مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

کلاهبرداری مهاجرتی

مهاجرت در این روزهای سخت اقتصادی یکی از دغدغه های اصلی مردم می باشد که بتوانند به هر طریقی(کاری،تحصیلی،سرمایه گذاری و...) اقامت کشورهای خوب و سطح اول دنیا را داشته باشند،از این رو ...

image

کلاهبرداری های مهاجرتی

مهاجرت در این روزهای سخت اقتصادی یکی از دغدغه های اصلی مردم می باشد که بتوانند به هر طریقی(کاری،تحصیلی،سرمایه گذاری و...) اقامت کشورهای خوب و سطح اول دنیا را داشته باشند،از این رو تعدادی از مشاوران و موسسات مهاجرتی بدون مجوزثبت شرکت در حال سو استفاده از شرایط فعلی می باشند که در این مقاله به برخی از نکاتی که هنگام مهاجرت باید به آنها توجه داشت اشاره خواهیم کرد.

تجربه زندگی با خیالی آسوده، پیشگیری، رهایی و حل مشکلات دادگاهی

با اپلیکیشن حقوقی ساوا

از انجام مشاوره حقوقی تلفنی گرفته تا درخواست وکیل، کارشناس، داور، نگارش دادخواست، شکوائیه، لایحه، دفاعیه و ... همه را می‌توانید با اپلیکیشن ساوا انجام دهید.

                                 https://savaapp.com/consulting/inperson

 

 

    جملاتی که موسسات حقوقی برای پهن کردن دام و سواستفاده های مهاجرتی استفاده می کنند:

 

1.اخذ اقامت در کمترین زمان:

با کمی مطالعه و جستجو در سایت های معتبر مهاجرتی متوجه این که اخذ اقامت از کشورهای  مختلف شامل پروسه اداری و مراحل زمان بر پیچیده ای می باشد، از این رو اخذ اقامت سریع غیر ممکن و وعده ای کاملا پوچ می باشد.

2.وعده دریافت ویزا با تضمین 100%:

تایید پرونده و اخذ پذیرش متقاضی بر عهده اداره مهاجرت کشور مقصد میباشد و هیچ تضمینی مبنی بر اینکه پرونده به فرد مشخصی ارجاع شود وجود ندارد بنابراین احتمال اعمال نفوذ بسیار ضعیف و غیر ممکن می باشد پس تمام وکلای مهاجرتی به شما خواهند گفت که خوب پیش رفتن کاربه منزله شانس خوب شما می باشد و همیشه امکان ریجکتی وجود دارد.  

3.وعده فراهم کردن شغلی مناسب با در امد بالا:

ساخت سایت های نا معتبر بسیار آسان می باشد پس به راحتی می توان یک سایت با شکل و شمایل معتبر کاریابی ساخت، از جمله مقایسه درآمد دلاری بدون کسر مالیات و تبدیل آن به ریال سعی در اغفال متقاضی می نمایند.به یاد داشته باشید که هیچ کارفرمایی اجازه تضمین شغل،استخدام و بستن قرار داد در کشور دیگری را ندارد.

4.وعده داشتن روابط خاص در سفارتخانه ها:

مدارک برای بررسی و تایید شدن به اداره مهاجرت کشور مقصد فرستاده شده و تصمیم گیری نهایی با آنهاست و از حیطه اختیارات سفارت مورد نظر در کشور خارج می باشد.کارمندان سفارت فقط در تکمیل کردن پرونده و ارسال به کشور مربوطه نقش دارند.

      

5.صدور ویزا در مدت بسیار کوتاه:

صدور ویزا بستگی به شرایط زیر می باشد:

الف ) عدم سوء پیشینه

ب )رزومه تحصیلی یا کاری

ج )وضعیت مالی

د )سن متقاضی

موسسات تنها  سریع تر بودن روند کار با سابقه کاری و زمان بندی درست را میتوانند وعده دهند و با تکمیل بودن مدارک شما،ویزا بدون وقفه در زمان تعیین شده صادر خواهد شد.

6. پذیرش دانشجو بدون ازمون ورودی:

اساتید دانشکاه های معتبر هیچگاه اعتبار علمی خود را با موسسات ناشناس و رده پایین معاوضه نخواهند کرد.بعضی از افراد سود جو صندلی دانشگاه های مطرح و طراز اول را بدون آزمون وعده می دهند،بسیاری از دانشجویان که رویای قبولی و درس خواندن در این دانشگاه ها را دارند به راحتی در دام این افراد گرفتار می شوند و با پرداخت مبالغ زیاد(بسته به نوع دانشگاه) باعث وقت کشی و ضرر مالی برای خانواده خود می شوند.

7.بورسیه تضمینی:

در این خصوص به خاطر داشتن شرایط مناسب بورسیه (هزینه زندگی،غذا،رفت آمد،دانشگاه و...) بیشتر دانشجویان با معدل بالا درخواست بورسیه کرده و شرایط خوبی برای پهن کردن  دام موسسات جعلی ایجاد می کنند. با تکمیل بودن مدارک تحصیلی به طور مستقیم به ثبت رزومه در سایت دانشگاه و یا حضوری اقدام کنید.

8.وعده مهاجرت بدون پول:

مهاجرت نیازمند پول می باشد و بسته به شرایط نیازمند مبلغ کم یا زیاد می باشد بنابراین هرگونه وعده رایگان بودن وعده ای پوچ می باشد.در این باره افراد سودجو به جذب کسانی که از قشر ضعیف جامعه هستند اقدام  کرده و معمولا به تمام سرمایه شخص که بسیار اندک می باشند بسنده کرده و وعده های شیرین مهاجرت در کشور های خوب را به آنها می دهند.   

برای مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری از طریق لینک اقدام کنید https://savaapp.com/consulting/phone

چند روش برای جلوگیری از کلاه برداری های مهاجرتی:

1.خواندن فرم به صورت کامل قبل از امضا

2.از خدماتی که نیاز به پرداخت مالی و نقدی دارند جلو گیری کنید

3.به تبلیغات ماهواره ای و شبکه های اجتماعی اعتماد نکنید

4. مشورت با وکیل دادگستری و بستن قرار داد رسمی زیر نظر وکیل

در صورت افتادن در دام افراد سود جو چه اقدامی باید انجام دهیم ؟

تمام اعمال مهاجرتی قابل پیگیری قضایی میباشند و در هر 2 حالتی که موسسه مهاجرتی دارای مجوز باشد یا نباشد می توان از طریق اقدام حقوقی و کیفری پرونده مورد نظر خود را پیگیری کرده و جبران خسارت کرد.

 

منتشر شده در 15 بهمن 1401
دسته‌ها: اخبار
برچسب‌ها: مهاجرت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: