز است که افرادی که دارای پرونده کیفری می باشند، اخذ مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل مهم می باشد.

جهت ثبت درخواست مشاوره حقوقی یا مشاوره حقوقی کیفری با کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری با ساوا اپ تماس بگیرید تا به همه سوالات شما در مسائل حقوقی و کیفری پاسخ دهیم. جهت رعایت حال شما در همه شرایط، دارای خدمات مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین می باشیم.

مفهوم مشاوره حقوقی کیفری

شاکی یک پرونده کیفری باید بداند قبل از طرح شکایت در دادسرای از مشاورین حقوقی و وکلای دادگستری در خصصو موضوع خودش حتما مشاوره حقوقی اخذ نمایند که ایا صورت مساله ای که  دارد مطرح می کند ایا جرم می باشد یا خیر؟ آیا این مساله ایشان در دادسرای قابلیت پیگیری دارد یا خیر؟

هزینه مشاوره حقوقی در پرونده کیفری

هزینه مشاوره حقوقی در پرونده کیفری بسیار ارزان می باشد و شما برای این موضوع می توانید برای یکبار از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی ساوا اپ استفاده نمایید. مثلا شما برای ده دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری صرفاً بیست هزار تومان پرداخت میکنید و این در حالی است که بهترین مشاوره حقوقی در امر کیفری دریافت می کنید چرا که با وکیل متخصص در امر کیفری مشاوره حقوقی دریافت می کنید.

 

در موسسه ساوا اپ برای مشاوره حقوقی آنلاین در مورد کیفری است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود.

 

بهترین مشاوره حقوقی در امر کیفری - مشاوره حقوقی کیفری چه ویژگی باید داشته باشد ؟

مشاوره حقوقی در پرونده کیفری باید چند شاخص داشته باشد:

  1. اولین مضوع اینکه باید تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق کیفری و جرم  شناسی داشته باشد.
  2. دومین ویژگی ان باید حتما چند سال سابقه وکالت در پرونده های کیفری داشته باشد و به  صرف وکیل بودن نمیتوان وکالت و ارایه مشاوره حقوقی پرونده کیفری را  به  یک وکیل واسپاری کرد .
  3. سومین ویژگی که برای انتخاب وکیل در پرونده کیفری و یا مشاوره حقوقی پرونده کیفری برای شما مهم است، این است که ایا این وکیل تسلط و قدرت دفاع از لحاظ روحی و جسمی دارد یا خیر؟ در پرونده های کیفری و جنایی صرف نظر از اینکه یک وکیل کیفری باید سواد و تجربه داشته باشد باید از لحاظ جسمی و روحی قدرت رویایی با آن پرونده کیفری داشته باشد و این از مهمترین شاخصه وکیل و یا مشاوره حقوقی در امر کیفری می باشد.
مشاوره حقوقی مزاحمت تلفنی
مشاوره حقوقی توهین و تهدید
مشاوره حقوقی جرائم پزشکی
مشاوره حقوقی خیانت در امانت
مشاوره حقوقی ضرب و جرح
مشاوره حقوقی سرقت
مشاوره حقوقی جعل
مشاوره حقوقی کلاهبرداری
مشاوره حقوقی آدم ربایی
مشاوره حقوقی قتل
مشاوره حقوقی مزاحمت آنلاین
مشاوره حقوقی انتقال مال غیر
مشاوره حقوقی روابط نامشروع
مشاوره حقوقی زنا

مشاوره حقوقی

بسیاری از افرادی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل هستند پیش از طرح شکایت یا دادخواست، با مشاور حقوقی متخصص گفتگو کرده و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع شود. در واقع در بسیاری از موارد اخذ مشاوره حقوقی پیش از هر گونه اقدام حقوقی به فرد کمک می کند تا آثار عمل خود را بسنجد. همچنین در بسیاری از موارد افراد اطمینان دارند که اقدام حقوقی را انجام دهند اما به هر دلیل قصد دریافت خدمات وکالتی را ندارند و ترجیح می دهند پس از مذاکره با مشاور و اخذ راهنمایی خود اقدامات را راهبری نمایند. بعضا مواردی نیز وجود دارد که فرد پیش از سپردن پرونده خود برای وکالت، قصد دارد با دریافت مشاوره حقوقی و گفتگو با مشاور حقوقی، از درستی تصمیم خود مطمئن شود. دادیاب با توجه به نیازهای شما بستری را فراهم کرده است که می توانید مشاوره حقوقی خود را در دادیاب به بهترین شیوه ممکن انجام دهید. در صورتی که خواهان پرسش و پاسخ حقوقی به صورت متنی یا مشاوره تخصصی به صورت تلفنی هستید یکی از دو گزینه ی زیر را انتخاب کنید.

مهم هست که از چه کسی مشاوره حقوقی دریافت می کنیم؟

بسیاری از شما در صورت وقوع مشکل حقوقی به دنبال این هستید که در درجه ی اول زوایای مشکل خودتان را با یک مشاوره حقوقی بسنجید. شرایط ارائه کنندگان مشاوره حقوقی و وکلا بی شباهت به موضوع کار پزشکان نیست. افراد در مواجهه با بیماری های خود به هر پزشکی اعتماد نمی کنند و به نظر می رسد به دلیل حساسیت موضوعات حقوقی افراد مایل هستند که مشاوره حقوقی را نیز از فردی دریافت کنند که این فرد صلاحیت و تجربه ی لازم برای موضوع را داشته باشد. برای اینکه بفهمیم چه کسی صلاحیت ارائه مشاوره حقوقی دارد ابتدا ببینیم مشاور حقوقی چه فرقی با وکالت دادگستری دارد.

فرق خدمات وکالتی با خدمات مشاوره حقوقی؟

مشاور حقوقی به زبان ساده یعنی فردی که توسط افراد، سازمان ها و ... به کار گرفته می شود تا با بررسی مشکل و تطبیق آن با قوانین و مقررات کشور، به ارائه توصیه های قانونی و راهکارهای حقوقی یا قراردادی بپردازد در حالی که وکلا وظیفه ای فراتر از این موضوع دارند و در کنار این موضوعات از سوی موسسات حقوقی یا خود افراد به کار گرفته می شوند تا طیف وسیع تری از خدمات حقوقی نظیر پیگیری پرونده در محاکم قضائی و اداری بپردازند و از سوی شما در پرونده حاضر شده و به دفاع بپردازند.

هنگام دریافت مشاوره حقوقی چه نکاتی رو رعایت کنم؟

1- نکته اول اینکه اگر هر پیش فرض ذهنی در رابطه با سن و جنسیت و تاثیرش بر مشاوره حقوقی دارید را فراموش کنید. جنسیت یا سن لزوما تاثیری در کیفیت مشاوره حقوقی ندارند. گاهی اوقات یک مشاوره حقوقی از یک مشاور جوان در یک موضوع مشخص برای شما بهره وری بیشتری به همراه دارد. سعی کنید بیشتر از سابقه ی فردی که از او مشاوره حقوقی دریافت می کنید مطلع باشید تا سن و سال .

2- اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که مشاوره حقوقی دریافتی کیفیات لازمه رو دارا هست توجه کنید که از فردی مشاوره دریافت کنید که جز وکلای پایه یک دادگستری یا کارآموز وکالت باشد. کارشناس حقوقی ممکن است در بعضی موضوعات پاسخگوی شما باشد اما توجه کنید که مشاوره حقوقی دریافتی از سوی وکلای متخصص از لحاظ کیفی احتمالا بهتر از مشاوره حقوقی دریافتی از سوی غیر وکلا خواهد بود. دادیاب هم در رابطه با موضوع مشاوره حقوقی، از افرادی به عنوان ارائه کننده مشاوره حقوقی استفاده می کند که پروانه وکالت دادگستری داشته باشند و اعتبار پروانه نیز توسط کارمندان دادیاب با استعلام از سامانه قوه قضاییه بررسی می شود.

3- برای دریافت مشاوره حقوقی به تبلیغات اکتفا نکنید. سعی کنید با بررسی سوابق فرد، مطالعه رزومه و همچنین مشاهده نظرات کاربران دیگری که از این فرد مشاوره حقوقی دریافت کردند به یک تصویر کلی برسید. دادیاب این امکان را برای شما ایجاد کرده است که با بازدید صفحه ی پروفایل ارائه کنندگان مشاوره حقوقی، اطلاعات لازم را در رابطه با سوابق تحصیلی و شغلی پیش از دریافت مشاوره حقوقی بدست آورید.

4- از مشاوره حقوقی تخصصی استفاده کنید و سعی کنید فردی رو انتخاب کنید که در حوزه ی موضوع مشاوره حقوقی تخصص و دانش لازم را دارا هست. متاسفانه در بسیاری از وبسایت ها و موسسات مشاهده می شود که مشاور امکان ارائه مشاوره حقوقی در تمام موضوعات را دارد. ما برای جلوگیری از این مشکل و تضمین دریافت مشاوره حقوقی باکیفیت توسط کاربران دادیاب، تنها به ارائه کنندگان مشاوره حقوقی این امکان را دادیم که در 20 درصد موضوعات به ارائه مشاوره حقوقی بپردازند. پس خیالتان راحت باشد که در دادیاب، متخصصان به ارائه مشاوره تلفنی تخصصی می پردازند و در موضوع مشاوره حقوقی دارای تجربه ی مرتبط می باشند.

5- پیش از دریافت مشاوره حقوقی با مقایسه تخصص و نرخ حق المشاوره، مشاور حقوقی مورد نظر خود را پیدا کنید. دادیاب این امکان را برای شما مهیا کرده است که با انتخاب موضوع مشاوره حقوقی خود، به مقایسه نرخ مشاوره حقوقی که توسط وکلای سامانه اعلام شده بپردازید و با مراجعه به صفخات پروفایل وکلا و بررسی سوابق و تجارب، بهینه ترین ارائه کننده مشاوره حقوقی را برای موضوع خود بیابید.

6- در صورتی که اسناد و مدارکی دارید، پیش از دریافت مشاوره حقوقی آن را به اطلاع ارائه کننده برسانید. مخصوصا این روزها که با شیوع کرونا مصادف گردیده است، در صورتی که قصد دریافت مشاوره حقوقی به صورت غیرحضوری را دارید اطمینان حاصل نمایید که راه ارتباطی درست و امن بین شما و ارائه کننده مشاوره حقوقی وجود دارد تا وی بتواند پیش از ارائه مشاوره به شما، اسناد را مطالعه کرده و بر اساس آن شما را راهنمایی کند. دادیاب با ایجاد بستر ارتباطی مبتنی بر رمزنگاری، ارتباط امن و بی واسطه ی شما را با مشاوران فراهم می آورد و شما می توانید پیش از دریافت مشاوره حقوقی خود اسناد و مدارک را به اطلاع ارائه دهنده مشاوره حقوقی برسانید.

ویژگی های یک مشاور حقوقی خوب چیست؟

مشاور حقوقی خوب کسی است که در حوزه تخصصی خود به ارائه مشاوره حقوقی بپردازد و تجربه کافی در حوزه هایی که مشاوره می دهد را داشته باشد. مشاور حقوقی خوب، باید در مدت زمان ارائه مشاوره حقوقی نیازهای کاربر را برطرف کند، که در این سامانه نظارت کافی بر تمام مشاوران حقوقی و وکلا می شود تا کاربر به حداکثر رضایت خود از خدمات این سامانه برسد.

مشاوره حقوقی تلفنی در چه زمینه های می باشد

  1. مشاوره در زمینه های کیفری ( خیانت در امانت ، فروش مال غیر و....)
  2. مشاوره در زمینه های حقوقی و خانواده
  3. مشاوره در زمینه کلاهبرداری
  4. مشاوره تخصصی در زمینه اداره کار و دیوان عدالت اداری
  5. مشاوره برای تنظیم قرارداد و دادخواست و شکواییه
  6. امکان صحبت با وکیل در زمینه های معافیت و حذف نام

یک تقسیم بندی با ارزش دیگر در موضوع های حقوقی، تقسیم حقوق به حقوق درونی و حقوق بیرونی می باشد. موضوع های حقوقی به مفهوم  خاص خود، هم در داخل کشور و هم در بیرون از کشور کاربرد دارد. حقوق بیرونی در بردارنده ی مـوارد راجع به روابط دولت ها، سازمان های بیـن المللی و بطور کلی تابعان حقوق بیـن الملل با همدیگر می باشد. در واقع از آنجا که دانش حقوق به صورت عام، هم حاوی حقوق درونی و هم حاوی حقوق بین الملل می شود، گرایش های حقوق نیز و از جمله حقوق به معنای خاص خود، هم حاوی حقوق خصوصی درونی و هم حقوق بین الملل خصوصی و حتی حقوق تجارت بیـن الملل می شود.

چرا باید مشاوره حقوقی تلفنی رایگان داشته باشیم

در دنیای امروز و با توجه به بالای گسترده وظیفه و مشغله های هر انسان، امکان دریافت خدمات به فرم غیر حضوری بسیار حائز اهمیت و از نقاط قوت یک مجموعه وجود دارد.

خدمات غیر حضوری می تواند به دو شکل تلفنی یا اینترنتی فرم می پذیرد. همین کار در مباجث حقوقی و نمایندگی اینگونه تجلی پیدا کرده و متقاضیان محترم می توانند پیش از صرف وقت و هزینه زیاد و غیر لازم در آغاز عمل به درخواست مشاوره حقوقی تلفنی نمایند.

از ویژگی مشاوره حقوقی تلفنی می شود به سرعت آن در جواب دادن نسبت به مشاوره اینترنتی و فقدان نیاز به صرف وقت و هزینه زیاد نسبت به مشاوره حقوقی حضوری عقیده نمود.

مشاوره حقوقی تلفنی برای چه کسانی مناسب است؟

به طور معمول برای طی هر پرونده حقوقی، قبل از اجرا مشاوره های حضوری نیاز به یک یا چند مرتبه مشاوره حقوقی تلفنی است. طی مشاوره حقوقی تلفنی رایگان، می توانید آغاز به طور کامل از مراحل پرونده خود مطلعه شوید.

مشاوره رایگان تلفنی با وکیل

با توجه به مشکلات روز افزون و مباحث حقوقی برای پیشبرد درست و صحیح اکثر کارها نیاز به سوال از وکیل وجود خواهد داشت. در اکثر موارد امور مشاوره ای اشخاص در حد یکی دو سوال کلی است که شاید برای یک شخص حقوق دان به نظر ساده آید ولی برای شخص عادی که اطلاعات کامل و دقیقی از قوانین ندارد، میتواند بسیار حائز اهمیت باشد. از این رو قسمت مشاوره رایگان با وکیل را در سایت راه اندازی کردیم تا با مراجعه به این بخش از این خدمات ما به صورت رایگان استفاده فرمایید. فقط ذکر این نکته ضروری است که مشاوره رایگان با وکیل در حد چند دقیقه کوتاه و به صورت محدود می باشد. در صورت نیاز به مشاوره دقیق تر با جزییات بیشتر که مسلما زمان بیشتری نیاز خواهد داشت ، لطفا با بخش پشتیبانی و منشی دفتر هماهنگ کرده تا وکلای مجرب در حوزه کاری مورد نیاز شما معرفی گردد.

مشاوره حقوقی تلفنی - مشاوره حقوقی کیفری

همانطور که گفته شد، یکی از قدیمی ترین و در عین حال کارآمدترین روش های مشاوره استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی است. در این حالت فرد با تماس با یک مرکز مشاوره حقوقی و یا حتی با مراجعه حضوری به برخی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی برای اولین بار می تواند از خدمات رایگان استفاده نماید. معمولا در این نوع مشاوره غیرحضوری ابتدا یک فرد با تحصیلات حقوقی (مشاور حقوقی) پاسخگوی سوالات موکلین است و در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر وجود داشته باشد، فرد می تواند با مراجعه حضوری به دفتر وکالت و یا موسسه حقوقی مربوطه از خدمات مشاوره ای استفاده نماید.


مشاوره کیفری رایگان
مشاوره کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته
مشاوره حقوقی رایگان
مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته
وکیل کیفری رایگان
مشاوره حقوقی آنلاین فوری
مشاوره حقوقی فوری
سوالات کیفری آنلاین

مشاوره حقوقی کیفری آنلاین 

یکی از روش هایی که متناسب با رشد استفاده از وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی در حوزه حقوقی جا افتاده است، مشاوره حقوقی آنلاین می باشد. در این نوع مشاوره، معمولا موسسات و یا دفتر وکالت، اقدام به تشکیل گروه ها، کانال و یا صفحات مجازی می نمایند و در آن با ارائه نکات قانونی کوتاه به افراد عادی در مورد مباحث قانونی اطلاع رسانی می کنند. همچنین فضای مجازی این امکان را ایجاد می کند که موکلین بتوانند با مشاورین و وکلا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره ای آنلاین استفاده نمایند. این روش نیز برای پاسخگویی سریع و ارزان به سوالات بسیار مناسب است، اما برای نوشتن دادخواست و یا دادن وکالت به یک وکیل اصلا گزینه مناسبی نخواهد بود. گروه وکلای ساوا اپ با فعالیت در شبکه های مجازی تلگرام و واتساپ پذیرای سوالات شما می باشد.

ارائه خدمات کامل مشاوره حقوقی تلفنی - مشاوره کیفری تلفنی - مشاوره حقوقی کیفری تخصص ماست!

منتشر شده در 08 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج
برچسب‌ها: مشاور حقوقی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: