مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

وکیل شرکت ها

از مزیت های مشاوره با وکیل شرکت حرفه ای كه وکیل پایه یک دادگستری می باشد این است كه وکیل شرکت ازآن جهت كه نسبت به همه قوانین حقوقی مربوط به انواع شرکت ها اعم از قانون تجارت اطلاعات کامل و جامع دارد ...

image

امروزه استفاده از خدمات وکیل شرکت ها به علت گستردگی و پیچیدگی امور و مسائل حقوقی شرکت ها یک ضرورت است. در این راستا، به اطلاع کسبه، بازاریان، مدیران عامل انواع شرکتهای تجاری میرساند كه قادر هستند از خدمات حقوقی ارائه شده توسط مشاور حقوقی شرکت ها ساوا اپ کمک بگیرند.

برای ثبت درخواست خود جهت وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری با ساوا اپ در ارتباط باشید، ساوا اپ با ارائه خدمات وکالت و امکان ثبت درخواست وکیل توسط شما به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در تلاش است جهت برنده شدن شما در دعاوی مختلف با سرعت بالا قدم بردارد.

واحد حقوقی شرکت ها

امروزه تشکیل واحد حقوقی شرکت ها جهت بهره مندی از خدمات مشاوره حقوقی وکیل پایه یک تحت عنوان کننده حقوقی شرکت امری حیاتی است. عدم اطلاع کافی صاحبان  از قوانین و راهکاری قانونی و حقوقی، آثار حقوقی شروط قرادادها، نحوه طرح دعوی حقوقی، تنظیم دادخواست و لوایح دفاعی همگی از مباحث تخصصی است كه حضور یک وکیل مجرب و حرفه ای را در شرکت ها الزامی می سازد.

وظایف وکیل شرکت در واحد حقوقی شرکت ها

انواع شرکت های تجاری

وکیل شرکت بیان می دارد كه مطابق ماده ۲۰ قانون تجارت شرکت های تجاری به چند قسم تقسیم می شوند:

شرکت سهامی: مطابق آن چه در قانون تجارت آمده به شرکتی گفته می شود كه سرمایه آن به سهام تقسیم گشته و مسئولیت افرادی كه سهم دارند صرفاً محدود به مقدار سهمی است كه آن ها در آن شرکت دارند، شرکت سهامی به عنوان شرکت بازرگانی معرفی می شود؛ ولی امکان دارد اموری كه به آن می پردازد در حوزه مسائل بازرگانی نباشد.

شرکت تضامنی: قانون تجارت شرکت تضامنی را شرکتی می داند كه بین دو تا چند نفر به منظور امور تجارتی تشکیل شده است و افرادی كه در آن شرکت حضور دارند دارای مسئولیت تضامنی می باشند و در صورتی كه دارایی شرکت کافی برای پرداخت طلب نباشد هرکدام از شرکا برای پرداخت آن قرض مسئول می باشند.

شرکت با مسئولیت محدود: این نوع از شرکت به شکلی است كه توسط دو یا چند نفر برای مسائل تجاری تشکیل شده و هر شخص تنها به میزانی كه سرمایه دارد در شرکت دارای تعهد و مسئولیت می باشد.

شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی: شرکت مختلط سهامی حالتی است كه در آن سرمایه موجود در شرکت به شکل سهام و یا قطعات سهام متساوی القیمه می باشد و مسئولیت شرکا تا حدی است كه در آن شرکت سهم دارند.

شرکت مختلط غیر سهامی حالتی است كه بین یک یا چند شریک ضامن با چند شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل شویده است.

شرکت تعاونی: بین صاحبان حرفه تشکیل می شود و شرکای این شرکت شغل خود را به منظور تولید و فروش اجناس بکار می برند.

شرکت نسبی: در این نوع شرکت كه عنوان تجارتی دارد بین دو یا چند نفر تشکیل و مسئولیت هرکدام از آن ها صرفاً به میزان سرمایه ای می باشد كه در شرکت آورده اند.

انواع شرکت ها

وکیل شرکت بیان می دارد كه شرکت ها به دو دسته تجاری و حقوقی یا مدنی تقسیم می شوند. شرکتی كه باهدف انجام اعمال تجاری تشکیل شود و تحت عناوین هفت گانه موجود در ماده ۲۰ قانون تجارت باشد شرکت تجاری است. در غیر این صورت شرکت، مدنی یا حقوقی نام می گیرد كه در قانون مدنی به آن پرداخته شده است.

تفاوت های شرکت تجاری با شرکت مدنی یا حقوقی

انواع شرکت سهامی

وکیل شرکت ها بیان می دارد كه مطابق ماده ۴ قانون تجارت این نوع از شرکت ها به دو قسم تقسیم می شوند:

وظایف وکیل شرکت ها

هزینه وکیل شرکت ها چقدر می باشد؟

در بحث حق الوکاله وکیل شرکت ها مواردی باید حتماً مدنظر قرار بگیرد به این صورت كه چون در بحث شرکت ها صرفاً ایجاد مشکل عاملی برای دریافت مشاوره از وکیل نمی باشد و شرکای یک شرکت با هر ماهیتی قادر هستند از ابتدای تشکیل شرکت از وکیل شرکت ها بهره ببرند تا از بروز مشکل در آینده جلوگیری کنند و یا در صورتی كه مشکلاتی رخ داد بتوانند با کمک مشاوره های وکیل شرکت به درستی آن را حل کنند میزان حق الوکاله وکیل هم تغییر می کند و تعرفه و قانون خاصی درباره تعیین این هزینه وجود ندارد و وکیل و شرکا قادر هستند با یکدیگر درباره دستمزد توافقات لازم را انجام دهند. از این رو شما می توانید با مراجعه به مؤسسه حقوقی ساوا اپ و مشاوره با وکیل مجموعه و شرح مشکل خود ضمن دریافت مشاوره از میزان حق الوکاله وکیل آگاهی پیدا کنید.

مزیت های مشاوره با وکیل شرکت در مؤسسه حقوقی ساوا اپ

از مزیت های مشاوره با وکیل شرکت حرفه ای كه وکیل پایه یک دادگستری می باشد این است كه وکیل شرکت ازآن جهت كه نسبت به همه قوانین حقوقی مربوط به انواع شرکت ها اعم از قانون تجارت اطلاعات کامل و جامع دارد می تواند اشخاص ذی نفع را به هر صورت و به بهترین شکل به طرق مختلف به صورت حضوری و تلفنی راهنمایی کند و راه هایی را كه فرد می تواند با قدم گذاشتن در آن به بهترین شکل به حق خود برسد به او بازگو کند؛ پیشنهاد ما برای شما این است كه حتماً با وکیل شرکت حرفه ای كه در همه زمینه های مربوط به شرکت ها و قوانین آن آگاهی دارد صحبت کنید.

درحقیقت مشاوره با وکیل شرکت مؤسسه حقوقی ساوا اپ می تواند در هر مرحله ای اعم از ثبت شرکت تا وقتی یک شرکت تأسیس شده و درباره مسائل مربوط به آن احتیاج به راهنمایی دارند افراد را مورد یاری قرار دهد.

ساوا اپ، بهترین وکیل حقوقی - بهترین وکیل کیفری را در اختیار دارد و آماده همکاری با شما و قبول پرونده های شما خواهد بود، درخواست خود را ثبت کنید تا به بهترین شکل، از طریق کارشناسان جزئیات بیشتر را دریافت کنید.

منتشر شده در 08 مرداد 1402
دسته‌ها: لندینگ پیج
برچسب‌ها: وکیل شرکت ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: