مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

قیمت انواع ‌ارز و طلا

در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت انواع سکه با کاهش حداقل 200 هزار تومانی مواجه شد. دلار توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، بدون تغییر به قیمت ۴۲ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری و با قیمت...

image

قیمت انواع ‌ارز و طلا/ کاهش ادامه‌دار نرخ سکه در بازار

در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت انواع سکه با کاهش حداقل 200 هزار تومانی مواجه شد.

قیمت انواع ‌ارز و طلا/ کاهش ادامه‌دار نرخ سکه در بازار

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۱۶۷ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۳۳۳ تومان، کشف قیمت شد‌.

دلار توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، بدون تغییر به قیمت ۴۲ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

نرخ ارز در بازار غیررسمی حدود ۵۱ هزار تومان است، دلالان در تلاش هستند تا قیمت دلار را در همین محدوده نگه داشته و از کاهش آن جلوگیری کنند.

* آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار بدون تغییر قیمت به نرخ ۲۷ میلیون و ۷۰۰ تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت، به نرخ ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار با کاهش ۲۵ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با افزایش ۳۸ صدم درصدی حدود ۲۰۰۲ دلار بود.

منبع: خبرگذاری فارس

 

منتشر شده در 30 فروردین 1402
دسته‌ها: اخبار
برچسب‌ها: قیمت طلا و ارز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: