مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

مصالحه بیش از ۴ هزار پرونده در استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال ۱۴۰۰

رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۹ هزار و ۸۵۲ فقره پرونده به شورا‌های حل اختلاف استان وارد شده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۱۳ فقره پرونده قابل صلح بوده که ۴ هزار و ۳۷۰ فقره پرونده ...

image

حجت الاسلام حمیدرضا بندانی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ۲۷ زاهدان، با حضور معتمدان و ریش سفیدان اختلاف ملکی بین دو طایفه که منجر به وجود آمدن اختلافات ریشه‌ای شده بود به سازش ختم شد.

وی افزود: اعضای شورای حل اختلاف شماره ۲۷ زاهدان، جلسات متعددی را برای جلب رضایت و حل و فصل این اختلاف طایفه‌ای برگزار کردند که در نهایت طرفین پرونده در جلسه صلح و سازش شرکت و اعلام کردند هیچگونه شکایتی نسبت به همدیگر ندارند و سوءتفاهمات پیش آمده رفع شده همچنین خواستار مختومه شدن پرونده در مراجع قضایی شدند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ هزار و ۸۵۲ فقره پرونده به شورا‌های حل اختلاف استان وارد شده که از این تعداد ۱۹ هزار و ۶۰۷ فقره پرونده مختومه شده است.

بندانی تصریح کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۱۳ فقره پرونده قابل صلح بوده که ۴ هزار و ۳۷۰ فقره پرونده مصالحه شده است.

منبع : خبرنگاران ساوا

منتشر شده در 31 شهریور 1400
دسته‌ها: اخبار
برچسب‌ها: صلح و سازش

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: