مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

آغاز فرایند ارزشیابی کارکنان دادگستری تهران در سال 1401

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، سیدرضا سجودی معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری تهران از ...

image

آغاز فرایند ارزشیابی کارکنان دادگستری تهران در سال 1401

معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران از آغاز فرایند ارزشیابی کارمندان این دادگستری در سال 1401 خبر داد.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، سیدرضا سجودی معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری تهران از آغاز روند ارزشیابی کارکنان اداری بر اساس فعالیت ها در سال 1401 خبر داد.

سید رضا سجودی گفت: ارزشیابی کارکنان اداری در موضوعات مختلفی از جمله مهارت های شغلی و تخصصی، رفتار حرفه ای و نحوه انجام وظایف محوله با محوریت میزان و نحوه اجرای برنامه های عملیاتی ابلاغ شده توسط رییس کل دادگستری استان تهران که در مسیر تحقق اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه می باشد، صورت می گیرد.

سجودی افزود: ارزشیابی های صورت گرفته با بررسی کیفی و کمی انجام وظایف محوله و همچنین رفتار شغلی و نحوه پاسخگویی های انجام شده در طی یک سال گذشته به صورت جمع امتیاز برای هر کارمند در نظر گرفته می شود و بر روند ارتقاء رتبه، تبدیل وضعیت استخدامی، دریافت ترفیعات اداری کارمندان تاثیرمستقیم خواهد داشت.

سجودی خاطرنشان کرد:ارزشیابی سال 1401 شامل همکاران اداری قرارداد کار معین، پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی است. 

منبع: خبر گزاری فارس

منتشر شده در 14 اسفند 1401
دسته‌ها: اخبار
برچسب‌ها: انتخاب وکیل

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

درخواست مشاوره
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: