مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

مشاوره حقوقی مالیات

مشاور حقوقی مالیات با مشاوره حقوقی مالیات یا وکیل مالیاتی یک فرد با تجربه و آگاه به حقوق و قوانین مالیاتی بوده که تجربه اداره پرونده های مالیاتی در مراجع قضایی را دارد. در صورتی که تجربه اداره یک کسب وکار ...

image

مشاوره حقوقی مالیات با مشاوره حقوقی مالیات یا وکیل مالیاتی یک فرد با تجربه و آگاه به حقوق و قوانین مالیاتی بوده که تجربه اداره پرونده های مالیاتی در مراجع قضایی را دارد. در صورتی که تجربه اداره یک کسب وکار – از شرکت های بزرگ گرفته تا مشاغل آزاد- را داشته باشید و یا در بخش مالی یک سازمان یا شرکت فعالیت کرده باشید، حتماً با افرادی با عنوان مشاور حقوقی شرکت برخورد کرده اید.

ارائه خدمات کامل مشاوره حقوقی تلفنی - مشاوره کیفری تلفنی - مشاوره حقوقی کیفری تخصص ماست!

مشاوره حقوقی مالیات کیست؟

یک مشاوره حقوقی مالیاتی امکان دارد وکیل باشد و امکان دارد مشاور حقوقی باشد. در هر دو صورت در پرونده های مالیاتی با گرفتن وکالت نامه از سوی شرکت، مأمور رسیدگی و دفاع از اظهارنامه مالیاتی شرکت در مراجع رسیدگی به اختلافات مالیاتی می شود. مشاوره حقوقی مالیات به قوانین، مقررات، بخشنامه ها و آیین نامه های مالیاتی تسلط داشته و با آگاهی بر استانداردهای مالی تعیین شده از سوی سازمان حسابرسی، به دفاع از اظهارنامه مالیاتی شرکت می پردازد.

مشاور مالیاتی چه وظایفی دارد؟

وظیفه پشتیبانی مستمر مالیاتی

مشاوره حقوقی مالیاتی به مدیران مالی شرکت، مشاوره مالیاتی می دهد و آن ها را با مقررات و قوانین مالیاتی آشنا می کند. کارکنان بخش مالی یک شرکت با کمک مشاور مالیاتی به تنظیم صورت های مالی شرکت می پردازند تا با تنظیم صورت های مالی شفاف، مالیاتی دقیق پرداخت کنند. نظارت بر قراردادهای تنظیم شده، بررسی نحوه پرداختی ها و دریافتی های شرکت و همینطور معرفی راه های استفاده از معافیت های مالیاتی از دیگر فعالیت های مشاوره حقوقی مالیات در بخش پشتیبانی مالی می باشد.

وظیفه دادرسی و پیگیری پرونده های مالیاتی

صاحبان مشاغل هرساله در زمان خاصی فرم اظهارنامه مالیاتی را پُر و به اداره مالیات ارسال می کنند. در بعضی موارد، مأمور ممیز مالیاتی اظهارنامه را بررسی می کند و امکان دارد اظهارنامه مالیاتی شرکت را رد کرده و رقم دیگری را به عنوان مالیات برای شرکت در نظر بگیرد. در این مواقع شرکت نیاز به مشاوری دارد که بتواند در مراجع رسیدگی به حل اختلاف از اظهارنامه مالیاتی شرکت دفاع کرده و از پرداخت مالیات چندبرابر توسط شرکت جلوگیری کند.

مشاوره حقوقی مالیات با تسلطی که به قوانین مالیاتی دارد، با حضور در هیئت حل اختلاف و دفاع از اظهارنامه مالیاتی ارسال شده توسط شرکت، رأی صادر شده از سوی اداره مالیات را می تواند برگرداند و از پرداخت مالیات مضاعف توسط شرکت جلوگیری کند.

ویژگی های یک مشاوره حقوقی مالیات حرفه ای چیست ؟

مواردی که در حیطه کار مشاوره حقوقی مالیات قرار می گیرد کدامند؟

اجرای کارهای مالیاتی به همراه تصمیم گیری در مواردی مانند تمکین، اعتراض، توافق، مسالحه، تقسیط، درخواست احاله و طرح پرونده در هیئت های حل اختلاف بدوی و تجدید نظر، شورای عالی مالیاتی،طراحی انواع لایحه نسبت به آراء صادره، توضیح و دفاع در مورد پرونده های موکل، توافق با همه واحدهای اجرایی اداره دارایی، اختیار لازم در مورد پرداخت و یا دریافت وجه بابت اصل بدهی و جرائم، موارد سپرده های موقت یا استرداد مالیاتی، ارائه انواع چک و یا ضمانت.

یک مشاوره حقوقی مالیات چه توانایی هایی باید داشته باشد؟

استخدام مشاوره حقوقی مالیات چگونه است؟

نحوه به خدمت گرفتن مشاوره حقوقی مالیات بستگی به نحوه فعالیت کسب وکار شما و میزان نیاز شما به مشاوره مالیاتی می باشد. بسیاری از شرکت های بزرگ از همان ابتدای استخدام نیروهای خود، یک مشاور مالیاتی را هم به خدمت می گیرند و یک نفر را به عنوان مشاور مالیاتی در شرکت خود به صورت تمام وقت استخدام می کنند.

در صورتی که شما هم نیاز به یک قرارداد مشاوره کامل دارید که همه بندهای لازم را داشته باشد می توانید نمونه قرارداد مشاور حقوقی را دریافت کنید تا تجربه ده ها قرارداد شکست خورده را تجربه نکنید.

در مورد مشاوره حقوقی مالیات نیاز به راهنمایی دارید؟

در مسیر یک کسب وکار و تجارت، مشکلات زیادی امکان دارد برای مسائل مالیاتی شرکت پیش بیاید. پیچیدگی همین مسایل نیاز به استخدام مشاوران حقوقی در همه عرصه ها را بیش از پیش ثابت کرده. مشاوران حقوقی دارای شرایط و وظایف خاصی می باشند و برای استخدام آن ها باید شرایط فوق الذکر را احراز کرد و همینطور پیش از هرچیزیی استخدام آن ها بایست که شرح وظایف به طور دقیق به مشاوران اعلام شود.

برای تنظیم و یا بررسی قراردادهای مشاوره حقوقی، می ­توانید از بهترین مشاورین حقوقی ساوا اپ در زمینه امور قراردادهای حقوقی بهره­ مند شوید تا قراردادی مطمئن و منحصربه­ فرد را برای کسب و کار خود فراهم کنید.

مشاوره مالیاتی رایگان
مشاوره مالیاتی آنلاین
مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان
تلفن مشاوره اداره مالیات
مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی
مشاور مالیاتی در تهران
چگونه مشاور مالیاتی شویم
نرخ مشاوره مالیاتی

جهت ثبت درخواست مشاوره حقوقی یا مشاوره حقوقی کیفری با کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری با ساوا اپ تماس بگیرید تا به همه سوالات شما در مسائل حقوقی و کیفری پاسخ دهیم. جهت رعایت حال شما در همه شرایط، دارای خدمات مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین می باشیم.

منتشر شده در 28 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: