مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

وکیل دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری مرجعی برای رسیدگی به شکایات و دعاوی بین ادارات و مردم می باشد و معمولا دعاوی مربوط به امور ملک و املاک هم به دیوان عدالت اداری مربوط می شود. البته لازم به ذکر است پیشنهاد می شود به علل زیر دعاوی ملکی به دیوان عدالت اداری...

image

وکیل دیوان عدالت اداری - دیوان عدالت اداری مرجعی برای رسیدگی به شکایات و دعاوی بین ادارات و مردم می باشد و معمولا دعاوی مربوط به امور ملک و املاک هم به دیوان عدالت اداری مربوط می شود. البته لازم به ذکر است پیشنهاد می شود به علل زیر دعاوی ملکی به دیوان عدالت اداری سپرده نشود:

برای ثبت درخواست خود جهت وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری با ساوا اپ در ارتباط باشید، ساوا اپ با ارائه خدمات وکالت و امکان ثبت درخواست وکیل توسط شما به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در تلاش است جهت برنده شدن شما در دعاوی مختلف با سرعت بالا قدم بردارد.

مهم ترین وظایف و اختیارات دیوان عدالت اداری

شکایت در دیوان عدالت

با قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت دادخواهی افراد جامعه از تصمیمات و اقدامات مراجع و یا ادارات دولتی یا وابسته به دولت و شهرداری ها در صلاحیت دیوان عدالت اداری می باشد.

جهت ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری ابتدا باید به کمک یک وکیل دیوان عدالت اداری مدارک و مستندات لازم و محکمه پسند جمع آوری شود و سپس در فرم های شکایت در دیوان عدالت اداری نسبت به تنظیم صحیح و دقیق فرم شکایت اقدام کرد و خواسته و عنوان شکایت را متناسب با موضوع تعیین کرد.

مشخصات وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری باید وکیل دادگستری باشد و همچون سایر محاکم شعبات بدوی و تجدید نظر دیوان عدالت اداری وکالت وکلای دادگستری را جهت ثبت شکایت و یا اعلام وکالت در پرونده های مرتبط با دیوان عدالت اداری پذیرا خواهند بود.

برای وکالت دادن به یک وکیل دادگستری بایستی دقت کرد كه به صورت حضوری به همراه مدارک خود به دفتر وکیل دیوان عدالت اداری رفته و بعد از مطالعه مدارک توسط ایشان و قبول پرونده، ضمن امضای وکالت نامه، قرار مالی هم با ایشان تنظیم کنید.

از آنجایی كه قاضی دیوان عدالت اداری به صورت غیرحضوری شکایت ها را بررسی می کند، برای بالا بردن احتمال موفقیت پرونده، به ارائه یک شکایت نامه مستدل و دقیق نیاز خواهد بود.

با توجه به این مسئله و اینكه اکثر پرونده هایی كه بدون کمک گرفتن از وکیل دیوان عدالت اداری به دادگاه ارائه شدند ناموفق بودند، کمک گرفتن از وکیل دیوان عدالت اداری معتبر به علت آشنایی با قوانین اداری کشور و برخورداری از تجربه بالا، برگ برنده ای برای رسیدن افراد به حقوقشان خواهد بود.

تیم ساوا اپ، از همان ابتدا فعالیت خود را صرفاً به صورت حرفه ای، تخصصی، با به کار گیری وکلای مجرب و با قبول وکالت در پرونده های قابل طرح در دیوان عدالت اداری آغاز کرده و با موفقیت در تعداد زیادی از این پرونده ها، همواره در مسیر احقاق حقوق موکلین خود کوشا بوده است. نکته حائز اهمیت این است كه تمام این ۴ فاکتور در کنار هم قادر هستند امکان اخذ یک ساوا اپ از دیوان عدالت اداری را افزایش دهند. گروه ما با کمک وکلای پایه یک دادگستری و اخذ آساوا اپ می تواند شما را در مسیر حساس و پر اضطراب طرح شکایت و دادخواست و در نهایت؛ اخذ نتیجه مطلوب در دیوان عدالت اداری همراهی کند.

 

ساوا اپ، بهترین وکیل حقوقی - بهترین وکیل کیفری را در اختیار دارد و آماده همکاری با شما و قبول پرونده های شما خواهد بود، درخواست خود را ثبت کنید تا به بهترین شکل، از طریق کارشناسان جزئیات بیشتر را دریافت کنید.

منتشر شده در 08 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: