مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

حفظ تمامیت ارضی کشور اولویت ارتش

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تمام تلاش ارتش در راستای حفظ تمامیت ارضی است، گفت: بدون شک ارتش در کنار سایر نیروهای تامین‌کننده امنیت در کشور به تهدیدکنندگان امنیت، درس سختی...

image

 

حفظ تمامیت ارضی کشور اولویت ارتش است/ ارتش به تهدیدکنندگان امنیت پاسخ سختی می‌دهد

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تمام تلاش ارتش در راستای حفظ تمامیت ارضی است، گفت: بدون شک ارتش در کنار سایر نیروهای تامین‌کننده امنیت در کشور به تهدیدکنندگان امنیت، درس سختی می‌دهد.

 

حفظ تمامیت ارضی کشور اولویت ارتش است/ ارتش به تهدیدکنندگان امنیت پاسخ سختی می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر ابوالقاسم رضایی، امروز در آئین گرامیداشت روز ارتش و رژه یگان‌های منتخب ارتش فارس، ۲۹ فروردین را روز بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش در عرصه‌های مهم تاریخی عنوان کرد. 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه روز ارتش، روز یادآوری نام کسانی است که مشتاق شهادت بودند و از ارتش، شجره‌ای طیبه در ذهن و خاطر مردم ایجاد کردند، اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که ارتش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه داده می‌توان گفت که ارتشی در شأن انقلاب اسلامی ایران در حال فعالیت بوده و تأمین کننده امنیت مردم است. 

 

وی همچنین ارتش را در کنار سایر نیروهای تأمین کننده امنیت در جامعه نظیر نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، جهت ایجاد امنیتی مناسب در جامعه، موفق عنوان کرد و افزود: این امنیت موجب رضایت مقام معظم رهبری بوده و موجب شده به سبب امنیت ایجاد شده در جامعه حرکت توسعه محور اجتماع با سرعت بیشتری دنبال شود. 

 

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: تمام تلاش‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این اصل استوار است که حفظ تمامیت ارضی در کشور وجود داشته باشد، این در حالی است که اگر شخص یا اشخاصی اقدام به تهدیداتی علیه کشور کنند، ارتش پاسخ سختی به آنها خواهد داد. 

 

ارتشیان برای تامین امنیت، فراتر از مرزهای کشور ایستاده‌اند

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در شیراز در سخنانی اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی که امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی دستور دادند که برای حمایت از ملت، اسلام و انقلاب اسلامی، نیروهای ارتش پادگان ها را ترک کنند، این سربازان سرافراز ارتش بودند که یک عامل مهم برای پیروزی انقلاب اسلامی شدند و مردمی را که به فرماندهی امام به میدان آمده بودند، حمایت کردند. 

 

 

 

آیت‌الله دژکام ادامه داد: ارتش چشم ملت را روشن کرد و مایه افتخاری برای امام راحل شد، همانگونه که امروز مایه زینت و افتخار فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: قطعا امروز ارتشیان ما فراتر از مرزهای کشور ایستاده اند تا امنیت و عظمت ایران بیش از پیش حفظ و جلوه گر شود. 

 

آیت الله دژکام افزود: در نیروی زمینی دست‌های بلند این نیرو فراتر از مرزها از ایران دفاع می کند، در نیروی دریایی شاهد هستیم که آب‌های آزاد جهان به واسطه حضور ارزشمند و قدرتمند نیروی دریایی ارتش برای عبور و مرور کشتی های ایران و کشورهای همراه با ما عمل می شود و عظمتی که نیروی هوایی ارتش آفریده است، همه اینها افتخارات ما است که باید به آن ببالیم. 

 

امام جمعه شیراز ادامه داد: باید خدا را شاکر باشیم که تمام اینها در سایه ارزش های دینی در پرسنل سربلند ارتش جلوه کرده است. 

 

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: دل ارتشیان ما به دنیا نیست و شهیدان بزرگی که از ارتشیان این استان تقدیم انقلاب شده، همه باید بیایند در خدمت این شهیدان بزرگ درس معنویت و بی اعتنایی به دنیا بیاموزند به ویژه از شهید ذوالفقارنسب یاد می‌کنم که همه ما را در مکتب خداخواهی و خداپرستی به شاگردی خودش فرا می خواند. 

ارتش اجازه نزدیک شدن دشمن به مرزهای کشور را نمی‌دهد 

 

استاندار فارس نیز در این آیین با تاکید بر اینکه اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امکان هرگونه عرض اندام را از دشمن سلب کرده است، گفت: هرکجا و هر زمان که مردم به کمک ارتشیان و نظامیان غیور نیاز داشتند با جان و دل شتافتید و در کمک به مردم سر از پا نشناختید. 

 

 

 

محمدهادی ایمانیه افزود: جوانان عزیز ما همواره با شجاعت، درایت و همت بلند در راه حفظ مرزهای کوشیدند و اجازه ندادند که دشمن حتی به مرزهای کشور نزدیک شود. 

 

وی خطاب به ارتشیان ادامه داد: در کنار جانفشانی برای حفظ مرزهای جمهوری اسلامی، هرکجا و هر زمان که مردم به کمک شما ارتشیان و نظامیان غیور نیاز داشتند با جان و دل شتافتید و در کمک به مردم سر از پا نشناختید. 

 

وی اظهار داشت: در جریان وقوع بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل نیز همواره در کنار مردم بودید و خدماتی به مراتب بهتر از برخی کشورهای همسایه که با چنین حوادثی مواجه شدند به مردم ارائه کردید که اینها بسیار ارزشمند است

منبع :خبر گذاری فارس

منتشر شده در 29 فروردین 1402
دسته‌ها: اخبار
برچسب‌ها: ساوا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: