مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

وکیل انلاین چیست؟

با پیشرفت هایی که امروزه در سطح تکنولوژی شده است بیش از پیش ممکن است درگیر مسائل و مشکلات حقوقی شده باشید و در آن لحظه است که فکر مراجعه به یک مشاوره حقوقی قابل دسترس از جمله یک مشاوره حقوقی آنلاین ...

image

با پیشرفت هایی که امروزه در سطح تکنولوژی شده است بیش از پیش ممکن است درگیر مسائل و مشکلات حقوقی شده باشید و در آن لحظه است که فکر مراجعه به یک مشاوره حقوقی قابل دسترس از جمله یک مشاوره حقوقی آنلاین و یا مشاوره حقوقی فوری باشید.

 

وکیل انلاین:

یک مشاوره حقوقی فوری بر مبنای نیاز و هدف شما ممکن است یک مشاوره حقوقی فوری تلفنی ، مشاوره حقوقی فوری رایگان یا حتی مشاوره حقوقی فوری با حضور در دفتر حقوقی یک وکیل پایه یک دادگستری باشد. پس بهتر است بیش از هر چیز با یک مشاوره حقوقی کاردان و متخصص و یا یک وکیل دادگستری در امر حقوقی یا کیفری خود مشورت کنید تجربه اثبات کرده است که در بسیاری از شرایط به دلیل عدم دخالت یک وکیل دادگستری و یا یک مشاوره حقوقی متخصص نتایج زیانباری برای اشخاص ایجاد کرده و آنها دچار پیچیدگی های حقوقی کرده است که شخص حتی به تنهایی قادر به حل آنها نخواهد شد.

               تجربه زندگی با خیالی آسوده، پیشگیری، رهایی و حل مشکلات دادگاهی

                                          با اپلیکیشن حقوقی ساوا

از انجام مشاوره حقوقی تلفنی گرفته تا درخواست وکیل، کارشناس، داور، نگارش دادخواست، شکوائیه، لایحه، دفاعیه و ... همه را می‌توانید با اپلیکیشن ساوا انجام دهید.

                                 https://savaapp.com/consulting/online  

مزایای مشاوره حقوقی با تلفن هوشمند:

شما در وکیل تلفنی گزینه های زیادی برای دریافت راهکار حقوقی در اختیار دارید؛استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین از این موارد می باشد که شما می توانید از این خدمات در تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

مشاوره حقوقی ساوا از طریق تلفن هوشمند این امکان را برای شما فراهم می کند که با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، به طور مستقیم با وکیل در طول ۲۴ ساعات شبانه روز مشاوره حقوقی بگیرید؛در واقع مشاوره حقوقی از طریق تلفن هوشمند به معنای همراه بودن با یک وکیل تلفنی تمام وقت است که به طور شبانه‌روزی می توانید از او مشاوره حقوقی بگیرید.

                                         https://savaapp.com/consulting/phone

چگونه می توانیم به یک وکیل آنلاین اعتماد کنیم؟

در برخی موارد مشاهده شده است که افراد سودجو بدون آشنایی با موضوعات حقوقی و بدون اطلاع حقوقی ، مشاوره حقوقی را به صورت آنلاین انجام می دهند و باعث می شود فرد از امکان دریافت راه حل قانونی بصورت آنلاین و امکان مشاوره با یک وکیل مجرب رنج ببرد. نکته دیگر این که یک سایت معتبر باید دارای نمادی الکترونیکی برای مشاغل اینترنتی و یک لینک مثل https://savaapp.com باشد.

آیا مشاوره حقوقی 24 ساعته به موارد خاصی تعلق دارد؟

مشاور حقوقی 24 ساعته شامل تمام موارد قضایی و کیفری، حقوق خانواده، مهریه و نفقه، متارکه و طلاق، تمکین، اختلافات مختلف، حل و فصل نزاع و مرافعه، مسائل مالی و … می باشد.

از طرفی از آنجا که امکان مشاوره از راه دور و به صورت غیر حضوری فراهم است، ممکن است شما در گوشه ای از جهان باشید که روز بوده و به وقت ایران، ساعت چندان مناسبی برای تماس با یک وکیل و مشاوره حقوقی در داخل کشور به حساب نیاید، اما می توانید با خیال راحت و به واسطه وجود خدمات مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته، از راهنمایی های وکلای پایه یک دادگستری ساوا، برای حل انواع امور حقوقی خود در داخل کشور و یا ثبت شرکت و نیز امور تجارت و صادرات، و … استفاده نمایید.

منتشر شده در 16 بهمن 1401
دسته‌ها: اخبار
برچسب‌ها: وکیل

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: